• Hoi!
    Ik was zonet op mijn mobiel een verhaal aan het lezen en toen viel hij uit omdat ik geen batterij meer had en toen kwam ik erachter dat ik nog geen bladwijzer o.i.d had genomen. Nu was mijn idee om een geschiedenis gelezen verhalen /stories te maken, zodat je ze gemakkelijk terug kan vinden. Er bestaat immers ook een 'mijn topics'.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben tegen. Volgens mij vergt zo'n geschiedenis best wel wat van deze site en daarbij bestaan er ook abo's en bladwijzers. Daarnaast kan je het verhaal ook gemakkelijk terugzoeken via de zoekmachine.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Twijfelgeval.


    26 - 02 - '16

    Als het mogelijk is, ben ik voor. ^^
    Er is al "Mijn Resultaten" voor quizzen, dus eigenlijk vind ik het geen slecht idee om ook zoiets voor stories te maken. Je zou natuurlijk in je browsergeschiedenis kunnen kijken, maar het kan soms best wel lastig zijn daar iets te vinden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 23:33 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben voor. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Neh. Ik vind het een beetje overbodig.
    En op het argument: we hebben ook "mijn resultaten" voor Quizen en "mijn topics", die komen ook alleen maar in het lijstje te staan omdat je er ooit op gereageerd hebt of de quiz heb ingevuld. Dus een abo lijst is al zoiets voor stories in mijn ogen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    Ik ben voor. =)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben voor.
    Nu heb ik het niet zo zeer nodig maar je hebt wel van die situaties en dan lees je een verhaal/story en dan klik je het weg ofzo maar dan ben je helemaal vergeten een abo/bladwijzer te nemen en ik ben vaak ook nog eens zo dom om de naam te vergeten en dan lees ik het nooit weer xc
    Dus het zou best handig kunnen zijn.
    &Aangezien er al zoiets voor Quizzen en Topics zijn vind ik wel dat het er voor stories ook moet zijn ^-^


    Little do you know

    Misschien iets als 'gelezen hoofdstukken'? Aangezien hij al automatisch bijhoud of je een hoofdstuk al gelezen hebt of niet.


    Your make-up is terrible