• VERGEET DE NESSIOAM BRUILOFT OP VEERTIEN FEBRUARI NIET.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Als je jezelf de schuld gaat geven zoek ik je op. Ik meen het. Dit is niet leuk meer.


    Ik ga mezelf niet de schuld geven. Moet jij ook niet doen. Maar is een feit. Sinds ik bij 183 erbij ben gekomen zie ik vaak dat er discussies ontstaan, misschien was het ervoor ook al zo, maar ik voel me er gewoon niet bijhoren. Niet zoals jullie samen. En dat is wat ik ermee wil zeggen. Alsof ik de band tussen jullie kapot maak door mijn verschijning. En niet alleen hier, ook bij het kletscafé.


    That is a perfect copy of reality.

    Gwalchmei schreef:
    (...)

    Demi'tje, je bedoeld toch niet dat het jouw schuld is eh?


    Hm, misschien. Ik weet het gewoon niet meer. Ik had me er gewoon buiten moeten houden I think.


    That is a perfect copy of reality.





    Het eten, TAMTAMTAMTAAAAAM.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:





    Het eten, TAMTAMTAMTAAAAAM.


    Yummie.


    That is a perfect copy of reality.

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Ik ga mezelf niet de schuld geven. Moet jij ook niet doen. Maar is een feit. Sinds ik bij 183 erbij ben gekomen zie ik vaak dat er discussies ontstaan, misschien was het ervoor ook al zo, maar ik voel me er gewoon niet bijhoren. Niet zoals jullie samen. En dat is wat ik ermee wil zeggen. Alsof ik de band tussen jullie kapot maak door mijn verschijning. En niet alleen hier, ook bij het kletscafé.


    Dude, zo denk ik ook. Lol. Nee, GODVER WEES SERIEUS. Sorry, dat was tegen mij.
    Ik ga het mezelf kwalijk als jij weg gaat, dus denk even goed na. Okay?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    SiIhouette schreef:
    (...)

    Hm, misschien. Ik weet het gewoon niet meer. Ik had me er gewoon buiten moeten houden I think.


    Je hebt niks fout gedaan, meissie.
    We zijn blij dat je hier nog bent.
    En tja, het is niet helemaal goed gelopen, dat is jammer.
    Maar vroeg of laat gaat het beter, vertrouw me.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:





    Het eten, TAMTAMTAMTAAAAAM.


    Haha.
    WHOOP.
    - Heel gezond ook, maar who cares! (Zo lang geleden dat ik dat hwb gegeten omg.) -


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Dude, zo denk ik ook. Lol. Nee, GODVER WEES SERIEUS. Sorry, dat was tegen mij.
    Ik ga het mezelf kwalijk als jij weg gaat, dus denk even goed na. Okay?


    Ik ga niet weg, want ik heb het kletscafé al verlaten, so yeah. Ik kan jullie niet verlaten, echt niet.


    That is a perfect copy of reality.

    Die eerste foto hypnotiseerd me. :o


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Haha.
    WHOOP.
    - Heel gezond ook, maar who cares! (Zo lang geleden dat ik dat hwb gegeten omg.) -


    Awh, sorry. Maar ik hoef nog maar een paar dingen. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Als je je niet goed voelt of genegeerd, Demi. Dan pb je mij desnoods en dan zeg ik er desnoods gewoon wat van.


    Danmarks Dynamite.

    *Geeft Demi een knuffel.*


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Awh, sorry. Maar ik hoef nog maar een paar dingen. ^^


    Why sorry?


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Why sorry?


    Omdat je het al heel lang niet meer heb gegeten.
    Ik kan geen leuke bloemen vinden..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    Als je je niet goed voelt of genegeerd, Demi. Dan pb je mij desnoods en dan zeg ik er desnoods gewoon wat van.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'