• Ik kon uit de huisregels niet opmaken dat dit topic niet toegestaan zou zijn, maar zo wel, dan bij deze alvast mijn excuses dat ik verkeerd heb gelezen.


    Hooi! (:


    Ik heb twee geweldig leuke jasjes gekocht, maar toen ze binnen kwamen bleek dat ze me te klein zijn. :c Er staat maat L in maar valt als maat M... Duuuus daar baal ik best wel van.
    Nu heb ik besloten de jasjes te verkopen. Voor eigenlijk wat ik ervoor kwijt was. Dus ik zal geen winst erop maken.

    Nu vroeg ik mij af of jullie deze link op jullie social media zouden willen delen om de kans voor mij te vergroten om deze jasjes te verkopen. Delen zou echt heel lief zijn. <3

    Hier is de Koopplein link, maar de jasjes staan ook op marktplaats. Alleen op marktplaats moet ik betalen per klik dat ie wordt bekeken (zo blijft het een topadvertentie ofseu volgens mn pa) dus die link plaats ik hier denk ik maar niet? Oke geen idee eigenlijk. Maar misschien is de koopplein link wel voldoende haha.

    Alvast heeeeeeeeeeel erg bedankt allemaal! <3 <3 <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh die wilde ik ook hebben, haha. 8D Maar ik heb niet genoeg geld om er zoveel voor te betalen. Op Wish heb ik ze ook voor minder geld gezien.
    Je moet altijd de reacties lezen onder het product als je het koopt, want daarin staat vaak of het kleiner of groter valt.
    Btw, een pakketje versturen met postNL is volgens mij 6,50, niet 8,60?


    Your make-up is terrible

    Als het mijn maat was had ik ze gekocht :)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2016 - 10:43 ]

    Thunderfvck schreef:
    Oh die wilde ik ook hebben, haha. 8D Maar ik heb niet genoeg geld om er zoveel voor te betalen. Op Wish heb ik ze ook voor minder geld gezien.
    Je moet altijd de reacties lezen onder het product als je het koopt, want daarin staat vaak of het kleiner of groter valt.
    Btw, een pakketje versturen met postNL is volgens mij 6,50, niet 8,60?


    Ja toen ik ze kocht kon ik ze dus niet voor minder zien op Wish. Dat is het zure. :/
    En aangetekend is het 8,60. Ook hangt het van het gewicht af.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het delen op social media lukt niet meer bij mij, maar ik wil ze wel kopen. Ik vond ze vanaf het begin awesome en wilde er toen al graag eentje hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    Het delen op social media lukt niet meer bij mij, maar ik wil ze wel kopen. Ik vond ze vanaf het begin awesome en wilde er toen al graag eentje hebben.


    Wil je er op facebook verder over praten dan? Is misschien handiger, ook wegens dat je elkaars reactie dan wat sneller ziet. ^^
    Wil je ze trouwens beiden kopen dan of eentje?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wil je er op facebook verder over praten dan? Is misschien handiger, ook wegens dat je elkaars reactie dan wat sneller ziet. ^^
    Wil je ze trouwens beiden kopen dan of eentje?

    Ik heb geen fb meer, daarom dat ik zei social media gaat niet lukken. Ik dacht erover na om ze allebei te kopen, maar ik weet het nu niet zeker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    (...)
    Ik heb geen fb meer, daarom dat ik zei social media gaat niet lukken. Ik dacht erover na om ze allebei te kopen, maar ik weet het nu niet zeker.


    Ik merkte het en heb dus al een whatsappje gestuurd, haha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog meer mensen die de link wel zouden willen delen, alsjeblieft? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kan je het niet in van die verkoopgroepen op facebook zetten?


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Manami schreef:
    Kan je het niet in van die verkoopgroepen op facebook zetten?


    Al gedaan, maar ik krijg er geen reactie op. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •