• Hi,

    Ik wilde jullie even laten zien wat voorn knappe, fotogenieke hond ik heb!

    Ongeveer vier jaar geleden kreeg ik het mooiste verjaardagscadeau ooit:
    Mijn knappe Beagle, genaamd Joep.
    Joep is mijn alles: mijn hond, mijn beste vriend, mijn knuffel en mijn clown.
    Als ik me verdrietig voel, komt Joep bij me zitten.
    Hij blijft dan net zo lang zitten, tot ik stop met treuren. Hij doet dom, om me aan het lachen
    te krijgen. Veel mensen snappen niet dat ik zo gek ben met mijn hond.
    En dat hoeft ook niet. Zolang Joep het maar snapt.

    Een van mijn grote hobby's is fotograferen. Het liefst dieren.
    En een van mijn beste modellen, is Joep. Dus hier wat foto's.
    (Ik heb honderdduizendenvier foto's van Joep..)

    En ik zat te denken; Zou het leuk zijn om een "huisdierentopic aan te maken? Zodat je daar foto's kan plaatsen van je huisdier?
    Hebben jullie ook een dier, dat jullie alles is?





















    De foto's zijn een beetje groot.. Maar krijg ze niet kleiner. En ach.. Het is Joep <3.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 23:32 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Aw echt superlieve fotos en een leuk hondje ^^ Mooi gemaakt, en mooi fotomodel haha.

    Zo lief!
    En er is ergens een huisdierentopic....


    Your make-up is terrible

    Aww, wat leuk. ^^
    Vooral die waar hij een koptelefoon op heeft is echt geweldig. Hij trekt er zo'n mooi gezicht bij. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Aww, wat leuk. ^^
    Vooral die waar hij een koptelefoon op heeft is echt geweldig. Hij trekt er zo'n mooi gezicht bij. :'D


    Ik denk dat hij baalde om mijn muziekkeuze :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wat een leukerd! Vooral die tweede foto, awh.
    Mijn dikke kat Percy is mijn alles. :]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    aah leeeukkkkee fotoos...

    Ik heb zelf ook een hondje, een zweedse herdershondje nja kruising van haha... Ik ben dol op haar. Ze is al een oudje ze is vijftien jaar oud.
    Ik ben dol op haar, we zijn echt dikke maatjes... Zei heet trix.
    Ik vind die met die koptelefoon een leuke foto van je hond.. Ik wil zelf ook ooit een beagle hebben, vind ik geweldige honden..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nawh, cute!!!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Aww, wat een lieverd.
    Er moet inderdaad een huisdierentopic komen vind ik. ^^

    Pim is mijn alles



    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 20:22 ]


    26 - 02 - '16

    Wat een leuke hond! Die foto met die sneeuw is leuk (:
    Mijn twee katten zijn mijn leven, ook al houden ze alleen van mij als ik ze eten geef.


    Take risks and conquer your fears.

    Aww, je hond is echt lief! Ik zou ook blij zijn met zo'n Beagle. Echt een lieverd! Vanwege allergische ouders, hebben we geen huisdieren. Ik heb wel een kat gehad, Justine. Ze is alleen overleden. Ik had ook een konijn, Rall. Maar Rall moesten we wegdoen omdat mijn ouders erachter kwamen dat ze allergisch waren. Justine was een toffe beest en heel erg schattig. Rall was ook een cutie. c: Jammer dat ik de tijd niet terug kan spoelen, om weer van mijn huisdieren te kunnen genieten.


    Some people are art and do art at the same time

    Ahw, wat lief! Hij is inderdaad fotogeniek haha (:
    Mijn hond Rex was ook mijn alles, maar hij is overleden. Ik zou willen dat hij langer had geleefd.

    Wat een leuke hond!
    Staat ook erg lief op de foto's ;3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wat een lieve hond!


    Stop worrying about what can go wrong, and get excited about what can go right.

    Wat een schatje (H)
    Erg mooie foto's!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Was mijn hond ook maar zo fotogeniek...Elke keer als ik hem wilde fotograferen, geeuwde hij of draaide hij z'n kop. (cat)
    Zal zien of ik nog een foto kan vinden, lol.

    Edit: Dit is de ergste foto dat ik nog van hem heb...De foto's waarop hij aan het geeuwen was, heb ik niet meer. :')

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 11:27 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.