• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel voor dit topic is het toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez




    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    Hoeveel lokvoedsel is er eigenlijk nog over? Ik heb honger, give me some. (cat)

    Dit topic is van mij! :3

    En mag er ook een chocoladevoorraad komen hier? Ik heb trek in witte choco. Who's willing to give me chocolat? c:
    Or Doritos chips. Het liefst de zwarte zak. Dat is ook goed. c:

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 16:28 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Draculea schreef:
    Hoeveel lokvoedsel is er eigenlijk nog over? Ik heb honger, give me some. (cat)


    (N) Nah-ah, het is allemaal voor Nynk mij. :Y)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Kaa schreef:
    Dit topic is van mij! :3

    En mag er ook een chocoladevoorraad komen hier? Ik heb trek in witte choco. Who's willing to give me chocolat? c:


    Plunder de keuken. :]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Ik wil ook lokvoedsel krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sorcery schreef:
    (...)

    Plunder de keuken. :]


    Ik heb mijn post wat aangepast. En ik zie alleen piccolini's in de keuken! D:

    en in het echt hebben we geen chocola of chips in huis. Of enig ander lekkers..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Draculea schreef:
    Hoeveel lokvoedsel is er eigenlijk nog over? Ik heb honger, give me some. (cat)

    Moet je gaan tellen hoe vaak Nynke heeft gereageerd. :Y)

    Ik ben trouwens super chagrijnig door de tentamens. Ik leer nu al drie, vier weken achter elkaar en dan moet ik nog tot dinsdag. -.- Gelukkig was de pizza van de V&D gisteren wel heeeeerlijk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wil je alsjeblieft niet met een nutteloze 'bam' het topic sluiten zodat je een nieuwe kan openen?


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Moet je gaan tellen hoe vaak Nynke heeft gereageerd. :Y)

    Ik ben trouwens super chagrijnig door de tentamens. Ik leer nu al drie, vier weken achter elkaar en dan moet ik nog tot dinsdag. -.- Gelukkig was de pizza van de V&D gisteren wel heeeeerlijk.


    Och, gelukkig is het dinsdag dan klaar! Zijn je tentamens goed gegaan denk je? Succes met de tentamens die nog komen! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een goede vriendin van mij gaat het trouwens uitmaken met haar vriendje. Ze hadden ruzie gehad en toen heeft hij gezegd dat ze voor altijd van hem zou zijn en dat hij haar kon claimen. Echt creepy. Ik vond ze sowieso al nooit goed bij elkaar passen, maar dat zeg je natuurlijk niet als iemand gelukkig met diegene is. :')
    Nu gaat ze het morgen uitmaken tijdens een wandeling met hem, maar na die vreemde woorden van hem vertrouw ik dat niet echt. Misschien ben ik wel paranoïde, maar na al die verhalen van de afgelopen tijd waarbij de ex niet kan verkroppen dat het uit is... Blegh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Wil je alsjeblieft niet met een nutteloze 'bam' het topic sluiten zodat je een nieuwe kan openen?


    Sorry, ik zal er op letten.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mijn topicssss

    Ooo ik kan die Piccolini's ruiken! Onee wacht dat is de pizza in onze oven :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Kaa schreef:
    (...)

    Och, gelukkig is het dinsdag dan klaar! Zijn je tentamens goed gegaan denk je? Succes met de tentamens die nog komen! (:

    Verrassend genoeg wel! Op de een of andere manier ben ik altijd ontzettend zenuwachtig, maar valt het me daarna toch weer mee. (: En dank je wel, haha. Zal vast wel lukken, ik ben gewoon even op m'n dieptepunt qua leren. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"