• Ja ik moet echt even wat kwijt hoor. Er is vanmiddag iets gebeurd en ergens ben ik wel heel blij dat het nu gebeurd is omdat ik het nu kan afsluiten en verder met mijn leven kan aangezien ik dat toen niet kon omdat alles fout was volgens die twee mensen.
    Het gaat om een vriendin, nja nu niet meer dus en haar moeder. Ik ken ze al 6 jaar en laatste tijd kregen we steeds met z'n 3en ruzie omdat elke keer als ik iets op mijn facebook zetten gingen hun het afkraken. Als ik er iets op ging zetten over mij en mijn vriend dat we uit eten gingen of zoiets was het meteen elke keer negatief commentaar, alsof ze niet blij voor mij waren. Nou was het ook wel zo dat ik niet meer met anderen durfde te praten of om te gaan door die 'vriendin' omdat ze dan boos en jaloers deed.

    Nou ging ik daar vanmiddag heen om volwassen alles uit te praten. Het ging al snel mis toen haar moeder er bij zat alsof het haar niet boeide en mij constant niet uit liet praten. Ik wist dat ik gelijk had en totaal in mijn recht stond maar dat is een té lang verhaal. Ik zei toen; maar waarom moet jij je bemoeien met mijn zaken als een in de 50e jarige vrouw? Dat is toch kinderachtig? Toen werd ze boos en schold dat ik haar huis uit moest. Toen wou ik mijn spullen pakken om vervolgens weg te gaan maar zegt zij ineens; Je bent net je moeder. Toen knapte er iets bij mij aangezien ze weet dat ik veel met mijn mam meegemaakt heb.

    Dus ik zei uit woede terug; Ik snap dat je zoon bij je weg is. Logisch, daar maakte ze het zelf naar. Toen ineens vloog ze mij aan en greep me bij mijn keel en heb mijzelf in veiligheid gebracht door haar terug te duwen. Die 'vriendin' sprong er tussen en kwam vervolgens voor haar moeder op terwijl ik echt gelijk had en het normaal en volwassen hield. Ik ben overstuur en kwaad weggegaan, aangifte gedaan maar daar kon de politie niks aan doen omdat het 2 tegen 1 was. Fine, ben naar huis gegaan aan mam verteld. Gaan ze het hele verhaal omdraaien tegen mijn moeder >< Gelukkig weet mijn mam beter.
    Ik ben nu wel heel erg opgelucht dat ik van hun af ben, ik kan eindelijk weer mijn eigen leven leiden zonder gezeik van hun te krijgen dat ik het niet goed doe of dergelijke. Ik had dit veel eerder moeten doen maar was te soft.
    Eerlijk gezegd voel ik me ondanks deze onredelijke gebeurtenis aardig sterk. Ze zoeken het maar uit! Ik weet nu eindelijk waar voor 'vriendin' zij was. Ze heeft mij vaker slecht behandeld en mij geslagen met geen reden maar ik liet het gebeuren. Ben nu eindelijk sterk genoeg om voor mijzelf op te komen en dat wou ik gewoon even delen (: En ik weet van mijzelf dat ik het op een volwassen manier geprobeerd heb.

    Bedankt voor het lezen,
    xoxo

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:26 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik moet me beheersen geen mes te pakken om die mensen niet uit te schelden. Echt serieus?! Sla haar.


    ©1998

    DutchAlpha schreef:
    Ik moet me beheersen geen mes te pakken om die mensen niet uit te schelden. Echt serieus?! Sla haar.

    Je wil ook niet weten wat ik allemaal wel niet wou doen, maar ik heb geprobeerd volwassen te blijven. Maar dat gaat moeilijk als zo'n snol zich daar niet aan houdt. :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Wauw dat is niet niks o.o ik vind het wel heeel goed dat je je richt op het positieve: dat je nu echt weet hoe ze is/ze zijn en je nu andere vrienden kan zoeken. Want jij verdient echt stukken beter dan dat!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Embrace schreef:
    (...)
    Je wil ook niet weten wat ik allemaal wel niet wou doen, maar ik heb geprobeerd volwassen te blijven. Maar dat gaat moeilijk als zo'n snol zich daar niet aan houdt. :Y)


    Ik denk dat je daar achteraf het best mee af bent, maar er over fantaseren kan natuurlijk geen kwaad ^^. Stel dat je er een verhaal over wil schrijven, dan ben ik je eerste abo.

    Maar volwassen blijven is inderdaad het beste, je hebt daardoor wel laten zien dat je boven hun staat.


    ©1998

    Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Heel sterk van je dat je de knoop hebt doorgehakt! Aan zulke mensen heb je niets! Lekker je leven leiden nu en genieten van de mensen die echt om je geven :)


    Life is hard and then we die

    Wow, moedig van je dat je dat gedaan hebt!
    Ben ik blij dat ik geen zo'n mensen ken.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    wow, heftig! Vind het heel knap van je dat je het zo volwassen probeerde op te lossen.


    Me so good.

    Wat een trut en da's zo'n bullshit dat de politie daar niets aan kan doen omdat het zogezegd twee tegen één is. Ze zijn familie dus ze mogen zelfs niet voor elkaar getuigen. Stelletje achterlijke bavianen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat is inderdaad erg laag. Moedig van je om het op proberen te lossen. Nu ben je er vanaf, dat moet vast heel fijn voelen. ^^


    :)

    Bayard schreef:
    Dat is inderdaad erg laag. Moedig van je om het op proberen te lossen. Nu ben je er vanaf, dat moet vast heel fijn voelen. ^^

    Jaa het voelt fijn maar ik word NOG steeds boos wanneer ik haar die dingen hoor zeggen die ze vanmiddag tegen mij zei. Ik moet me daar nog even los van maken anders krijg ik de neiging om daar helemaal woedend heen te gaan en ze kapot te maken ;x Maarja, die dingen zullen nog wel even blijven hangen voor je er echt helemaal overheen bent.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 18:59 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik hoop dat dat gevoel van woede die ik nu steeds krijg wanneer ik er weer aan denk echt weg gaat, zo snel mogelijk.


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Jaa het voelt fijn maar ik word NOG steeds boos wanneer ik haar die dingen hoor zeggen die ze vanmiddag tegen mij zei. Ik moet me daar nog even los van maken anders krijg ik de neiging om daar helemaal woedend heen te gaan en te kapot te maken ;x Maarja, die dingen zullen nog wel even blijven hangen voor je er echt helemaal overheen bent.

    Klopt. Het is hartstikke normaal en herkenbaar dat je nog steeds boos bent. Zoiets is niet niks, dus het is ook niet zomaar over.


    :)

    Bayard schreef:
    (...)
    Klopt. Het is hartstikke normaal en herkenbaar dat je nog steeds boos bent. Zoiets is niet niks, dus het is ook niet zomaar over.

    Nee klopt ;x En ze zijn ook nog wel zo dat ze nu overal en aan iedereen gaan vertellen dat het anders was en mij slecht praten. Bahh, wanneer het kan wil ik zo snel mogelijk weg uit deze k*t gat.


    Sometimes it's best not to care.

    Je hebt het echt goed gedaan. Hartstikke sterk!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.