• Ik heb geen idee of het te programmeren is, maar hier mijn suggestie.

    Dat in plaats waar normaal je profielfoto staat in de spotlight een cover van een verhaal kan worden toegevoegd. Vaak is een titel niet alleen genoeg om als lezer getrokken te worden.

    Edit:

    Scandal schreef:
    Maar dan zou ik niet eenderwelke foto nemen.
    Dan zou de foto van je story of hoofdstuk erin moeten. Anders ben ik het er niet mee eens.

    Want dan kun je net zo goed foto's posten die tegen de regels zijn of die te zwaar zijn voor Q (mentaal en voor de site) zoals foto's op met dode/geslachte mensen ofzo die niet voor ieders ogen zichtbaar mogen zijn. Wij kunnen die posts in de spot niet verwijderen en wij hebben er geen controle over. Ik zou niet willen dat sommige grapjassen de spot terroriseren.


    Dus suggestie 2, een duidelijke optie om je cover op de voorpagina te plaatsen, een upload functie i.p.v. de html code.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 20:04 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nami schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat dat niet zo heel veel zou uitmaken, want quizlet maakt plaatjes altijd verschrikkelijk onleesbaar als het naar het formaat van je profielfoto wordt omgezet. Het klinkt wel leuk, maar eerlijk gezegd moet de spotlight voor mij ook niet groter dan dat hij al is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Dat zou wel gaaf zijn ja.

    Plus dat ik een horror story in de spotlight heb gezet. Kijk nu naar mijn avatar. Nope, it does not work. ^^

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 22:03 ]


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Zelf zet ik nooit dingen in de Spotlight, maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen dat graag willen. Voor.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Zelf zet ik nooit dingen in de Spotlight, maar ik kan me goed voorstellen dat sommigen dat graag willen. Voor.


    To love is to destroy.

    Noticed schreef:
    (...)
    Plus dat ik een horror story in de spotlight heb gezet. Kijk nu naar mijn avatar. Nope, it does not work. ^^


    Same here, het is niet logisch dat als ik bijv. een twilight story er in zet en er dan een foto van Bard (The Hobbit) naast staat...(krul)

    Ik vind het een goed idee.


    Every villain is a hero in his own mind.