• Hallo (:

    Zodra de school weer begint heb ik weer nieuwe schoenen nodig en ik ben eens online gaan rondkijken. (Ik ben altijd vroeg met zo een dingen haha.) Maar nu twijfel ik tussen twee paar en vraag jullie dus om hulp!

    Chelsea Boots of

    hoge witte All - Stars?

    Welke zouden jullie kiezen?

    xxx

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 1:43 ]

    Chelsea boots


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Chelsea boots, aangezien na de vakantie je bijna direct de herfst weer in gaat en chelsea boots me toch net iets waterbestander lijken c:


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    degene die je het mooiste vind/beste vind

    Ehmm, chelsea boots.


    May StarClan light your path.

    Ik zou geen van beide kiezen. x)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind die laarsjes een beetje op joppers lijken. Dat zijn schoenen die men draagt tijdens het paardrijden.
    Hoe dan ook, ik vind beide eigenlijk niet zo leuk. Sorry.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    De All-Stars, ik vind die Chelsea Boots echt lelijk, sorry..


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    De All-Stars, ik vind die Chelsea Boots echt lelijk, sorry..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Tigresse schreef:
    Ik vind die laarsjes een beetje op joppers lijken. Dat zijn schoenen die men draagt tijdens het paardrijden.
    Hoe dan ook, ik vind beide eigenlijk niet zo leuk. Sorry.


    Daar dacht ik ook meteen aan, oeps


    Spinning around, I'm weightless.

    Om eerlijk te zijn... lijken de eerste op de therapeutische schoenen van mijn oma, Sorry

    De all-stars :Y)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2014 - 9:47 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hmm, ik vind de laarsjes niet zo leuk, dus ik zou voor de All Stars gaan, al vind ik die in een andere kleur veel leuker. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou voor geen van beiden gaan, maar als ik moest kiezen zou ik voor de All Stars gaan.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Macabre schreef:
    Ik zou geen van beide kiezen. x)


    Dit. Ik vind zowel All-stars als Chelsea boots verschrikkelijk lelijk.


    26 - 02 - '16

    Declan schreef:
    Chelsea boots


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Als je All-stars neemt, zou ik echt geen witte kiezen. Die worden heel snel lelijk en vies (je kunt ze natuurlijk wassen, maar om ze nou steeds te moeten wassen lijkt me ook weer overdreven)
    Die Chelsea boots zijn niet echt mijn ding, maar als ze bij jouw kledingstijl passen, zou ik voor die gaan.

    All Stars. Maar geen witte.