• Ik had een ideetje om een story Quizlet Shore te schrijven. De bedoeling is dat we met meerdere schrijvers dus een verhaal gaan opbouwen zonder concrete verhaallijn. Er zal wel een 'baas' aanwezig zijn zoals in Geordie Shore of Jersey Shore. Nu de mogelijkheid bestaat om er twee verschillende te maken, met bekende mensen misschien voor de directioners dus eentje met One Direction en voor mensen die het niet zo hebben met One Direction een gewone Quizlet Shore met onbekende mensen.

    Ik wil wel dat dit idee niet gestolen wordt, zonder mijn toestemming.

    Hoe zal het in elkaar zitten?

    Elke schrijver zal een personage hebben. Ik denk dat maximum tien personen kunnen deelnemen. Er is een baas, die notes altijd zal achterlaten in een hoofdstuk dat niet geactiveerd wordt, maar dat de schrijvers wel moeten lezen. Voor de rest, mogen de schrijvers eigen fantasie gebruiken, maar ze moeten wel rekening houden met wat de andere schrijvers al geschreven hebben. Elke dag wordt er een hoofdstuk geactiveerd en men schrijft elk om beurt. Overleggen met elkaar is dus zeker niet overbodig.

    Ik wil mee doen. Wat nu?

    Wel de 'casting' zal hier plaats vinden. Je stelt hierbij een personage voor en zet er zelf ook wat voorbeelden bij van dingen die je geschreven hebt. Ik kies niet enkel op basis van het personage maar ook wat de schrijfstijl betreft. Houdt er rekening mee dat alle personages vanuit de UK moeten komen om het wat geloofwaardig te maken. Ook zijn niet alle personages perfect. Niet innerlijk, of uiterlijk. Voor de casting moet je het volgende invullen:

    Q Shore - One Direction/ Q-Shore
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Hobby's:
    Likes:
    Dislikes:
    Relatiestatus:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Verleden:
    Familie:
    Voorbeelden van geschreven dingen:

    De uiterste datum voor de casting is 27 januari. Dat is exact een week. Dan haal ik de beste er uit en maak bekend wie er deel is van de 'cast'. Daarna worden de details geregeld. Ik hoop dat jullie er zin in hebben en dat het een succes mag worden.
    Als er nog dingen onduidelijk zijn, stel je ze hieronder maar.

    xoxo

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 15:12 ]

    Alloveryou schreef:
    Als nog mensen ideeën hebben voor modernistische huizen?


    Je wilt een modern huis? Ik zal kijken of ik ergens nog een plaatje heb staan...


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Numinous schreef:
    (...)

    Je wilt een modern huis? Ik zal kijken of ik ergens nog een plaatje heb staan...

    Haha bedankt ;)
    En kan je zeggen voor welke story die met One Direction of zonder?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Haha bedankt ;)
    En kan je zeggen voor welke story die met One Direction of zonder?


    het liefst zonder, maar ik zou het niet erg vinden om die van One Direction te doen....


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Numinous schreef:
    (...)

    het liefst zonder, maar ik zou het niet erg vinden om die van One Direction te doen....

    Okay dan zet ik je bij zonder ;)

    Waarschijnlijk te zonnig en misschien niet modern genoeg

    [ul=http://weheartit.com/entry/96680007]Misschien deze[/url]

    Oke, ik heb gewoon een paar gekozen... Ik weet niet, ik heb niet echit iets van moderne huizen.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:18 ]


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Hoi :)
    Bij deze wil ik dus "auditie" doen voor de casting :p
    Hope you like it :)

    Q Shore -Q-Shore
    Naam: Danny O'Donoghue
    Leeftijd:33 (3/10/1980 geboren)
    Afkomst: Iers
    Hobby's: Muziek maken, liedjes schrijven, uitgaan
    Likes: Muziek, thee, gitaar, piano
    Dislikes: mopjes over zijn ouders, koffie, sletten
    Relatiestatus: Single
    Uiterlijk + foto:


    Karakter: Eerlijk, gevoelig, impulsief
    Verleden: Heeft al snel verantwoordelijkheid in zijn leven moeten krijgen. Hangt hierdoor regelmatig de losbol uit omdat het nu wel kan.
    Familie: Beide ouders zijn overleden toen hij nog erg jong was

    Q Shore - One Direction
    Naam: Louis (William) Tomlinson
    Leeftijd: 22 (24/12/1991 geboren)
    Afkomst: UK
    Hobby's: zingen, lol trappen met vrienden, muziek schrijven
    Likes: tattoo's, eerlijkheid, eten
    Dislikes: roddels, vechten, jaloezie
    Relatiestatus: In relatie met Eleanor Calder
    Uiterlijk + foto:


    Karakter:gevoelig, eerlijk, rustig
    Verleden: ouders zijn gescheiden, heeft een nieuwe stiefvader (draagt zijn achternaam)
    Familie: hij heeft 5 jongere halfzusjes, 4 via zijn mama en 1 via zijn stiefvader


    Voorbeelden van geschreven dingen:
    Een storie met Danny in de hoofdrol :)
    Een storie met 1D & The Script in de hoofdrol :p
    En als laatste een storie met Louis in de hoofdrol ;)

    Hopelijk tot snel ;D
    x Kim


    A reader lives a thousand lives

    Q-Shore
    Naam:
    Adriana Madrid Martinez.
    Leeftijd:
    19.
    Afkomst:
    Adriana komt oorspronkelijk uit Spanje, maar ze is op haar 6e met haar ouders en oudere broers naar Londen verhuisd.
    Hobby's:
    Voetbal, Kleding ontwerpen, experimenteren met make up, uitgaan, dansen en zingen.
    Likes:
    Muziek, uitgaan, Sport, pizza en churro's.
    Dislikes:
    Bedriegers, tutjes, schijnheilige mensen.
    Relatiestatus:
    Single
    Uiterlijk + foto:


    Karakter:

    Verleden:

    Familie:

    Voorbeelden van geschreven dingen:

    Ik maak haar nog af :]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ziet er goed uit mensen!!! En dat huis ga ik nu eens bekijken.

    het is 29 januari, ben ik het geworden?


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Biall schreef:
    het is 29 januari, ben ik het geworden?

    We zijn moet te weinig :s