• At night I hear it creeping
    At night I feel it move
    I'll never sleep here anymore

    I think there's something out there
    I think I heard it move
    I've never felt like this before

    I wish I never knew

    Three Days Grace (Scared)


    Uit het niets zijn de mannen en vrouwen, al voor jaren, opgesplitst in twee delen. Niemand heeft een idee hoe het komt en doen er ook geen moeite voor om het te veranderen.
    Doordat er nu moeilijk kinderen kunnen komen, zijn er nu niet zoveel mensen meer over. Liefde is dan ook niet veel te vinden in de wereld of ze zijn homoseksueel of gaan toch stiekem naar het andere deel toe waar de andere sekse woont – waarvoor ze wel eerst de enorme muur over moeten klimmen die de seksen scheidden van elkaar.
          Maar als de wereld word aangevallen door ontelbare zombies, dan moeten ze hun handen in elkaar slaan om de invasie tegen te houden en de zombies terug te dringen naar hun eigen wereld. Ze moeten de poort sluiten van de demonenwereld waar de zombies doorheen komen, maar dit kunnen ze pas doen als de bewaker van de poort dood is.
    Redden ze dit wel? En wilt iedereen wel samenwerken of zijn ze zo erg uit elkaar gegroeid dat ze toch liever bij hun eigen sekse willen blijven?


    The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it.
    – Albert Einstein


    Foto's:
    Demonenpoort



    Overzicht van de stad


    Klik.

    Kerkhof.

    Bar & Nachtclub


    Regels:
    - 16+ is toegestaan.
    - Als je iemand wilt vermoorden moet je eerst toestemming hebben van die user zelf.
    - Alleen je eigen personage besturen en niet die van een ander.
    - Ik wil dat je post minstens 7 zinnen lang is (meer is altijd beter natuurlijk).
    - Er bestaan geen perfecte mensen in het echte leven, dus ook niet in deze RPG. Let daar op.
    - Als er een nieuw topic aangemaakt moet worden, vraag dan eerst toestemming aan mij [Osaki of Don]. En als ik niet online ben wacht dan gewoon rustig af op mijn antwoord.
    - Naamveranderingen doorgeven aub.

    Vrouwen:
    - Ashley Eirlys Marchels; Opheliac Deceased.
    - Montana Kenley Fonteyn; Natsukashii
    - Jacky Kendra Smith; Medousa
    - Chrissie Annabeth Jenkins; Hector.
    -

    Mannen:
    - Matt James Underwood; Azazels Deceased.
    - Dimitri Ardakyi Ivashkov - overgenomen door Zarathos (Bewaker van de poort; Demon)
    - Derrick Nathaniel Ryder; Morticia
    - Jared Ryder; Morticia
    - Christian Hyde; Assassin Deceased.
    - Matthew Blythe; Hector.

    Speeltopic & Rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 21:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Hij overleeft dit al niet, laat staan het andere.


    That's why :')
    Nu heb ik wel de neiging haar te laten doen alsof ze naakt gaat slapen (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Natsukashii schreef:
    (...)
    That's why :')
    Nu heb ik wel de neiging haar te laten doen alsof ze naakt gaat slapen (cat)

    Dan doe je dat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Woops, ging er een beetje te fel in op toen ik schreef. Was niet de bedoeling dat hij zo lang werd. Al leek hij langer in Word. :')

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 21:37 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Woops, ging er een beetje te fel in op toen ik schreef. Was niet de bedoeling dat hij zo lang werd. Al leek hij langer in Word. :')

    You are scaring me. . .
    I haven't read it yet, but Imma gonna do it now!

    Oh, by - the - way, ik weet dat dit het topic voor Cruel Intentions niet is, maar Forrest is so damn genius lol.
    (Lees: te lui om het praattopic op te zoeken.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    You are scaring me. . .
    I haven't read it yet, but Imma gonna do it now!

    Oh, by - the - way, ik weet dat dit het topic voor Cruel Intentions niet is, maar Forrest is so damn genius lol.
    (Lees: te lui om het praattopic op te zoeken.)


    Don't be scared, straks ben je teleurgesteld. :'D
    Lol, ik ben het praattopic ook al lang kwijt. Hij is gewoon leuk om mee te schrijven. :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)
    Don't be scared, straks ben je teleurgesteld. :'D
    Lol, ik ben het praattopic ook al lang kwijt. Hij is gewoon leuk om mee te schrijven. :'D

    Ik ben alles behalve teleurgesteld over de post, want holy cow - wat is Chrissie awesome. Derrick gaat echt zo lief reageren, ik weet het al precies haha. Alleen ik ga hem morgen, hopelijk, terug schrijven want deze heeft voorrang op de rest (aa).

    En, je profiel plaatje is zo epic!

    [ bericht aangepast op 10 april 2014 - 22:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik ben alles behalve teleurgesteld over de post, want holy cow - wat is Chrissie awesome. Derrick gaat echt zo lief reageren, ik weet het al precies haha. Alleen ik ga hem morgen, hopelijk, terug schrijven want deze heeft voorrang op de rest (aa).

    En, je profiel plaatje is zo epic!


    Dat heeft ze wel een beetje nodig. Naaaawh. I like that.
    Thanks! Ik was eigenlijk gewoon random digital painted portraits een het opzoeken en toen kwam ik deze tegen. :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    (...)
    Dat heeft ze wel een beetje nodig. Naaaawh. I like that.
    Thanks! Ik was eigenlijk gewoon random digital painted portraits een het opzoeken en toen kwam ik deze tegen. :')

    Hellyea, everyone will be moved. . . *sly smile*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lady, you are scaring me. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Seriously? C'me on guys.

    En ik ga zo schrijven met Jacky.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zarathos schreef:
    Seriously? C'me on guys.

    En ik ga zo schrijven met Jacky.


    Excuses, we zijn lui. Ik in ieder geval.
    Jacky is back! 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Lady, you are scaring me. D:

    Mwhahahaha. Good choice, good choice! :D.

    @ Zarathos: Whut, what's wrong? Ik snap eerlijk gezegd niet wat er fout is aan dat we praten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    And yes, I am lazy. Very lazy. I guess it's one of my sins.
    *gaat signature veranderen*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Mwhahahaha. Good choice, good choice! :D.

    @ Zarathos: Whut, what's wrong? Ik snap eerlijk gezegd niet wat er fout is aan dat we praten.

    .... Oh, come on, don't make a fuss about it here. Ik stuur jullie dat praattopic, omdat jullie zeiden dat jullie het kwijt waren. Nuthin' wrong with that.

    And yes, she is. I only don't know what to do with her..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb wel zin in wat supermarkt drama. Misschien dat ze vast komen te zitten met een paar van die dingen? (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov