• Misschien kennen jullie haar nog wel van de Nickelodeonserie Zoey 101 waarin ze de hoofdrol speelde. De serie telde 4 seizoenen die van 2005 tot 2008 liepen en tot heden zie je soms nog 's avonds laat afleveringen van Zoey 101 op televisie. Ze brengt over een maand, dacht ik, haar debuuralbum uit. In ieder geval binnenkort. Deze single heeft ze zojuist gereleast. Eerder in 2013 heeft ze al een duet met big sis' Britney opgenomen voor haar album. De muziekstijlen zijn duidelijk enorm verschillend van elkaar. Wat vinden jullie van dit liedje?

    Ik vind 'em persoonlijk ontzettend mooi. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ze zingt een stuk beter dan Britney, in ieder geval. Ik heb gelezen dat die shows in Vegas één grote flop zijn. Het liedje vind ik wel mooi, maar ik ben benieuwd naar nummers met iets meer pit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zij heeft echt een bijzondere stem, heel erg mooi.


    Life is hard and then we die

    Is het niet algemeen bekend dat Britney Spears altijd playbackt en nooit live zingt? Ik heb haar toch nooit live zien zingen de laatste jaren.

    Dit lied vind ik nog wel meevallen.


    Take me to wonderland

    Thenn schreef:
    Ze zingt een stuk beter dan Britney, in ieder geval. Ik heb gelezen dat die shows in Vegas één grote flop zijn. Het liedje vind ik wel mooi, maar ik ben benieuwd naar nummers met iets meer pit.


    Hmm, ik heb geen idee, ik heb maar één nummer van haar nieuwe album geluisterd, dus ik heb geen idee hoe dat live klinkt. Ik hoop dat het hele album country wordt en van dergelijke kwaliteit, want ik vind country echt geweldig. Haar stem kan heel veel volgens mij, en ik hoop ook dat haar volgende nummer wat meer pit zal hebben. Een beetje best of both worlds maar dan in Jamie Lynn's countrystijl.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife