• Ik had een ideetje om een story Quizlet Shore te schrijven. De bedoeling is dat we met meerdere schrijvers dus een verhaal gaan opbouwen zonder concrete verhaallijn. Er zal wel een 'baas' aanwezig zijn zoals in Geordie Shore of Jersey Shore. Nu de mogelijkheid bestaat om er twee verschillende te maken, met bekende mensen misschien voor de directioners dus eentje met One Direction en voor mensen die het niet zo hebben met One Direction een gewone Quizlet Shore met onbekende mensen.

    Ik wil wel dat dit idee niet gestolen wordt, zonder mijn toestemming.

    Hoe zal het in elkaar zitten?

    Elke schrijver zal een personage hebben. Ik denk dat maximum tien personen kunnen deelnemen. Er is een baas, die notes altijd zal achterlaten in een hoofdstuk dat niet geactiveerd wordt, maar dat de schrijvers wel moeten lezen. Voor de rest, mogen de schrijvers eigen fantasie gebruiken, maar ze moeten wel rekening houden met wat de andere schrijvers al geschreven hebben. Elke dag wordt er een hoofdstuk geactiveerd en men schrijft elk om beurt. Overleggen met elkaar is dus zeker niet overbodig.

    Ik wil mee doen. Wat nu?

    Wel de 'casting' zal hier plaats vinden. Je stelt hierbij een personage voor en zet er zelf ook wat voorbeelden bij van dingen die je geschreven hebt. Ik kies niet enkel op basis van het personage maar ook wat de schrijfstijl betreft. Houdt er rekening mee dat alle personages vanuit de UK moeten komen om het wat geloofwaardig te maken. Ook zijn niet alle personages perfect. Niet innerlijk, of uiterlijk. Voor de casting moet je het volgende invullen:

    Q Shore - One Direction/ Q-Shore
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Relatiestatus:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Verleden:
    Familie:
    Voorbeelden van geschreven dingen:

    De uiterste datum voor de casting is 27 januari. Dat is exact een week. Dan haal ik de beste er uit en maak bekend wie er deel is van de 'cast'. Daarna worden de details geregeld. Ik hoop dat jullie er zin in hebben en dat het een succes mag worden.
    Als er nog dingen onduidelijk zijn, stel je ze hieronder maar.

    xoxo

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 15:12 ]

    MeandJonas schreef:
    Leuk idee, maar ik heb er jammer genoeg geen tijd voor.
    Wel wil ik de story lezen!!
    Ben echt benieuwd.

    Jammer. Maar wel leuk dat je het wil lezen.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Jammer. Maar wel leuk dat je het wil lezen.

    Ik vind Geordie Shore echt geweldig dus ik denk dat deze story dat ook kan worden.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Ik vind Geordie Shore echt geweldig dus ik denk dat deze story dat ook kan worden.

    Ik hoop het maar. Nu nog mensen die zich kandidaat stellen :p

    Lijkt me een leuk verhaal, ik zou ook best wel willen. Maar heb al meer dan een jaar niks meer geschreven. Dus weet niet of ik het nog kan :') En anders zou ik het wel graag willen lezen.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Saigon schreef:
    Lijkt me een leuk verhaal, ik zou ook best wel willen. Maar heb al meer dan een jaar niks meer geschreven. Dus weet niet of ik het nog kan :') En anders zou ik het wel graag willen lezen.

    Je mag je zeker aanmelden hoor ;) Je moet je voor niets schamen het is niet dat ik harde commentaar ga geven, ik zelf schrijf namelijk ook niet perfect ofzo dus, dat is zeker niet de bedoeling. ;)

    Ik twijfel :x


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    Ik twijfel :x

    Waarom twijfel je?

    Like the idea!!
    Ik zou best mee willen doen.
    Maar dan wil ik wel eerst weten wat voor verhaal het wordt voordat ik een personage kan creëren


    Just be true to who you are.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Waarom twijfel je?


    Omdat ik nog nooit met een groepsverhaal heb meegedaan en ik wil niks fout doen ofzo :x


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    xLoveYax schreef:
    Like the idea!!
    Ik zou best mee willen doen.
    Maar dan wil ik wel eerst weten wat voor verhaal het wordt voordat ik een personage kan creëren

    Het verhaal draait om enkele 'tienders', tot en met 27 jaar eigenlijk, die in één huis moeten samen leven. De huis baas zorgt er voor dat ze klusjes moeten doen en regelt ook uitstapjes voor hun. S'avonds gaan ze vooral uit. Het huis waarin ze leven is zeer luxueus (hiervan zal ik nog fotos of een filmpje plaatsen). Er zijn een aantal regels en daaraan moeten de bewoners zich houden. Houden ze zich daar niet aan, kunnen ze uit het huis worden gezet voor een bepaalde tijd. (Het is dus wel de bedoeling dat er regels overtreden worden om drama te veroorzaken.)

    Benzema schreef:
    (...)

    Omdat ik nog nooit met een groepsverhaal heb meegedaan en ik wil niks fout doen ofzo :x

    Niemand zal je de schuld geven van iets, ik heb ook nog nooit geen groepsverhaal geleid ofzo, maar het leek me eens leuk. Trouwens voor alles een eerste keer he ;)
    En als er iets fout gaat, los ik het wel op. :)

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Niemand zal je de schuld geven van iets, ik heb ook nog nooit geen groepsverhaal geleid ofzo, maar het leek me eens leuk. Trouwens voor alles een eerste keer he ;)
    En als er iets fout gaat, los ik het wel op. :)


    Mhm.. Okay. Ik maak later wel een personage :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    (...)

    Mhm.. Okay. Ik maak later wel een personage :]

    Okay! Ik kijk er anar uit ^^

    Ben volop aan het zoeken naar een mooi 'huis' waarin ze kunnen verblijven.

    Zoiets?


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable