• Februo, original name for February. The month of purification and sacrifices.


    Acht jongeren, vier meisjes en vier jongens, worden hun hele leven geteisterd door nachtmerries. De ene wat gruwelijker dan de andere maar steeds opnieuw met een tragisch einde. Op de dag dat ze allemaal vijftien werden, gebeurde er iets onverklaarbaar waardoor hun hele leven veranderde. Elke laatste dag van de maand komt namelijk de droom uit die hen de vorige nacht heeft geteisterd. De jongeren willen steeds opnieuw de droom voorkomen maar hebben echter nooit genoeg tijd of informatie om er een stokje voor te steken. Bovendien gebeurt er ook steeds iets raars in hun dromen. Al van jongs af aan worden ze in hun nachtmerrie altijd vergezeld door een andere persoon. Een meisje of een jongen maar zeker iemand die ze nog nooit hebben ontmoet. De ouders worden na een tijdje de praatjes van hun kinderen beu en besluiten allemaal dat ze hulp nodig hebben. Zo sturen ze hun kinderen naar een psychiatrische instelling met de belofte van de begeleiders dat ze snel beter zullen worden. De duo’s komen dus dichter in elkaars buurt waardoor de dromen nog gruwelijker en enger worden dan ze al waren. Een oplossing lijkt er niet te komen, nee in tegendeel zelfs het wordt erger. Maar wat als ze ooit allemaal op een nacht dezelfde droom hebben en dat toevallig in februari? De droom dat er twee mensen, ex-patiënten, worden vermoord. Zullen ze samenwerken? Of zullen sommige afhaken? Ontstaat er misschien haat tussen de jongeren? Of juist liefde?

    We hebben dus besloten dat we de acht jongeren opdelen in duo’s (jongen+meisje) Elk duo verjaart op dezelfde dag in hetzelfde jaar, wat hun verschijning in de andere zijn droom verklaard. De twee personen van elk duo hebben nooit dezelfde droom. Ze dromen namelijk altijd over een situatie waarin hun grootste angsten verweven zit. Het is niet dat elk duo perse verliefd moet worden op het andere lid. Liefde kan ook treden buiten de duo’s zelf.


    Rollen:
    Acht jongeren:
    - Rjveh 'Riv' Callum Kavanagh - KilIian
    - Austen Lea Phyres - SiIhouette

    - Dawid Justyn Robovski - Caerleon
    - Gereserveerd door Sillage

    - Misha Ellis Kingsley - Walt
    - Camilla “Mia” Forester - Lethe

    - Newt Charles Hames - Emrys
    - Lesley Alice Rivers - Burglar

    - Gereserveerd door Cruella
    - Gereserveerd door After

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (17-21):
    Geboortedatum:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    *Soort nachtmerries die je hebt:
    Eventueel iets extra:
    * Voorbeelden: Verlatingsangsten, dromen over geesten, dromen over dierbaren die dood gaan, etc. Wees origineel!


    Regels:
    - Minimaal 300 woorden per post. Gebruik omgevingen, gedachten, etc.
    - De naam van je personage vermelden boven de post.
    - 16+ en al het bijbehorende is toegestaan.
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - Geen Mary Sues.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic.
    - Reserveringen blijven 36 uur staan.
    - Je personage kan niet opeens dood gaan.
    - Graag mensen die niet al na één dag stoppen.
    - Enkel KilIian of SiIhouette openen de topic tenzij je toestemming hebt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Oh ik wilde nog eventjes melden dat dus de gemeenschappelijke ruimte, sportzaal etc. op de gelijksvloers zijn en dus de kamers met hun gesloten deuren (code) op de verdieping daarboven liggen. Men kan trouwens via de trappen of de lift de eerste verdieping bereiken.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Die van mij is nieuw, ik ga vanavond een post schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @Kelly
    Sorry trouwens als je vond dat je lang moest wachten. Maar ik had al geschreven en toen besloot ik om TBBT te kijken en dan ben ik blijven plakken, haha. En toen kwam Morticia's post en heb ik 'm er snel nog eventjes in 'verwerkt'. Ik weet namelijk niet hoe snel jullie posts terug verwachten. Maar ik wilde het gewoon even zeggen. (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Melomanie -> Sillage,

    Ik wou dus Penelope posten maar ik ben nu helemaal overnieuw begonnen doordat ik niet tevreden over haar was 8] Maar tja, dit wordt interessant. Want ik heb geen idee hoe ik haar nu moet maken ;'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @ KilIian: N'aww, je hebt mijn post erin verwerkt. Hehe, had niet gehoeven hoor, maar ik vind het wel awesome van je.
    Je mag me trouwens wel Maia noemen. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    KilIian schreef:
    @Kelly
    Sorry trouwens als je vond dat je lang moest wachten. Maar ik had al geschreven en toen besloot ik om TBBT te kijken en dan ben ik blijven plakken, haha. En toen kwam Morticia's post en heb ik 'm er snel nog eventjes in 'verwerkt'. Ik weet namelijk niet hoe snel jullie posts terug verwachten. Maar ik wilde het gewoon even zeggen. (:


    Ooh, take your time. Als ik het te lsng vind duren stuur ik ee berichtje. En dat vind ik vaak pas na een week of zo hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De duo's moeten op dezelfde dag jarig zijn alleen die van mij en Burglar zijn dat niet en ook beide een ander jaar, dus had ik het nou verkeerd begrepen of klopt het gewoon niet. Ik ga trouwens zo beginnen dus Newt komt vanavond/morgenvroeg.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    De duo's moeten op dezelfde dag jarig zijn alleen die van mij en Burglar zijn dat niet en ook beide een ander jaar, dus had ik het nou verkeerd begrepen of klopt het gewoon niet. Ik ga trouwens zo beginnen dus Newt komt vanavond/morgenvroeg.


    Ja,, ze moeten zelfde dag en zelfde jaar jarig zijn.


    That is a perfect copy of reality.

    Morticia > CrueIIa

    Er zijn er nog een paar die geen post geplaatst hebben, maar toch vraag ik me af naar wie Máel kan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    @ KilIian: N'aww, je hebt mijn post erin verwerkt. Hehe, had niet gehoeven hoor, maar ik vind het wel awesome van je.
    Je mag me trouwens wel Maia noemen. :Y).


    Ik vond het niet meer dan logisch eigenlijk, haha. En oké, dan mag jij mij Naomi noemen. Ik vind je naam trouwens erg vet, haha. :Y)
    Oh en btw als je wil kan je Máel naar Dawid en Riveh sturen?


    Ooh, take your time. Als ik het te lsng vind duren stuur ik ee berichtje. En dat vind ik vaak pas na een week of zo hahah.


    Oké dan weet ik dat ook weer, haha. Ik wilde het gewoon maar even melden. ^^

    Ik wou dus Penelope posten maar ik ben nu helemaal overnieuw begonnen doordat ik niet tevreden over haar was 8] Maar tja, dit wordt interessant. Want ik heb geen idee hoe ik haar nu moet maken ;'D


    Poor you. D: Als je wil, wil ik je wel eventjes helpen?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:50 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    (...)

    Poor you. D: Als je wil, wil ik je wel eventjes helpen?


    Als je wil helpen met een paar dingen dan zou ik daar heel erg blij mee zijn. Stuur wel even als ik op de pc zit haar even in een pb :'] Ik heb wel al wat basislijnen maar ik kan ze niet goed verwerken :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vond het niet meer dan logisch eigenlijk, haha. En oké, dan mag jij mij Naomi noemen. Ik vind je naam trouwens erg vet, haha. :Y)
    Oh en btw als je wil kan je Máel naar Dawid en Riveh sturen?

    Haha, oké, deal. En ik vind jouw naam echt gaaf! Ruilen? :Y).
    Suree. Vanavond of morgen zal ik een post schrijven dan, als Caerleon het trouwens niet erg vindt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 20:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat vinden jullie ervan als de duo's ook op dezelfde tijd zijn geboren?


    That is a perfect copy of reality.

    Holy crap, ik ben nog niet eens klaar met mijn nachtmerrie en heb nog geen eens extra en innerlijk ingevuld en zit op 916. Ik schrijf echt uitgebreid :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SiIhouette schreef:
    Wat vinden jullie ervan als de duo's ook op dezelfde tijd zijn geboren?

    Eh, eerlijk gezegd vind ik dat too much I think. Zo is het prima voor mij, maar als het toch het geval zal zijn, dan deert het mij niet heel erg.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Quiet the mind, and the soul will speak.