• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:15 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Nawh. Kan je nog chocolade eten of verga je?

    Ik verga helemaal. Geen chocolade voor mij de komende dagen. :c


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Ik verga helemaal. Geen chocolade voor mij de komende dagen. :c


    Aaawh, welcome to Hell. D:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Aaawh, welcome to Hell. D:

    Hahaha. c:
    Hopelijk gaat het zo beter. :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Hahaha. c:
    Hopelijk gaat het zo beter. :')


    Dat duurt meestal wel een paar dagen. :c


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Sorcery schreef:
    (...)

    Dat duurt meestal wel een paar dagen. :c

    Mm, meestal heb ik er zo'n twee dagen last van. Maar nu heb ik drie nieuwe -pijnlijke- dingen erbij dus ze zei al dat het deze keer langer ging duren.


    •*• Lululu •*•

    Meh, ik moet een minuutje, een stom minuutje, Duitse uitleg geven over het spreekwoord 'Ich hatte total die weichen Knie.' maar ik zit vast op 30 seconden. Zielig.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Vervelend van je beugel! Ik heb dat zelf nooit meegemaakt, een beugel, maar het lijkt me geen pretje.


    Life is hard and then we die

    Cresseyde schreef:
    Meh, ik moet een minuutje, een stom minuutje, Duitse uitleg geven over het spreekwoord 'Ich hatte total die weichen Knie.' maar ik zit vast op 30 seconden. Zielig.
    Vertel, wat is de vertaling ervan?


    Life is hard and then we die

    Mallory schreef:
    (...)
    Mm, meestal heb ik er zo'n twee dagen last van. Maar nu heb ik drie nieuwe -pijnlijke- dingen erbij dus ze zei al dat het deze keer langer ging duren.


    Ai. :'c


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Vertel, wat is de vertaling ervan?


    Trillende knietjes hebben, maar dat is natuurlijk geen Duits... Iemand nog een mening? Ik heb al dat het een negatieve bijklank heeft, volgens mij toch, maar een minuut lijkt kort tot je hem moet vullen met een taal waar je niets van kunt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Nami schreef:
    (...)Wat? Was het iemand die je kende of gewoon een vreemde?

    Een vreemde. Het was ook op mijn rekeningnummer gezet die ik amper gebruik van de ING, dus een bekende zal het niet zijn geweest. Gelukkig heeft de bank nu Netflix geblokkeerd, maar ik snap er niks van dat dat zo gemakkelijk gaat. Blijkbaar kan ik dus heel easy een random banknummer invoeren en gratis Netflix kijken.
    Ze konden alleen de betaling van november niet terughalen, dus ik ga bij Netflix vragen of ze me bij een nieuw abonnement ipv een, twee maanden gratis Netflix kunnen geven. Zo krijg ik toch nog waar ik voor heb betaald. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Een vreemde. Het was ook op mijn rekeningnummer gezet die ik amper gebruik van de ING, dus een bekende zal het niet zijn geweest. Gelukkig heeft de bank nu Netflix geblokkeerd, maar ik snap er niks van dat dat zo gemakkelijk gaat. Blijkbaar kan ik dus heel easy een random banknummer invoeren en gratis Netflix kijken.
    Ze konden alleen de betaling van november niet terughalen, dus ik ga bij Netflix vragen of ze me bij een nieuw abonnement ipv een, twee maanden gratis Netflix kunnen geven. Zo krijg ik toch nog waar ik voor heb betaald. :')
    Wut, sick. Dat vind ik echt wel triest. Vaak heb je wel dat je de codes niet meer moet doorgeven als je een maal betaald hebt op een site, maar volledig uit het niks is echt vreemd. Jammer dat zo iets moet gebeuren en sick van die mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Your make-up is terrible

    Haha Nikki. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Iewl. Muis. Ga weg uit mijn kamer. Ga maar lekker op de gang spelen, maar niet hier.


    I am an idiot, I move.