• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Acht jongeren, vier meisjes en vier jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Rjveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette

    - Dawid Justyn Robovski - Caerleon
    - Gereserveerd door Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe

    - Newt Charles Hames - Emrys
    - Lesley Alice Rivers - Burglar

    - Gereserveerd door Cruella
    - Gereserveerd door After

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    (...)

    Hm ik was eerlijk gezegd aan het denken om het gewoon met de ontmoetingsdag tussen de nieuwe leden en de oudere leden te laten starten. Dus met andere woorden de dag wanneer alle nachtmerries nog erger worden. Maar ik moet het wel eerst nog met Demi bespreken maar volgens mij vindt zij dat wel goed. Het lijkt me ook het meest logische startpunt. (:


    Je weet toch dat ik jou ideeën altijd goed vindt? :')


    That is a perfect copy of reality.

    Ik doe mijn best om meteen te kunnen schrijven, maar de kans is niet groot :p Sorry daarvoor.


    Tijd voor koffie.

    KilIian schreef:
    (...)
    "Zijn moederland is namelijk Italië en hij zou het niet echt zijn, mocht hij niet van eten houden." Dat van Italië had ik ook drie dagen geleden aan Riv's character toegevoegd, haha. Het zou zo vet zijn als ze om de andere te kloten de hele tijd in het Italiaans tegen elkaar praten of gewoon echt zo'n random woorden naar elkaar gooien en doen alsof het een super belangrijk gesprek is. :Y)

    En ik vind 'm trouwens echt geweldig. Dat van Angel is zo origineel! En hm.. als je wil, kan ik je wel helpen? Maar mijn inspiratie gaat vrees ik niet verder gaan dan iets in de aard van een engel. ;p

    Oh, dat had ik nog niet gelezen bij Riv's character sheet lol. Maar hij is wel echt iemand die dat voor de grap zou doen, ja, dat hij grappige woorden in het Italiaans zegt en dan doet alsof het super important is. :'D
    Ik had juist gedacht dat het van Angel niet origineel was, but I had to fill up a character sheet so this came to mind. Anyhoo, alle hulp is welkom, dus alvast bedankt. En ja, ik had een mooie engel-tattoo gevonden, maar mijn laptop doet zo traag als het achterend van een ezel dus eh. Die post ik zo wel om "goedkeuring", hehe.


    Lethe schreef:
    Niet om lullig te doen trouwens, maar die nachtmerries - die in de één na laatste nacht van de maand tenminste - die moeten toch echt uit kunnen komen?

    Als je het over mijn nachtmerries hebt, die krijgt hij niet in de één na laatste nacht. Dat was niet de bedoeling in elk geval. En daarbij, dit is ook niet echt een roleplay dat alles "realistisch" is, bij gebrek aan betere woorden, aangezien de nachtmerries dus uitkomen. Het is in elk geval niet iets om je zorgen over te maken, vind ik. Alsnog: niet aanvallend bedoeld of zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De tatoeage heb ik - eindelijk - gevonden! Tadááá.
    Het staat wel op de arm van een vrouw, maar ik vond 'm gewoon toepasselijk en zo mooi. Dus dat is een keuze, in elk geval.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KilIian schreef:
    (...)

    Hm ik was eerlijk gezegd aan het denken om het gewoon met de ontmoetingsdag tussen de nieuwe leden en de oudere leden te laten starten. Dus met andere woorden de dag wanneer alle nachtmerries nog erger worden. Maar ik moet het wel eerst nog met Demi bespreken maar volgens mij vindt zij dat wel goed. Het lijkt me ook het meest logische startpunt. (:


    Allrighty then c:
    Ik heb er zin in ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oja, ze mogen trouwens wel gewoon hun eigen kleding dragen toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morticia schreef:
    De tatoeage heb ik - eindelijk - gevonden! Tadááá.
    Het staat wel op de arm van een vrouw, maar ik vond 'm gewoon toepasselijk en zo mooi. Dus dat is een keuze, in elk geval.


    Da's inderdaad een mooie ja. En moet ik die ook bij zijn beschrijving in de story zetten?


    Rise and rise again until lambs become lions

    Lethe schreef:
    Oja, ze mogen trouwens wel gewoon hun eigen kleding dragen toch?


    Ja hoor! Ik heb er trouwens echt heel veel zin in. Benieuwd hoe de hele rpg gaat uitdraaien. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    (...)
    Da's inderdaad een mooie ja. En moet ik die ook bij zijn beschrijving in de story zetten?

    Yea, please. :3 Ik zal het vanavond erbij zetten in de character sheet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Yea, please. :3 Ik zal het vanavond erbij zetten in de character sheet.


    No problemo. Staat erbij! :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik weet niet of ik Penelope vanavond kan posten. Ik ga rond 5 uur weg en ga uit eten met mijn familie dus tja :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het eerste speeltopic is geopend! (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vraagje: mag je doen dat de nieuwe leden al binnenkomen, of tenminste het andere deel van je duo?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Vraagje: mag je doen dat de nieuwe leden al binnenkomen, of tenminste het andere deel van je duo?


    Euhm als je tegenspeelster of andere schrijfsters daarmee eens zijn dat je al over hen schrijft; ja dan wel.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik twijfel of ik mijn personage nieuw zal laten zijn of juist niet.
    En ik weet ook niet wat Act precies wil, want haar personage is er nog niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.