• Meer topics aanmaken I guess?
    Anyway. Ik ben de laatste tijd zo fucking moe. Het kan er iets mee te maken hebben dat ik twee volle weken ziek ben geweest, maar ik ben zo snel moe wtf. Ik lig nu in bed en ik kan elk moment in slaap vallen. Laatst heb ik zestien uur geslapen. Zes-tien. Mijn god, zeg. Nu ben ik in de positie dat dat gewoon kan, bc ik ben gestopt met mijn opleiding, maar zestien uur is wel erg veel. Vooral als je bedenkt dat ik per nacht zeker tien uur en regelmatig ook weleens twaalf uur slaap. Hoe ben ik nog in leven?

    Groetjes de sleeping queen. Young and only eighteen.

    Duss, hoe is het met jullie?

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 20:01 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Herkenbaar. Als je me liet doen, zou ik ook wel 16u kunnen halen lol. Maar nee, school en mijn sociaal leven houden me tegen (cat)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Misschien ben je moe van teveel slaap/verkeerd slaapritme. Klinkt raar maar kan echt D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik kan in principe redelijk functioneren met weinig slaap, maar in het weekend slaap ik echt lang uit als ik niet weg hoef of iets. Dan slaap ik ook ruim 13 uur hoor.
    Helaas beetje druk met school/stage/sociale leven en alles dat ik me eigenlijk bijna 24/7 moe voel.
    Waarschijnlijk, zoals Laura hierboven ook al zei, omdat je ritme helemaal door de war is dat je daarom zo moe bent.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2018 - 20:10 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vorig semester heb ik een dinsdag gemist :'D Ik snap je dus helemaal, haha.


    Mhm?

    Moe, niet echt. Vermoeid? Ja zeker. Verder gaat het met mij wel goed, morgen begin van de toetsweek aaaaaah rip
    Ik weet niet of beterschap een goede benaming is, dus bij deze; veel slaperschap!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik zou proberen toch een goed ritme aan te houden!
    Ik heb voor het eerst in hele lange tijd een goede dag en daar geniet ik ontzettend van!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien even bloedprikken? Kan ook vitamine B12 tekort zijn of een te langzaam werkende schildklier zijn (wat ik heb).


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Misschien kom je ijzer te kort? Ik zou even langs de dokter gaan om bloed te laten prikken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uit ervaring kan ik ook wel zeggen dat het komt doordat je nu "niets" doet en dus niet wakker hoeft te zijn, althans dat denk ik dan aangezien je zei met je opleiding gestopt te zijn.

    Niks mis mee (ik heb ook een semester lekker niks gedaan, helaas lol), maar op willekeurige tijden gaan slapen en wakker worden kan je inderdaad moe maken, hoe raar het ook klinkt aangezien je dan zo lang slaapt als je lichaam wilt :')

    Misschien helpt het om op of rond hetzelfde tijdstip op te staan iedere dag en dan gewoon iets te doen, al is het een soepje opwarmen of de kamer stofzuigen. Iets wat mij altijd goed geconcentreerd houdt is het stoppen van een gat in mijn sokken, maar daar heb je ook geen oneindig aantal van :')
    Ik voel me overdag in ieder geval altijd alerter als ik in de ochtend (~half uur na wakker worden) al iets actiefs heb gedaan, maar ik heb dan ook vrij erge slapeloosheid en kan in de namiddag/avond sowieso al moeilijker in slaap vallen dan jou (gok ik).

    Maar goed, wie weet helpt het! Sowieso helpt B12 zoals hierboven, ik gebruik het zelfs in combinatie met slaapmedicatie om sneller wakkerder te worden :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Wat ik niet zou geven om een keer zo lang te kunnen slapen.
    Mij is geadviseerd elke dag de wekker te zetten (in mijn geval 9 uur 's ochtends) om een beter ritme te krijgen, dus misschien dat een keer proberen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Vroeger kon ik wel echt tot 12 uur uitslapen, maar nu word ik zelfs na een avond stappen al voor elven (elfen? Idk) wakker. Soms heb ik echter wel het idee dat ik geen ochtendmens en ook geen avondmens ben, maar een slaapmens, haha. Zeker als de wekker om half 7 gaat 😪


    There are poems inside of you that paper can't handle