• Ik heb zeg maar een bounty, een mars, een milkeyway, een lion, een ballisto, een timeout en een Rolo nodig voor een soort verjaaddagskaart maar nu vraag ik me af hoeveel ik daar aan kwijt zou zijn?

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 15:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Remington schreef:
    ben net even met de hond wezen lopen en langs een tank station gegaan om te kijken. Prijzen voor alles apart ligt tussen de 70 cent en 1 euro.


    Oh wat lief, dankjewel!(flower) en de rest natuurlijk ook bedankt voor de reacties.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind dit best grappig. En droog.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind de reacties van sommige mensen storend. Ze vraagt alleen maar iets en dan krijgt ze een snauw als antwoord.
    Nou ja, ik zie dat je -je oplossing al gevonden hebt. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou eigenlijk naar de Action gaan. Grote kans dat je daar pakken vindt voor samen 6 EUR en dan geniet je er zelf ook nog van, want als je alles apart koopt, licht je alleen jezelf op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Ik zou eigenlijk naar de Action gaan. Grote kans dat je daar pakken vindt voor samen 6 EUR en dan geniet je er zelf ook nog van, want als je alles apart koopt, licht je alleen jezelf op.



    Normaal zou ik dat ook doen maar het punt is dat ik probeer om wat af te vallen dus ja.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Serenitae schreef:
    Ik vind de reacties van sommige mensen storend. Ze vraagt alleen maar iets en dan krijgt ze een snauw als antwoord.
    Nou ja, ik zie dat je -je oplossing al gevonden hebt. (:


    Achja.....sommige mensen eh. Het is dat ik geen tijd heb om daar aandacht aan te besteden.:Y)
    Maar inderdaad ik heb mijn antwoord!=)


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh volgens mij heb ik die kaart op internet voorbij zien komen (of iig zoiets haha).
    Anyways succes! (:

    Rivaille schreef:
    Really?
    Loop gewoon naar de winkel en je bent minder dan 10 euro kwijt, wtf.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tomas schreef:
    Oh volgens mij heb ik die kaart op internet voorbij zien komen (of iig zoiets haha).
    Anyways succes! (:


    Hij gaat rond op facebook dus dat zou goed kunnen.=D
    Ennn bedankt, dat zal wel goedkomen.=)


    You were born original, don't die as a copy.

    RapunzeI schreef:
    Het is eigenlijk slimmer om ze in een grote verpakking te kopen. Dan ben je echt goedkoper uit. Maar anders denk ik dat je rond de zes euro kwijt zal zijn.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Rivaille schreef:
    Really?
    Loop gewoon naar de winkel en je bent minder dan 10 euro kwijt, wtf.


    Dit. Want ik ben niet origineel genoeg om zelf dingen te zeggen.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 23:45 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Florentina schreef:
    Dat hangt er vanaf naar welke winkel je gaat.
    Kruidvat heeft heel vaak snoepaanbiedingen, en het snoep is daar sowieso redelijk goed geprijsd, dus ik raad je aan om daar heen te gaan.
    Maar ik zou het niet zo uit mn hoofd weten ^^


    Stop worrying about what can go wrong, and get excited about what can go right.

    Florentina schreef:
    Dat hangt er vanaf naar welke winkel je gaat.
    Kruidvat heeft heel vaak snoepaanbiedingen, en het snoep is daar sowieso redelijk goed geprijsd, dus ik raad je aan om daar heen te gaan.
    Maar ik zou het niet zo uit mn hoofd weten ^^


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Sillage schreef:
    (...)

    Ik koop ook nooit Chocolade, want aan een allergie kan je niks doen (cat)


    Heey, eindelijk een mede-allergiegenootje (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly