• Wat nou als je straal bezopen bent en de eerste de beste jongen mee naar huis neemt voor en geweldige one-nightstand? No big deal...
    Wat nou als je na een lange nacht wakker wordt naast een ander dan je eigen vriendin? Klein probleempje misschien, maar met de juiste discretie wel te redden

    Wat nou als uit deze one-nightstand een zwangerschap ontstaat? Tja dat is misschien wél een probleem!

    Wilt de jongen überhaupt luisteren naar wat het meisje te vertellen heeft? Hoe zal hij reageren? Hoe zal zijn vriendin reageren? En wat als er samen met dit babygeluk ook nog eens liefde op de hoek komt kijken?

    Ik wil heel graag het meisje spelen, is er iemand die de jongen wilt spelen??

    Een op een RPGs zijn niet toegestaan dus het mag niet op het RPG forum komen in deze opstelling.


    Life is hard and then we die

    o sorry dat wist ik niet

    toch maar de regels even lezen, dacht dat hier wel ongeveer zou zijn zo als op andere sites

    Wat nou als je na een lange nacht wakker wordt naast een ander dan je eigen vriendin? Klein probleempje misschien, maar met de juiste discretie wel te redden


    Dat noem jij een 'klein' probleempje? (cat)

    Nou ja, zoals hierboven al gezegd, dit is één op één en niet zoals RPG hier met meerdere mensen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik hou van sarcasme (A)

    Je kan wel nog meer rollen maken ;) Die vriendin van die jongen, een beste vriendin van het meisje, haar ouders of whatever ;)


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Dat kan inderdaad! Die vriendin van de jongen is een goed idee, maar een vierde??

    De BF van dat meisje wat zwanger wordt? Of een goede vriend van die jongen. Iets in die trant.


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Je kan ook met iemand samen een story schrijven.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 14:21 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife