• Ik weet niet waar dit hoort ik denk hier.

    Wel bij wie is Quizlet gisteren ook uit gevallen?? Echt uit gevallen he dat je helemaal niet meer op de site kon, dus er stond: webpagina kan niet gevonden worden of zo
    Wie had dat gisteren ook voor??

    Edit:

    Rutger zei op 28 okt 2008 - 18:43:
    Het lag niet aan quizlet of het aantal bezoekers.

    Er was een grote stroomstoring bij een internet-knooppunt, waardoor een groot deel van het Nederlandse niet of nauwelijks bereikbaar was.

    http://www.nu.nl/news/1809794/50/Internetproblemen_door_storing_datacentrum.html


    Live life limitless.

    Nee had ik ook!!
    Ik dacht even dat Rutger Q had verwijdert ofzo :o


    Groezrock was AWESOME! <3

    Ik had het ook.


    Think before you act.

    Ik had het ook>.<


    Music is the new sex

    Bij Mij, en HOOOOI Laura, Hierow linda op de acount van Mijn vriendin en ik samen^^

    Ooh daar heb ik ook wel eens last van, komt gewwoon omdat er dan echt té veel mensen on zijn en dat moet de site een beetje verwerken ofzeu x3 Nix aan de hand, ligt gewoon aan de site x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb dat ook soms,
    maar toen die dag, was ik niet online gekomen, dus weet ik het niet . (':


    Some people make the world special just by being in it

    IK!IKIKIK.

    Ik had het ook, en via google deed ie het ook niet, en de rest van mijn internet deed het wel(A)


    Hey love.

    ja ik had dat gisteren ook wat heel beu was want kwas juist een quizlet aan het maken

    Had ik ook =O
    Ik had net een topic geopend en toen dacht ik: Shit ik heb Q verpiept!
    Gelukkig was ik niet de enige

    ik ook niet O,o.
    ik flipte helemaal xD


    your eyes are like stars in the night.

    Veel mensen hadden hier volgens mij last van, ik ook =( Zou aan het aantal mensen dat op dat moment op Q is kunnen liggen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    dit komt vaak voor, komt volgens mij door het hoge aantal mensen die dan op quizzel zijn^^'


    Ik denk dat er toen maar 150 of zo online waren, en dat is toch zeer normaal


    Live life limitless.

    heb ik ook zow vaak hoowr :P


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Bij Mij, en HOOOOI Laura, Hierow linda op de acount van Mijn vriendin en ik samen^^


    IK ging hier dus wel strijk he toen ik dat las


    Live life limitless.

    Bij Mij