• Ik weet niet waar dit hoort ik denk hier.

    Wel bij wie is Quizlet gisteren ook uit gevallen?? Echt uit gevallen he dat je helemaal niet meer op de site kon, dus er stond: webpagina kan niet gevonden worden of zo
    Wie had dat gisteren ook voor??

    Edit:

    Rutger zei op 28 okt 2008 - 18:43:
    Het lag niet aan quizlet of het aantal bezoekers.

    Er was een grote stroomstoring bij een internet-knooppunt, waardoor een groot deel van het Nederlandse niet of nauwelijks bereikbaar was.

    http://www.nu.nl/news/1809794/50/Internetproblemen_door_storing_datacentrum.html


    Live life limitless.

    (...)

    Laat Google voor mij is weg en dan weet je wat ik gedaan heb
    Of nu jah heb wel op Google moeten zitten om spele.nl te vinden, want ik had geen zin omdat in de adresbalk te typen


    >.< Is het eigenlijk vandaag Dinsdag of Woensdag?

    (...)

    >.< Is het eigenlijk vandaag Dinsdag of Woensdag?


    Dinsdag xD
    Want mijn bf komt morgen slapen omdat we donderdag naar de bios gaan, dus ze komt slapen op woensdag dus is het wel dinsdag


    Live life limitless.

    (...)

    Dinsdag xD
    Want mijn bf komt morgen slapen omdat we donderdag naar de bios gaan, dus ze komt slapen op woensdag dus is het wel dinsdag


    OKe^^

    ik kon er ook niet op :S


    Gilles (ll)

    Had het ook voor x'D ...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Zeg ik heb het al aan Rutger gemeld he, nou jah gewoon de link van dit topic door gestuurd


    Live life limitless.

    Ik had dat ook --'

    Ik kon er ook niet op :"(


    Even bad men love their mothers -

    Had ik ook ja.
    'S avonds,rond 20.00 of 21.00 uur denk ik...

    Maargoed, nu is het er weer!
    Om mijn über saaie lessen te verdrijven...


    (K)


    Träume sind wirklich!!

    Ja me too :O


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    dit komt vaak voor, komt volgens mij door het hoge aantal mensen die dan op quizzel zijn^^'

    had ik ook, ben op kindertent en hyves gegaan XD


    Life is hard and then we die

    Ik had het gister ook 0.o En TEDDIkiid, TheCOOLERD en BillSTAR hadden dat ook weet ik x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij mij ook! o.o


    What's wrong whit loving someone?

    ik had dit ook , alles ging , youtube ,spele , ...

    alleen quizlet niet meer , helemaal nie meer , ik kon de pagina nie meer bereiken , zo dom :8


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me