• Ik heb eigenlijk geen idee waar dit soort topics hoort.
    Maar oke, to the point.
    Weet iemand of deze site betrouwbaar is: http://www.awesomeinventions.com/
    Ze hebben er namelijk echt wel leuke dingen, die je nergens anders kan verkrijgen..
    Maar de lay-out ziet er nogal onbetrouwbaar uit :/


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Haha inderdaad beetje van die hebbedingetjes, hebben ze geen reviews op die site dan?
    Zie je best vaak dat mensen vertellen hoe ze het vonden wat ze besteld hadden en als ze er blij mee zijn.
    Soms een foto erbij.

    Layout zegt niet alles, mijn telefoon komt van deze website en hun layout is alles behalve professioneel, maar ze worden wel van alle kanten aangeraden (ze zijn ook een van de officiële verkopers van mijn telefoon), including hun klanten. Maar goed, ik heb eens op Google gezocht, maar ik kan zo snel geen reviews of zo vinden. Wel veel sociale media shit, maar dat is onbetrouwbaar, omdat je dat gewoon kan inkopen als bedrijf zijnde.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had niet op die site moeten klikken, nu wil ik alles hebben. Bedankt. (cat)


    everything, in time

    Dat zijn echt allemaal hebbedingetjes, inderdaad. :')
    Misschien kan Scamadviser helpen?


    :)

    Bayard schreef:
    Dat zijn echt allemaal hebbedingetjes, inderdaad. :')
    Misschien kan Scamadviser helpen?
    Had ik al opgekeken, maar het laat alleen maar informatie zien die men gewoon kan kopen of niet helpt ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Had ik al opgekeken, maar het laat alleen maar informatie zien die men gewoon kan kopen of niet helpt ;p

    Oh lol. :')


    :)

    Ik kijk daar ook heel vaak, maar bij de dingen die ik wilde kopen, werd ik gewoon doorgestuurd naar Amazon, dus dat lijkt me wel oke. Al heb ik er vervolgens dus niks gekocht, omdat ik die spullen ook in Nederland kon vinden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Voor zover ik kan zien, koop je niets via die site zelf. Het is gewoon een site die al die dingen verzameld zodat je er rond kunt kijken en als je op 'more info' klikt, dan word je doorgestuurd naar het verkooppunt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    @De mensen hierboven, aaah. Dat verklaart een hoop :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.