• Sanctuary: New Dawn




    Sanctuary biedt een thuis aan Abnormalen, mensen die anders zijn dan de 'gewone' mens die we nu kennen. Van complete lichaamsveranderingen tot simpele dingen zoals supergevoeligheid. Alle monsters die je dacht dat die alleen bestonden in je nachtmerries bestaan echt, alleen ze hebben geen kwaad in de zin.


    Hier kun nog wat informatie vinden.

    Ik, Katy Fresco, wil het werk van dr. Helen Magnus nastreven. Ik ben de nieuwe baas van deze Sanctuary. Ik wil de veiligheid van Abnormalen verzekeren en de database uitbreiden. Ik hoop dat er meerdere mensen en Abnormalen er zo over denken.






    Het Sanctuary huis is gigantisch groot. Het ziet er oud uit maar vanbinnen bevat het de nieuwste technologie. Het biedt onderdak aan Abnormalen die opgejaagd worden en niet meer worden geaccepteerd in de maatschappij. Abnormalen kunnen zich bevinden onder de mensen. Wanneer ze zich aangevallen voelen, kunnen er doden vallen en wij, leden van het Sanctuary proberen te voorkomen dat de situatie uit de hand loopt. Regelmatig overleggen we met andere hoofd Sanctuary’s over de wereld. Abnormalen kunnen normaal functioneren in de maatschappij maar zoals ] Bigfoot werkt dat niet goed. Bigfoot doet vanalles in het Sanctuary, van poetsen tot aan luisteren naar je problemen. Het liefste gaat hij mee op veldwerk als het om een Abnormale gaat. Katy, de baas van deze Sanctuary, is geen Abnormale maar injecteert zich met vampierenbloed. Op aanraden van Helen Magnus. Abnormale hoeven ook niet perse een mens te zijn. Het kan ook een Superhero pak zijn. Het hecht zich vast aan het lichaam van de drager en geeft ongekende krachten aan de drager. Natuurlijk ligt dit in het Sanctuary archief . Kate zou het wel een tijdje leuk hebben gevonden. Ook bestaan er Basilisken maar deze leven in Hollow Earth. Hollow Earth een land onder de aarde die wordt bewoond door Abnormalen. Een aantal jaar geleden is er een groot gedeelte van verwoest doordat er een paar organisaties mee hebben bemoeit en een groot gedeelte hebben opgeblazen. Nu wordt het al een aantal jaar weer herbouwd met behulp van Kate, waarmee we ook regelmatig contact hebben.





    Regels Sanctuary


    - Buitenstaanders mogen niet van Sanctuary afweten mits het een Abnormale is.
    - Werknemers en bewoners van Sanctuary hoeven niet continue verantwoordelijkheid af te leggen over wat ze doen maar een melding zou fijn zijn en gewaardeerd, ook voor de veiligheid van Sanctuary en de Abnormalen zelf.



    Regels RPG

    - In het begin let ik niet op hoeveel mensen schrijven aangezien, het nog moet beginnen Maar uiteindelijk wil ik naar 200-300 woorden.
    - Schelden mag alleen in het spreektopic. Er mag wel eens bijv. shit gezegd worden als je personage iets moet doen maar het niet lukt.
    - Geen perfecte personages, de Abnormalen zijn alles behalve normaal :P
    -Wat je schrijft is naar eigen invulling maar wel volgens het verhaal uiteraard en je houdt rekening met je mede personages.
    -Naamwijzigingen doorgegeven!
    - Geldt ook voor afmeldingen.
    - Minimaal drie keer met een stuk verhaal reageren in het speeltopic. Als je vastloopt, geef het dat aan dan proberen we je te helpen.



    Wat ik van je wil weten:
    Naam:
    Geboorte datum: ( omdat er ook vampieren bestaan :P)
    Uiterlijk: ( als je kunt veranderen, graag twee foto’s of je moet Bigfoot zijn ter voorbeeld dan maar eentje).
    Beschrijf je afwijking:
    Je persoonlijkheid:
    Wat doe je bij Sanctuary? ( Als je er werkt, moet je ook even precies uitleggen wat/ overleggen als je geen idee hebt).

    Aantal nodig:
    drie werknemers die bij mij werken: Mens of Abnormale.
    Bewoners van het huis: 5.
    Random characters: wa jullie aanbieden ;)

    Deelnemers:

    Paddo : Kyra Crassins




    Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden en er genoeg rollen komen :D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 12:58 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Owh... jammer dat er weinig geinstresserde zijn zeg :O

    ja vind ut echt jammer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Misschien is het beter een één op één RPG ervan te maken? Als jullie dit zo graag willen doen. Het is een optie, maar hoeft niet hoor c;


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Misschien is het beter een één op één RPG ervan te maken? Als jullie dit zo graag willen doen. Het is een optie, maar hoeft niet hoor c;


    Hoe bedoel je?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Je kan RPs ook een op een doen :)
    Dat gaat meestal of via PBs of via een story die een van de twee aanmaakt ;)
    Zo kan een RPG dan alsnog gedaan worden, voor als t daad werkelijk niemand is die er voor de rest zich voor inschrijft ;)

    Paddo schreef:
    Je kan RPs ook een op een doen :)
    Dat gaat meestal of via PBs of via een story die een van de twee aanmaakt ;)
    Zo kan een RPG dan alsnog gedaan worden, voor als t daad werkelijk niemand is die er voor de rest zich voor inschrijft ;)


    oke thanks @ paddo misschien een idee?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha sure :)
    Via PBs of via een story?

    Paddo schreef:
    Haha sure :)
    Via PBs of via een story?

    via pb's overleggen en dan een story maken ofzo?
    dan kunnen ook een cover etc. maken en een goeie plot


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    hahaha is goed ^^
    PB jij of ik? xD hahahah xD

    Paddo schreef:
    hahaha is goed ^^
    PB jij of ik? xD hahahah xD

    You've got mail :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."