• Hoi allemaal :3

    Eindelijk ben ik van mijn oh zo gehechte username Vinception afgestapt. Ik heb die username een jaar gehad, en ik had nooit gedacht hem ooit nog te veranderen haha, maar dat heb ik nu toch gedaan. Tevens heb ik nu geen username meer die met een V begint, ik zit nu bijna 2,5 jaar op Quizlet en ik heb alleen maar usersnames gehad die met de V begonnen en aan mijn naam gerelateerd waren :') Mijn nieuwe username is - zoals je al ziet - Gaudino. Dit is de achternaam van een jonge voetballer (hij is vandaag 18 geworden, ja) die bij FC Bayern speelt, Gianluca Gaudino, voor degene die denken "Huh, waar komt die username nou weer vandaan" :Y)







    Om dit topic een beetje nuttig te houden; hoe zijn jullie aan je username gekomen? (volgens mij stelt iedereen deze vraag, maar dat boeit nu niet haha)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk! Wel wennen omdat ik je alleen kende als Vincie/Vinception. En ja, mijne komt van de wereld van ASOIAF. :W Zoals vrijwel altijd.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb eerst 1 jaar en 10 maanden de naam "misshoran23x gehad, maar ja toen kreeg ik een vriend en die keek ook op mijn profiel en dan staat er misshoran dus toen heb ik hem verandert. Aangezien ik in een band zit leek mij dit wel een leuke naam haha . X


    dans is the hidden language of the soul

    Oeh, I like it ^^
    Mijne komt van Jack Falahee, een acteur uit o.a 'How to Get Away With Murder'.


    El Diablo.

    Dunk schreef:
    Leuk! Wel wennen omdat ik je alleen kende als Vincie/Vinception. En ja, mijne komt van de wereld van ASOIAF. :W Zoals vrijwel altijd.



    Ik moet zelf ook nog wennen aan mijn username haha.

    Ik had net dit topic aangemaakt, las het terug en toen dacht ik "Huh, nog iemand met de username Vinception?" en toen dacht ik "Oh nee, dit ben ik zelf"
    Voor mij wordt het ook nog wennen haha, maar ik vond het eens tijd voor verandering :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nu herken ik je niet meer, maar ik vind het wel een toffe username. ^^

    Gannicus is de humoristische en vooral knappe gladiator uit Spartacus, de serie. :Y)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zag het al ergens (ik weet niet meer precies waar) en ik dacht: Neeeeee, dan moet ik weer wennen! D:
    Nouja, ik zal mijn best doen. Het klinkt in ieder geval heel leuk. ^^

    Onbeschrijflijke hottie detective Nick Burkhardt is het hoofdpersonage van de serie Grimm. :9~



    Kan iemand mij even slaan, want anders heb ik probleem met mijn vriendje D:

    [ bericht aangepast op 11 nov 2014 - 23:09 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Awesome! :Y).
    Die van mij komt van het nieuwe liedje Drown, van Bring Me The Horizon.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    NOOOOO D:
    Je moet nu niet boos op me worden als ik vergeet wie je bent. :Y)
    Leuke username^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Sylvester Gardenzio Stallone. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leuke username! :Y)
    Ik denk dat de mijne wel voor zich spreekt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    NEEE, JE VERLAAT LEO EEN DAG NAAR ZIJN VERJAARDAG. *Dramatische stem*
    Nah, I like it :Y)

    Uitleg is niet belangrijk. You know that. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Leuke username!
    De mijne ga ik binnenkort nog veranderen.


    26 - 02 - '16

    Nu is het echt heel erg wennen van je username. Ik herkende je altijd als Vinception.

    Die van mij? Ik wilde origineel zijn en bats zijn mn lievelingsdieren! :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fabrizio schreef:
    NEEE, JE VERLAAT LEO EEN DAG NAAR ZIJN VERJAARDAG. *Dramatische stem*
    Nah, I like it :Y)

    Uitleg is niet belangrijk. You know that. :Y)[/quote

    Ik zal Leo nooit verlaten!!! en Leo en Gianluca hebben dezelfde verjaardag, dus ja

    En jouw username is echt gewoon geweldig, wantja, Fabrizio, dohh.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk bedacht!!

    Hmm, betekend Leugen in het Grieks, ben te lui om verder uit te leggen. (Klik gewoon voor meer uitleg.)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2014 - 17:14 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.