• Foto (Niet voor gevoelige kijkers):



    Een hele dag hebben artsen nodig gehad om alle wonden van de 47-jarige Frank Hauman te hechten. Enkele jongeren sloegen hem zondagochtend rond 4u in elkaar voor de deur van café 't Uveltje in Hoevenen (Stabroek).
    "We zijn nog steeds aan het bekomen van de schrik", zegt Kristel Wauters, de vrouw van Hauman. "We hadden zaterdagavond een feestje van de gansrijders in zaal De Jos in Hoevenen. Rond 2u moesten we plots het feest stilleggen omdat er een gasreuk hing. Omdat de sfeer er nog goed inzat, besloten we nog iets te gaan drinken in café 't Uveltje op de Markt in Hoevenen. De sfeer was uitstekend tot ik plots naar het toilet moest en gehinderd werd door drie jongeren. Jongeren rond de dertig, schat ik. Ze vroegen me wat ik ging doen en ik zei hen dat ze daar geen zaken mee hadden. Mijn man Frank zag en hoorde alles van aan de toog gebeuren en riep dat ze mij gerust moesten laten. Toen stapte een van de jongeren op hem af en zei dat hij beter zou zwijgen, want dat ze hem anders kapot zouden maken. Dan ging alles heel snel. Frank werd buiten met zijn hoofd tegen een verkeerspaaltje geslagen en in elkaar geramd. Daarna zijn de daders gevlucht, maar gelukkig konden we de nummerplaten noteren en doorgeven aan de politie. De daders reden met een donkere Ford break en een Seat Ibiza. Ik hoop vooral dat de politie de inzittenden van de Seat Ibiza vindt. Die hebben Frank het ergst toegetakeld. We wachten nu af wat de politie gaat doen, natuurlijk."

    Woordvoerder Leen Deelen van de politie Noord zegt dat het team er alles aan doet om de daders te vatten. "De nummerplaten zijn ondertussen ook doorgegeven aan onze diensten. We hebben ook nog getuigen in deze zaak die we gaan verhoren. Over het onderzoek zelf kan ik helaas niet veel zeggen."

    Wie de dertigers kent die met hun Seat Ibiza geregeld café 't Uveltje bezoeken, of getuigen die alles zagen gebeuren, kunnen contact opnemen met de lokale politie van Kapellen op nummer 03.660.09.30


    Bron

    Dit is echt zo verschrikkelijk!
    Ik hoop echt dat ze de daders snel te pakken krijgen.
    Het idee alleen al dat dit niet zo ver is van waar ik woon, geeft me echt de kriebels.
    Ik rij er elke dag voorbij als ik naar school ga...
    Is het dan echt nergens nog veilig? (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Springfield schreef:
    Ik kan er met mijn hoofd echt nooit bij waarom mensen tot zoiets in staat zijn...
    En zijn ze nu gelukkiger? Tss... Arme man.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Jongeren van 30. (cat) natuurlijk.

    Toch is het heel erg, ik vind dat mensen met een agressieve dronk écht een drankverbod of caféverbod of zoiets moeten krijgen.


    Your make-up is terrible

    Tegenwoordig ben je nergens meer veilig. Ik hoop dat ze de daders snel te pakken krijgen, want dit kan echt niet.

    En dit gebeurd steeds vaker en men wordt steeds agressiever. Ik vrees voor de toekomst.

    Assassin schreef:
    Jongeren van 30. (cat) natuurlijk.

    Toch is het heel erg, ik vind dat mensen met een agressieve dronk écht een drankverbod of caféverbod of zoiets moeten krijgen.

    Indeed. Dacht ik ook al.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow ik woon er ook niet zo heel ver vandaan. Ik hoop echt dat ze die mannen snel te pakken hebben. Hoe kan je nu in godsnaam tot zoiets ergs in staat zijn?De mensheid gaat steeds meer en meer achteruit..


    Rise and rise again until lambs become lions

    Draculea schreef:
    En dit gebeurd steeds vaker en men wordt steeds agressiever. Ik vrees voor de toekomst.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Humphries schreef:
    Tegenwoordig ben je nergens meer veilig. Ik hoop dat ze de daders snel te pakken krijgen, want dit kan echt niet.


    26 - 02 - '16

    KilIian schreef:
    Wow ik woon er ook niet zo heel ver vandaan. Ik hoop echt dat ze die mannen snel te pakken hebben. Hoe kan je nu in godsnaam tot zoiets ergs in staat zijn?De mensheid gaat steeds meer en meer achteruit..

    Echt?
    Oh lol, wist niet dat er Q'ers in mijn buurt woonden. ^^

    Maar ze hebben de nummerplaten wel door kunnen geven dus ik denk dat het niet lang zal duren.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Humphries schreef:
    Tegenwoordig ben je nergens meer veilig. Ik hoop dat ze de daders snel te pakken krijgen, want dit kan echt niet.


    Tell me about it, stud.

    Ik hoop dat ze gepakt worden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bah, wat erg.


    Tijd voor koffie.