• Hallo allemaal,

    Ik zit een beetje met een probleem.
    Een jongen uit mijn klas en ik zitten al een tijdje een beetje flirty met elkaar te praten en begin deze week heeft dat een beetje zijn hoogtepunt bereikt: We stuurden elkaar naaktfoto's.
    En ik heb er nu enorm veel spijt van en ben echt heel bang dat hij ze doorstuurt.
    Hij zit dus bij me in de klas en ik ben bang dat mijn foto's binnenkort de hele school rond gaan.
    Hij heeft gezegt mijn foto's te zullen verwijderen, maar ik weet niet of ik dat geloof.

    Nou mijn vraag aan jullie: Wat is verstandiger om te doen; Hem vragen of hij de foto's wel echt verwijderd heeft of er niet over beginnen en hopen dat het als het ware in de vergetelheid komt?

    Onze gesprekken zijn sowieso altijd via WhatsApp en dus bijna nooit in real life omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat andere mensen (oa de klas) erachter komt dat wij op zo'n manier met elkaar praten.

    Ik weet dat het heel dom van me was om te doen, dus wrijf het er aub niet al te erg in. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het even niet. Het was in ieder geval fijn om het hier zo op te schrijven, dat lucht toch wel iets op.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Heeft hij dan niks naar jou toe gestuurd? Ik zou ze bewaren en zeggen dat als hij iets doorstuurt, jij het ook doet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heeft hij dan niks naar jou toe gestuurd? Ik zou ze bewaren en zeggen dat als hij iets doorstuurt, jij het ook doet.

    Dit ^^ Als hij vies wilt spelen, doe jij het ook.


    -

    Assassin schreef:
    Heeft hij dan niks naar jou toe gestuurd? Ik zou ze bewaren en zeggen dat als hij iets doorstuurt, jij het ook doet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ja, dat waren precies mijn gedachtes dus ik heb zijn foto's ook nog, maarja... Ik als meisje ben toch denk ik wat kwetsbaarder aangezien je als meisje wel snel de titel 'Slet' krijgt en dat absoluut geen doel van me is.:')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Wat Assassin zegt! Als hij besluit om er wat mee te doen, kun je hetzelfde terug doen. Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh een jongen op mijn school had ook een naaktfoto gestuurd en die kreeg ook zeker zo'n naam.
    Ik zal er eerst niet over beginnen, maar wanneer hij bijvoorbeeld wel jou foto's gaat verspreiden, doe jij hetzelfde met zijn foto's.
    Maar ik denk niet dat hij zo dom is om dat te doen, want hij heeft je immers zelfs iets terug gestuurd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Dumbledore schreef:
    Wat Assassin zegt! Als hij besluit om er wat mee te doen, kun je hetzelfde terug doen. Ik hoop voor je dat het allemaal goed afloopt!


    26 - 02 - '16

    Hij is wel echt zo'n typische jongen die het dan aan zijn vrienden gaat laten zien om er dan stoer mee te zijn dus dat is wel een beetje waarom ik denk dat hij het wel zou doen...
    Of dat hij het niet daadwerkelijk doorstuurt maar wel aan zijn vrienden laat zien en dat ik vervolgens allemaal opmerkingen moet aanhoren: "He, leuke foto's heb je!;)"

    Ugh ik voel me zo vreselijk stom.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Dus omdat jij bang bent dat hij het niet verwijderd, hou je die van jou ook gewoon? Misschien denkt hij precies hetzelfde :'D En tja, dat risico heb je nu eenmaal als je naaktfoto's stuurt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Dus omdat jij bang bent dat hij het niet verwijderd, hou je die van jou ook gewoon? Misschien denkt hij precies hetzelfde :'D En tja, dat risico heb je nu eenmaal als je naaktfoto's stuurt.


    Nouja eigenlijk wel, ja. Ik kan niet controleren dat hij de mijne echt verwijdert, dus het enige dat me dan nog een soort van veiligheid geeft is dan toch om de zijne ook te bewaren? Maar je hebt wel gelijk hoor, misschien denkt hij dat ook.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Praten jullie nog steeds zo dan? Misschien moet je gewoon vragen als je er bij kan staan als hij ze verwijderd en ook zo andersom.

    Gomenasai schreef:
    Praten jullie nog steeds zo dan? Misschien moet je gewoon vragen als je er bij kan staan als hij ze verwijderd en ook zo andersom.
    +1. Dat lijkt me het beste (als je er al met hem over wilt praten).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Of haal desnoods jouw/zijn ouders, schoolhoofd weet ik veel wat erbij, zodat hij ze moet verwijderen onder hun toezicht. Beetje zoals hierboven al eerder is vermeld, maar dan weet hij iig zeker dat hij niks kan flikken, want dan is hij erbij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Of haal desnoods jouw/zijn ouders, schoolhoofd weet ik veel wat erbij, zodat hij ze moet verwijderen onder hun toezicht. Beetje zoals hierboven al eerder is vermeld, maar dan weet hij iig zeker dat hij niks kan flikken, want dan is hij erbij.


    Hmm true, maar zelf zou ik ook niet mijn ouders er bij halen en al helemaal niet het schoolhoofd, het is wel iets tussen hun vind ik, tenzij hij ze echt op internet zet. Dan moeten er wel maatregelen gebeuren.

    Gomenasai schreef:
    (...)

    Hmm true, maar zelf zou ik ook niet mijn ouders er bij halen en al helemaal niet het schoolhoofd, het is wel iets tussen hun vind ik, tenzij hij ze echt op internet zet. Dan moeten er wel maatregelen gebeuren.


    Het was ook meer een plan B en voor wanneer ze té bang wordt. Beter voorkomen dan achteraf in een hoekje gaan zitten huilen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.