• Hii

    sorry dat ik het zeg. Maar ik krijg écht een hekel aan die users die zich gaan gedragen alsof ze mod zijn. Dan is er een topic, en dan gaan ze zeggen; Ja dit is verboden. Of iets van; Slotje. Ofzo.
    Echt, OMG. Alsjeblieft. Er zijn genoeg mods. [/En nee daar ben ik ook niet echt blij mee :x] Maar waarom je gaan bemoeien met mod zaken. En dan kun je wel gaan zeggen van; Ze kunnen het niet alleen. Nee misschien niet. Maar heb jij het recht dan om voor hun op te komen? Dan moet rutger maar meer mods aanstellen ofzo? Ik vind dat als er iets mis is met een topic dat de mods er wat moeten van zeggen, niet de users! Vidn je het gek dan dat er rellen ontstaan? Ik bedoel, als er een user gaat zeggen wat ik moet doen. Dan kan ze hem krijgen ook. Dan word ik boos en dat laat ik dan merken ook. En zo zijn er wel meer hier op Q. En dan reageerd iemand anders daar weer op, en dan ontstaat er een rel. En bij veel ruzie reageren de mods niet. of laat. Of ze bemoeien zich er niet mee. Oke dan komt er weer zo'n user en die gaat dan zeggen wat er moet gebeuren enzo ¬¬
    Maar dan moeten die mods maar vaker op een topic klikken ofzo? Als hun willen dat er geen rel ontstaat, moeten hun dat maar voorkomen. Daarom ben ik ook niet zo blij met de mods. Ze reageren of alleen op domme topics, en ja, soms ook wel op die rel topics, maar dan werkt het meestal tog niet?

    Nja, dit is mijn mening gewoon.

    xx

    true o_O


    shine on.

    hey
    tis gewoon om te zeggen dat ik het helemaal met je eens bent!!
    xx tara


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    Ik zeg wel ook wanneer er iets verboden is. Heb je nu iets tegen mij??

    Ik zeg wel ook wanneer er iets verboden is. Heb je nu iets tegen mij??

    Nee, zeg ik niet.
    Maar ik kan er gewoon niet tegen. Waarom zou je dat doen. Er zijn genoeg mods

    ja echt heh x'D

    echt : OMFG O_<


    don't Worry...Be gay.

    Ik doe het soms wel (x
    Geen idee waarom >.<
    Ik wil niet eens mod zijn dusja ^^

    oke ik geef je gelijk:D


    Some angels have no wings.

    Maar weetje, ik denk dat de users die het doen. Behalve Unwritten en iemand met een te lange naam om te schrijven ><. Het nu niet gaan zeggen omdat iedereen mij gelijk geeft en dat ze dan bang zijn voor ruzie (:
    Nog zieliger vind ik.

    jemieneee...
    waarom blíjven maar zeuren --'
    egt hoowr alles waarover er gezeurt kan worden, wordt er gezeurd
    weetje ik ben dat egt zat

    [kan ik ook een IK BEN HET ZAT topicmaken¬¬]


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Er is geen kwestie van opkomen voor de mods, het gaat puur om het feit dat sommige users er graag aan mee willen werken dat Quizlet een prettige site wordt voor iedereen. dat reglement is niet voor jan met de korte achternaam ingevoerd. Eerder deze dag werden talloze bullshit spamtopics geopend die nergens maar dan ook nergens op sloegen. Er zijn mensen die drie keer hetzelfde promitietopic openen. Ten eerste: ik erger me daar mateloos aan. Ten tweede: Het is verboden. Wat is er mis mee als users dat zeggen en eventueel dat topic melden. Als starter van een verboden topic zijn dergelijke reacties niet meer dan logisch: het is dan jouw verantwoordelijkheid het reglement beter door te lezen.
    En ja, ik ben 1 van die users.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar weetje, ik denk dat de users die het doen. Behalve Unwritten. Het nu niet gaan zeggen omdat iedereen mij gelijk geeft en dat ze dan bang zijn voor ruzie (:
    Nog zieliger vind ik.


    Ik zeg het hier >.<
    Oké ik doe het niet altijd ,, soms (x

    Totaal mee eens... U.U


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    btw ik doe het niet vaak, ik weet de regels niet goed :$

    ik vraag soms zelfs in dat topicof het wel of niet verboden is ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    jemieneee...
    waarom blíjven maar zeuren --'
    egt hoowr alles waarover er gezeurt kan worden, wordt er gezeurd
    weetje ik ben dat egt zat

    [kan ik ook een IK BEN HET ZAT topicmaken¬¬]

    Dan doe je dat tog? Sjee, ik vind dat irritant en meld het gewoon. En als je daar problemen mee hebt dan reageer je gewoon niet?

    (...)
    Dan doe je dat tog? Sjee, ik vind dat irritant en meld het gewoon. En als je daar problemen mee hebt dan reageer je gewoon niet?


    nee ik heb geen zn om een zeur topic aan te maken, daar zijn er al genoeg van..
    en ik probeer je niet aan te vallen fzo hoowr ;]
    ik bedoel het in zn algemeen..
    Q krijgt naar mijn idee een beetje een zeur sweertje en dat is gewoon stom


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.