• Hi! Ik heb toestemming van Krull om een zangwedstrijd te openen!
    Beste Lunalovesit,

    je krijgt hierbij toestemming om binnen 48 uur je zangwedstrijd te starten!

    Groetjes, Krull

    Als je mee wilt doen, of jury wilt zijn, geef je dan beneden even op. Je username kan ik zien :).

    Regels
    In deze wedstrijd is het dus de bedoeling dat je me een filmpje of geluidsopname stuurt van wat je gezongen hebt. Dit wordt bepaald door de opdrachten. Er mogen maximaal 8 deelnemers zijn, en elke ronde vallen er twee af. In de laatste ronde één. Zo houden we één winnaar over. Ik doe zeker niet aan voortrekken! Denk goed na of je wilt meedoen, je moet er de tijd voor hebben, ook al krijg je twee weken voor elke opdracht. Als je te laat bent, lig je eruit. Heb je een goede reden, krijg je maximaal vijf dagen uitstel.

    Beoordeling
    Ik oordeel op hoe zuiver je zingt en je timing. Van elk jurylid (ik zoek er nog één) krijg ik dus twee cijfers. Zo doen we dat dan:
    Cijfer 1 en cijfer 2 andere jurylid:
    Cijfer 1 en cijfer 2 van mij:
    ———————
    Opgeteld en gedeeld door vier = je eindcijfer
    De cijfers zijn op de schaal van 1 tot 10.

    Jury
    Zoals eerder gezegd zoek ik nog één jurylid. Hij/zij moet een beetje verstand van muziek hebben. Niet dat je een instrument moet bespelen, en je hoeft ook niet prachtig te kunnen zingen. Je moet een beetje gevoel voor ritme hebben en kunnen horen als iemand vals zingt.

    De winnaar
    De winnaar mag een zelfgekozen creatie op mijn profiel plaatsen. Dit mag ook één van de filmpjes zijn die je bij de wedstrijd hebt gebruikt.

    DE WINNAAR IS GEWORDEN: STARKEY!!!
    Je mag me een pb sturen met de creatie die je wilt promoten op mijn profiel. Ik zet deze onder een spoiler, maar wel duidelijk daarboven de titel.


    Jury:
    - Curuxa

    Deelnemers:
    - Eloquentia | Ingeleverd | Ingeleverd
    - Focus | uitstel |
    - Raccoon | Ingeleverd |
    - Monokeros | Ingeleverd | Ingeleverd | Gemiste deadline
    - Starkey | Ingeleverd | Ingeleverd | Ingeleverd - Winnares
    - Amaretto | uitstel |
    - Tarver
    - Celebration | Ingeleverd |
    - FennaFriend | Ingeleverd |

    De eerste opdracht
    Je stuurt me via een pb je lievelingskleur. Ik heb een lijstje, elke kleur is een liedje. Je krijgt zo snel mogelijk van mij een pb'tje terug met welk liedje je moet zingen. Alle liedjes zijn Engels. Je hoeft niet per sé achtergrondmuziek.
    First deadline: 01-02-14


    De tweede opdracht
    Deze opdracht houd ik een beetje vrij. Je kiest zelf je liedje, dat aan de volgende voorwaarden voldoet:
    - Er wordt in gezongen.
    - Het is een gewoon liedje, geen dubstep.
    - Het is een liedje van een artiest die iedereen kent. Je mag dus ook een liedje van hem of haar doen dat iets minder bekend is.
    Verder moet je iets in de toon veranderen. Heb je bijvoorbeeld een lage noot, maak hem hoog. Verplaats etlips, uithalen... Verander minimaal één ding!
    First deadline: 24-02-14


    De derde opdracht
    In deze opdracht krijgen onze laatste twee deelnemers allebei een liedje uit een disneyfilm aangewezen! Je pb't mij je favoriete film, waar natuurlijk liedjes in koeten zitten, en van mij krijg je dan een liedje. Ken je geen disney films? Foei, je mist echt wat in je leven Dan mag je een artiest zoeken en krijg je één van zijn/haar liedjes aangewezen.
    First deadline: 22-03-13


    We hebben een STORY!

    Ik hoop dat jullie meedoen!
    Xx Curuxa

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 10:12 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dankje fen! En beterschap!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn inzending komt eraan!


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    skip die laatste reactie, dat was voor iets anders... hahaha


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Act is nu Focus.

    Ik schrijf me uit, sorry. Redenen zijn privé.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 16:03 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Okay


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Volgens mij zijn er best veel mensen die als lievelingskleur blauw hebben gekozen haha.
    En FennaFriend je zingt echt mooi!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Wanneer komen de beoordelingen nouuuu


    Whut???? Hehehe always this, oh yeah, always

    Wanneer Amaretto haar opdracht heeft ingeleverd, gaan we beoordelen en zijn ze er waarschijnlijk zaterdag. Dan zet ik meteen de nieuwe opdracht online!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    Wanneer Amaretto haar opdracht heeft ingeleverd, gaan we beoordelen en zijn ze er waarschijnlijk zaterdag. Dan zet ik meteen de nieuwe opdracht online!

    Yeeah ben echt benieuwd.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ik heb juist drie dagen zonder internet gezeten, dus ik heb het ook niet kunnen opnemen met soundcloud zoals ik wou doen. En ik heb vandaag geen tijd, dus ik schrijf me uit. Maar ik ga dit zeker nog volgen haha.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Okeeyy, dan gaan we nu beoordelen!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 11:00 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wanneer komen te beoordelingen erop te staan? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EERSTE BEOORDELINGEN!!
    Het spijt me zeer voor de mensen die niet door zijn gegaan, maar ga zo door! Ik hoop dat je wat kunt met het commentaar!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    EERSTE BEOORDELINGEN!!
    Het spijt me zeer voor de mensen die niet door zijn gegaan, maar ga zo door! Ik hoop dat je wat kunt met het commentaar!


    Misschien kan je wat duidelijker aangeven wie er precies uit liggen en wie door zijn.

    Orenda schreef:
    (...)

    Misschien kan je wat duidelijker aangeven wie er precies uit liggen en wie door zijn.

    Heb ik nu aangepast hoor :Y)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }