• Hallo allemaal,

    Ik zit een beetje met een probleem.
    Een jongen uit mijn klas en ik zitten al een tijdje een beetje flirty met elkaar te praten en begin deze week heeft dat een beetje zijn hoogtepunt bereikt: We stuurden elkaar naaktfoto's.
    En ik heb er nu enorm veel spijt van en ben echt heel bang dat hij ze doorstuurt.
    Hij zit dus bij me in de klas en ik ben bang dat mijn foto's binnenkort de hele school rond gaan.
    Hij heeft gezegt mijn foto's te zullen verwijderen, maar ik weet niet of ik dat geloof.

    Nou mijn vraag aan jullie: Wat is verstandiger om te doen; Hem vragen of hij de foto's wel echt verwijderd heeft of er niet over beginnen en hopen dat het als het ware in de vergetelheid komt?

    Onze gesprekken zijn sowieso altijd via WhatsApp en dus bijna nooit in real life omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat andere mensen (oa de klas) erachter komt dat wij op zo'n manier met elkaar praten.

    Ik weet dat het heel dom van me was om te doen, dus wrijf het er aub niet al te erg in. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het even niet. Het was in ieder geval fijn om het hier zo op te schrijven, dat lucht toch wel iets op.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Kan zijn dat ie ze van zn telefoon haalt..

    na ze op zn computer te zetten.. dus zekerheid dat hij ze ècht niet heeft is klein..
    dus daarom moet je dat ook nooit doen, mja, t IQ daalt met de minuut :)


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    Kan zijn dat ie ze van zn telefoon haalt..

    na ze op zn computer te zetten.. dus zekerheid dat hij ze ècht niet heeft is klein..
    dus daarom moet je dat ook nooit doen, mja, t IQ daalt met de minuut :)

    Wrijf het er vooral in nadat ze heeft gevraagd om dat niet te doen. Yeah, goedzo!

    Jij wint de "You are a dick"-award :Y)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Wrijf het er vooral in nadat ze heeft gevraagd om dat niet te doen. Yeah, goedzo!

    Jij wint de "You are a dick"-award :Y)



    Wojoo jochie, zo grappig dat jij bent :)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:23 ]


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Wojoo jochie, zo grappig jij bent :)
    Dude, ik ben ouder dan jou :'D

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LogitG27 schreef:
    Kan zijn dat ie ze van zn telefoon haalt..

    na ze op zn computer te zetten.. dus zekerheid dat hij ze ècht niet heeft is klein..
    dus daarom moet je dat ook nooit doen, mja, t IQ daalt met de minuut :)


    Als jij ooit een topic online zet waarin je om iets stoms gaat janken, zal ik dit voor je quoten.

    + Ik sluit me aan bij de anderen. Vraag of hij de foto's wilt verwijderen als jij erbij staat.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:26 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    (...)

    Als jij ooit een topic online zet waarin je om iets stoms gaat janken, zal ik dit voor je quoten.


    Ik ben sowieso niet stom genoeg om hier mn problemen te posten haha :)
    Ik vind dit echt geweldig!


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso niet stom genoeg om hier mn problemen te posten haha :)
    Ik vind dit echt geweldig!


    'stom genoeg'?
    Flikker een eind heen zeg, Q is een vertrouwenssite voor velen en daar hebben we mensen zoals jij niet nodig. Ga ergens anders vervelend doen.


    Your make-up is terrible

    @ Logit Jij bent echt een aardig persoon, is het niet?

    In ieder geval, ik zou het er toch nog wel met hem over hebben en inderdaad hem laten zien dat 'ie verwijderd. Lijkt me het beste nu.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:28 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso niet stom genoeg om hier mn problemen te posten haha :)
    Ik vind dit echt geweldig!


    In ieder geval ben je wel stom genoeg om idioot te reageren -.-
    Dus ik weet niet zo zeker meer wat stommer is. xd

    En ik sluit me aan bij het feit dat er eigenlijk geen oplossing is xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Zijn jullie alleen maar aan het spelen, of mogen jullie elkaar echt graag? Dan zou ik een beetje op zijn gevoel werken om ze eraf te krijgen. Anders zou ik heel voorzichtig doen, om hem niet te provoceren.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Ik ben sowieso niet stom genoeg om hier mn problemen te posten haha :)
    Ik vind dit echt geweldig!

    You're an ass.
    Maar ik zou niet weten wat je kunt doen. Maar als ze ooit wel uitlekken wens ik je veel succes, bij ons op school is het ook al meerdere keren gebeurt en eigenlijk vergeet iedereen het al best snel dus als het ooit gebeurt dan hoop ik voor je dat het snel vergeten wordt.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gewoon het hard spelen. Als hij er van plan iets is mee te doen, moet jij 't ook doen.
    En nou ja, ik denk dat je, je lesje nu wel hebt geleerd right? Gewoon geen naaktfoto's meer versturen. Veels te tricky. ;]


    † Love? I want to sleep.

    Ten eerste, je bent niet de eerste die deze fout heeft gemaakt en als hij zo'n zak is dat hij ze online zet, dan overleef je dat zeker. Een vriendin (nu niet meer) van mij (en ja, nadat dat gebeurd was, was ze nog steeds mijn vriendin. Ze is alleen de laatste tijd zo'n ongelooflijke bitch geweest, terwijl ik haar dus zelfs op dat soort momenten heb gesteund) heeft ook ooit die fout gemaakt en haar foto's waren op internet gezet. Het duurde ongeveer een maand tot iedereen het vergeten was en echte vriendinnen zullen je never nooit zien als slet en zullen je steunen. Daarbij staan hier (zoals je merkt) een heleboel mensen voor je klaar. Onthoud dat als het wel slecht afloopt, maar laten we hier maar niet vanuit gaan c;

    Ten tweede zou ik inderdaad de raad van de meeste mensen hier opvolgen: hem vragen of hij kan laten zien dat hij ze verwijderd heeft en dat jij vervolgens hetzelfde doet. Je kan hem dan ook nog even voor de zekerheid vragen of hij ze echt niet al op zijn computer of een ander apparaat heeft gezet, maar dit allemaal controleren is helaas niet mogelijk. Ik denk iig wel dat wanneer je het zo eerlijk en vriendelijk afhandelt de kans het kleinst is dat hij er iets mee gaat doen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Het enige wat ik kan zeggen is, denk in het vervolg alsjeblieft eerst goed na voor je zoiets doet. Wat je deed is niet niks...
    Dit is niet gemeen bedoelt, eerder als goede raad. Ik denk wel dat je je lesje nu hebt geleerd. Je kan er met hem over praten, maar ik weet niet hoe jullie relatie exact is. Hoe jullie met elkaar omgaan en zo.
    Doe wat jij denkt dat het beste is. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    De tips zijn denk ik al gezegd, maar ik hoop echt voor je dat het goed komt! Wat waarschijnlijk ook gebeurt (:


    Everything is illuminated by the light of our past.