• Bij stories kun je ook zoeken naar woorden die in de story beschrijving staan, maar dit kun je niet bij woorden in de beginpost van het topic. Ik zoek weleens een topic, waarvan ik de titel en de topic starter helemaal vergeten ben, maar nog wel ongeveer weet wat er in stond (in de beginpost dan).
    Misschien is het handig als je ook naar woorden kunt zoeken die in een beginpost van een topic staan, zodat je sneller topics kunt vinden waar je maandenlang naar zoekt, bijvoorbeeld.
    Falende uitleg zoals altijd, alweer :'D but yeah fuck it. Hopelijk is het niet teveel programmeerwerk en begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel? :Y)

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 13:36 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Zo'n optie was er vroeger wel, maar de zoekmachine ging een keer stuk (of zoiets, in ieder geval ging er iets mis) en sindsdien is alleen de optie om de titel te doorzoeken er nog.
    Op zich ben ik er wel voor dat het handig zou zijn om ook op de tekst van een topic te kunnen zoeken, maar voorlopig kun je dat ook met Google doen. Je typt gewoon in wat je je nog herinnert, zet er "site:quizlet.nl" achter, en meestal vind je dan precies wat je zoekt. (:

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 13:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mmh, ik weet het niet. Ik vind het wat overbodig, en dat terwijl ik zelf af en toe uit verveling oude topics herlees. :'D Maar ik zou er ook geen bezwaar tegen hebben als dat er zou komen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 13:46 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hmm, nee, toch van niet. Het kan handig zijn, daar geef ik je wel gelijk in, maar nee, het is toch wel overbodig.


    -

    Voor.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Voor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    It's still broken, maar werkte vroeger wel. Het werkte niet meer na een database aanpassing zodat deze effectiever en beter zou werken. Om alles samen te vatten; je zult moeten wachten totdat Rutger het maakt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.