• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    I think this is the perfect thing.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Wat ben jij een enorme butthurt.


    26 - 02 - '16

    It's the same collapse of everything


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    I want to tell you I love you, but I don't know why I keep holding back.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    I wanna write,
    but inspiration isn't on my side.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Zo heerlijk om als een retard op dingen te reageren.


    26 - 02 - '16

    pijn :(


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Asldkfjsdlfkj ik heb echt energie teveel maar kan het nergens kwijt. Irritaaaant.

    Ik ben mijn gedachen nogal zat. Gewoon echt zat.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Hoofdpijn, ugh.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Straks steken ze me nog in een gesticht omdat ik niet voor rede vatbaar ben.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Blocken – Zo sneu, en zo 'volwassen'.


    •

    Pompeji schreef:
    Straks steken ze me nog in een gesticht omdat ik niet voor rede vatbaar ben.


    Zou goed kunnen ja.


    •

    Aaah. Deze mandarijnen laten je tong branden. Maar het is zo lekker, maar niet te eten D:


    Some people are art and do art at the same time

    Walt schreef:
    Blocken – Zo sneu, en zo 'volwassen'.



    Tell me about it :')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·