• Vandaag was het weer erg leuk. Rond half 1 kregen we een mailtje. Maandag a.s. Hebben jullie Verzorging examen van de drie boekjes.

    Fijn. We wisten dat er een examen kwam en van wat maar dit zou ruim van te voren ons laten weten. Mooi niet we kregen nu pas het voor maandag. Iedereen is echt boos nu want we moeten nu naast leren onze stage weer afzeggen terwijl zij ook op ons rekenen.

    Ugh zijn jullie ook wel eens zo boos geweest. Ik ga mijn mentor mailen dat dit eqoon niet kan want ze zeuren dat we wel op MBO zitten en een beroepshouding moeten geven en nu dit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als het goed is, heb je aan het begin van het jaar een contract ondertekend, waarop ook (zou moeten staan) staat dat de organisatie MINIMAAL 7 dagen van tevoren roosterwijzigingen, examens, toetsen etc. moeten doorgeven.
    Deze contractbreuk was op mijn MBO school elke dag wel geschonden.. That's life..


    It's high noon.

    Wen er maar aan, is gewoon MBO.


    To infinity and beyond •

    LogitG27 schreef:
    Als het goed is, heb je aan het begin van het jaar een contract ondertekend, waarop ook (zou moeten staan) staat dat de organisatie MINIMAAL 7 dagen van tevoren roosterwijzigingen, examens, toetsen etc. moeten doorgeven.
    Deze contractbreuk was op mijn MBO school elke dag wel geschonden.. That's life..
    dat klopt maar het zijn nu 5 dagen, maar zo zijn er meer dingen maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan