• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    De jongen van One Direction reizen de hele wereld over. Ze hebben alle plekken wel eens gezien, worden overal geadoreerd door duizenden fans en zijn 10 van de 12 maanden per jaar van huis. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de jongens tegenkomen. Wat als elke jongen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de band? Zal de liefde de band uit elkaar rukken? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de jongens een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?



    Rollen:
    Jongen / Meisje
    [Land van Herkomst[tijdsverschil met London / minimale vliegtijd naar London] - Naam[Geliefde] - Speler]
    De band:
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Harry Edward Stylesblue]Nick[/blue - Bergling
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Liam James Paynepink]Daniëlla-Luisa[/pink - Presley
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Louis William Tomlinsonpink]Amélie[/pink - Eighties
    Ierland[0uur / 1,5uur] - Niall James Horanpink]Juanita[/pink - Dulce
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Zayn Javvadd Malikpink]Fiona[/pink - KiliOfDurin

    De liefdes: (mogen ook jongens zijn)
    Frankrijk[1uur later / 1uur] - Amélie Ariane Wallaceblue]Louis[/blue - CrazyGirlxx
    Filippijnen[8uur later / 16uur] - Fiona Candira Rosalesblue]Zayn[/blue - Snowqeeun
    Nieuw Zeeland[13uur later / 27uur] - Nick Dean Turnerblue]Harry[/blue - KiliOfDurin
    Argentinië[3uur eerder / 21uur] - Juanita Alessandra Cartilloblue]Niall[/blue - Lucille
    Mexico[6uur eerder / 9uur] - Daniëlla-Luisa Adrinde María Araceliblue]Liam[/blue - Lucille

    Extra familieleden, vrienden, etc.:
    -


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. De liefdes zijn MINIMAAL 19. Ze mogen ook ouder zijn dan de jongens)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Voorkeur voor Geliefde:
    Extra: (zoizo voor de liefdes waar ze de jongens hebben ontmoet. NIET bij het concert of meet n greet)



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit en je bent niet van de ene op de andere dag 8 maanden zwanger zonder dat iemand het weet. Ook ben je niet zonder slag of stoot binnen een uurtje van New York in London zonder jetlag.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang winter als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. De verval datum staat achter de reservatie, dus je krijgt GEEN nieuwe herrindering
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Praattopic
    Rollentopic
    Speeltopic

    Het Begin:
    Het is een uurtje of 12 's middags maandag 13 Januari en alle leden van One Direction zitten samen in het appartement van Harry in London. Alle drukte met familie en feestdagen zijn over en iedereen is terug naar hun normale leventje van school en werk. De jongens hebben norgteeds vrij en besluiten contact te zoeken met de toch wel heel leuke jongen en meisjes die ze op tour hebben ontmoet. Sommigen zullen op school zitten, anderen zullen net wakker worden, of net naar bed zijn. Dat is nou net het lastige met de andere tijdzones, waar de jongens niet aan hebben gedacht.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:16 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik vind het geen probleem, maar niet iedereen spreekt even goed Engels]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Verveeld hing ik ondersteboven op de bank met mijn hoofd over de rand een boek te lezen. Dat ging zo erg lastig maar ik was te lui om me om te draaien. Daarbij was het wel grappig. Zayn kwam binnen met de mokken en thee, waar ik hem erg dankbaar voor was. Zelf had ik het waarschijnlijk in de hens gezet zonder het aan te raken. Nieuwsgierig keek ik toe hoe hij zijn laptop pakte en het ding opstartte, ik was benieuwd wat er nou zo speciaal aan was. Hij zat amper op de computer, vaker op zijn mobiel dus dit moest wel een uitzondering zijn. Ik snapte het pas toen hij begon te spreken en ik liet spontaan mijn boek vallen. Daar had ik nog niet aan gedacht, heel slim. Toch keek ik hem ietwat met vernauwde ogen verontwaardigd aan, de seksist. Het boek liet ik voor wat het was en greep mijn eigen laptop die naast de bank lag en zette het aan. Nog steeds weigerde ik overeind te gaan zitten dus moest het maar zo. Ik hoorde hoe Zayn nu met Fiona verbonden was via Skype, en ook ik startte het programma op. Dat werd zo een gepraat van jewelste hier in de kamer als iedereen ons voorbeeld zou volgen. Hoopvol klikte ik op bellen en keek met grote oogjes naar het scherm voor het geval dat er iets zou gebeuren. Ik hoopte zo dat Nick er nog was, ik verveelde me en had hem ontzettend gemist. Het perfecte tijdverdrijf dus.


    Because I love him, do I need another reason?

    KiliOfDurin schreef:
    [Ik vind het geen probleem, maar niet iedereen spreekt even goed Engels]


    -snap ik, maar ik vind het beetje vreemd dat ik nederlands spreek inplaats van engels, weet niet! Misschien komt dat omdat ik gewoon gewend ben als ik me eenmaal verplaats dat ik in de filippijnen ben praat ik automatisch engels en filippijns tegelijk-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [MT, dus in Frankrijk is her dan daar gewoon 1 uur later dan?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Zayn Malik
    Mijn gezicht lichtte op toen ik het meisje zag. Ik had haar zo erg gemist. Haar prachtige haren, haar nog mooiere ogen en haar lieve stem. "Hey, Fifi. Hier is alkes prima. Ik wis je alleen heel erg. Je wilt het niet weten. Ik slaap elke nacht met je beetje. Gewoon om je een beetje bij me te hebben. Maar niets over mijn zielige gedrag. Hoe gaat het met jou, schatje?" Achter haar zag ik een donkere kamer vol mensen. Ik wist dat ze een enorme familie had, maar hoe groot die precies was niet. Ik was er wel benieuwd naar. Toch wist ik niet of ik er snel achter zou komen en ze snel zou ontmoeten. We zaten namelijk nog een flink eind uit elkaar, al zat zij niet het verst. Alsnog miste ik haar enorm en zou ik haar nog een heel stuk langer moeten missen. Wanneer de tour weer naar de filippijnen ging wist ik niet. Na die storm was er veel verandert. Ik hoopte nog altijd dat de data daar vast kwamen te staan, maar ik wist nog niets zeker. Of misschien wilde ze voor een tijdje hierheen komen, al had ik geen idee of dat kon. Zij had ook een baan en die mocht ze niet zomaar voor een vriendje opgeven.

    Nick Dean Turner
    Ik lag net te slapen. Ik had de hele avond mijn regels geleerd voor de opvoering morgen, terwijl Greg gitaar had gespeelt. Nu lagen we allebei eindelijk te slapen. Hand in hand, nogsteeds na al die jaren. Hij lag in het bed aan de ene kant van de kamer met zijn ene arm om zijn vriendin. Zijn andere arm hing naar mij toe. Onze handen waren ineen geslagen en zo sliepen we rustig. Anders ging dat haast niet. Ik werd wakker van een vervelend gepiep. Met een zachte kreun werd ik wakker. Ik ging rechtop zitten en pakte mijn mobiel. Iemand belde me op skype. Met een zachte grom nam ik op en ik wreef in mijn ogen. "Wat? Het is drie uur s nachts." gromde ik in het ding mijn wilde krullen stonden letterlijk alle kanten op. Toen pas viel het gezicht me op. "Harry." zei ik vrolijk. Ik krabbelde op en liep snel en stil naar beneden. Daar deed ik het licht aan en kneep even met mijn ogen terwijl ik wachtte op mijn ogen die moesten wennen aan het licht. "Ik ben echt heel blij je te zien, maar kan je alsjeblieft voortaan op het tijdsverschil letten? Het is 3 uur in de ochtend." Mijn stem was erg schor van de slaap en ik was doodop, maar toch was ik blij hem weer te zien en te horen.


    Bowties were never Cooler

    [@CrazyGirlxx ja]

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:56 ]


    Bowties were never Cooler

    -

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:01 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    -ach arme nick xd. Ik kom na 23.00 weer online see ya later!-

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:02 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Harry Styles
    Terwijl ik wachtte tot de laptop een connectie had gemaakt ging ik nu wel overeind zitten en schonk ondertussen wat thee voor mezelf in. Half opgekruld en met thee was het alleen nog maar wachten. Op de achtergrond van de kamer babbelde Zayn vrolijk door, wat voor mij als stoorzender functioneerde. Toen het eindelijk werkte keek ik wat hoopvol naar het scherm, maar dat hoopvolle verdween gelijk toen ik gelijk gesnauw over me heen kreeg. Het sloeg als een bom op me in, de tijdsverschillen. Hoe onzettend dom kon ik zijn? Erg dom blijkbaar, en ik kroop wat achteruit verder de bescherming van de bank in, ook al wist ik dat het geen nut had. Ik ontspande iets toen het gesnauw vervaagde toen hij merkte dat ik het was. Ik zuchtte diep. 'Sorry, schat, ik was het compleet vergeten. Ik zal er op gaan letten,' verontschuldigde ik me zachtjes. Hij zag er wel moe uit, en dit leek toch niet zo'n goed idee te zijn geweest. 'Ik kan best ophangen hoor, ik wil je niet van je slaap afhouden,' ging ik verder. Helaas was dit een van de laaste dagen dat we echt vrij waren dus meer tijd had ik niet. Toch vond ik dat zijn slaap belangrijker was dan het feit dat ik hem miste. Ik nipte wat van mijn thee en probeerde te verbergen dat het eigenlijk nog veel te heet was, misschien had ik beter eerst kunnen blazen. Ach, niks meer aan te doen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nick Dean Turner
    Mijn accent was extra dik door de slaap en ik moest moeite doen niet plat kiwi te gaan spreken, maar ik was echt heel blij hem te zien. "Nee, niet ophangen. Ik hoef morgen toch pas om 12 uur in het theater te zijn. Geen probleem. Ik heb jou vaak genoeg tot 3 uur wakker gehouden om voor mij op een normale tijd te kletsen, ukkie." Hij mocht dan wel de langste zijn van zijn vrienden, ik was nog een stuk langer. Nogsteeds had ik geen idee hoe. Mijn vader was 20 centimeter korter en niemand in ook maar de verste familie was zo lang. Geen enkele kiwi was volgens mij zo lang... Behalve Greg en ik. Ik glimlachte naar hem en probeerde mijn haren te fixen terwijl ik mijn laptop opstartte om een beter beeld te krijgen. "Ik heb je erg gemist, schatje." mompelde ik. Ik rilde even en keek omlaag. Dit kon Harry niet zien, maar ik zat hier gewoon poedelnaakt op de bank. Ik sliep eigenlijk altijd naakt. Dat lag gewoon lekker. Snel sloeg ik een dekentje om. "Sorry, ik ben niet meer zo snel om 3 in de ochtend. Maar hoe ist ermee?" Normaal was ik echt een stuiterbal, maar nu was ik toch wat ruw verstoord uit mijn slaap en dus wat duf. Al zou dat vast snel genoeg bijtrekken. Nu alleen hopen dat Greg en daarmee ook Aio wakker werden omdat ik weg was. Dat zou namelijk betekenen dat we hier niet rustig konden praten, wat ik wel graag wilde.


    Bowties were never Cooler

    Fiona Candira Rosales

    Ze kon het niet helpen om even te lachen. My poor sweetie! Well everything is fine with me, but I must go to bed soon. I have a job Plots hoorde ze een gegil achter zich, het was haar kleine nichtje Jezebelle. Ze had Zayn gezien. 'Buang ka Fion -crazy Fion, You mean that Zayn, from one Direction' riep ze. 'Sorry dear, hold on for a sec'. Ze richtte zich op haar nichtje. 'Do you not have to go to bed right now. It's late, you have school' Jezebellle keek haar beteuterd aan. 'Sorry' Ze liep weg. 'Sorry about that my sweet little niece is a big fan off you. How are you by the way!' Ze keek hem glimlachend aan. Het werd al snel wat stiller in het huis. Iedereen was al naar bed, alleen zij nog niet.
    Ze zou over een uurtje of anderhalf wel slapen, nu wou ze gewoon lekker praten, want wie weet hoe lang het gaat duren voordat ze elkander weer kunnen zien en spreken. Ze kon ook andere stemmen horen aan de kant waar Zayn was. 'Who is there with you? I can hear someone else talking' Ze was gewoon beetje nieuwsgierig eigenlijk. Ze knipperde een paar keer met haar ogen, de slaap voelde ze komen, maar ze wou opblijven en met Zayn praten, ze had hem zo enorm gemist.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Harry Styles
    Echt, ik was heel blij dat Nick niet kwaad op me was en niet wou dat ik ophing. Zijn laatste woorden zorgden ervoor dat ik heel kinderachtig mijn tong uitstak. 'Het is maar vijftien centimeter,' mompelde ik verontwaardigd, ook al wist ik dondersgoed dat het best veel was. Het was net als de verhouding qua lengte tussen mij en Louis, maar dan drie keer zo erg. En met Lou was het juist leuk omdat ik jonger en langer was, wat ik nu niet bepaald kon zeggen. 'Ik jou ook, en ik beloof dat ik binnenkort op bezoek kom. Management is ons nog een paar vrije dagen schuldig.' Het was waar, toch moesten we over een paar dagen weer aan het werk en moesten we die extra vrije dagen ergens in het schema zien te proppen. Voorzichtig dronk ik weer wat van mijn thee en keek dit keer goed uit dat het niet te heet was. 'Aardig, alleen wat gestrest en moe. Maar dat maakt niet zoveel uit. En met jou? En Greg en Aio?' Ook in de laatste twee was ik oprecht geïnteresseerd. Ik had ze maar twee keer echt ontmoet en toen waren ze erg vriendelijk tegen me geweest, dus waarom zou ik het niet vragen? Even stilgevallen staarde ik baar mijn kopje, die nu wel erg interessant leek. Als ik stilviel was het meestal omdat ik dan net een tikje te verlegen was om het gesprek gaande te houden, en soms was stilte wel prettig.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson.

    Met een plof rolde ik van de bank af toen ik Zayn binnen zag komen met thee en vijf mokken. Net waar ik aan toe was. Ik wreef even over mijn rug heen en trok een pijnlijk gezicht, ach eigen schuld. Wat onhandig pakte ik een van de mokken die nog op tafel stonden en gooide daarbij bijna een andere mok om, maar heelhuids belandde ik weer op dezelfde plek als waar ik net gezeten had. Het plekje was nog warm en ik dook iets in elkaar, ik had het dan ook vreselijk koud en hopelijk werkte de thee een beetje. Ik mompelde iets in mezelf na Zayn zijn opmerking over vriendinnetjes bellen en dat was nog niet eens zo'n heel slecht idee. Vrolijk sprong ik op van de bank, waardoor de helft van mijn hete thee over mijn arm belandde en een zacht gilletje verliet mijn mond. Kluns die ik ben. Ik nam toch nog even een slokje voordat ik de mok op tafel plaatste en de schade bekeek. Het was niet zo heel erg. Ik rolde de mouw van mijn trui op en veegde even over mijn arm heen, waarna ik op stond en de mok opnieuw oppakte, om richting de gang te verdwijnen. Ik ging ze ook niet nog is irriteren om daar te gaan bellen. Iets moeilijker wist ik zonder te knoeien mijn telefoon heel uit mijn broekzak te pakken. Ik ontgrendelde deze en drukte een van de sneltoetsen in, waar hij deze direct door verbond met Amélie's nummer, ik had het meisje zo ontzettend gemist.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Plots begon achter haar een klein meisje hysterisch te gillen en een wartaal uit te slaan. Ik trok een wenkbrauw op en wachtte geduldig af tot ze terug zou komen. Toen ze terugkwam glimlachte ik toch weer. Ik was vooral ook erg blij dat het gegil over was. Dat hoorde ik al net iets te vaak. Ik grinnikte bij haar woorden. "Ik ben het wel gewend. Maar met mij gaat het prima. Nog wat bijkomen van de feestdagen en genieten van mijn vrije dagen. Al is dat wel erg lastig zonder jou." Het klonk heel cliche, maar het was zeker waar. Ik keek even naar Harry, uit wiens laptop allerlei boos gemorrel kram. Weer grinnikte ik zacht voor ik me weer op het scherm richtte. "Dat is Harry met z'n vriend. Hazzq was even het tijdverschil vergeten. Ik hou jou toch niet onnodig wakker he? Dan moet je het zeggen en bel ik op een ander tijdstip terug." Ik had eraan moeten denken. Niet dat ik nu wilde ophangen, maar ik wilde haar zeker ook geen nachtrust ontzeggen. Ik had haar echt heel erg gemist. Als het kon zou ik naar haar toe gaan, maar over niet zo heel lang zouden we weer op tour gaan en zou het weer onmogelijk zijn. Misschien als we een paar dagen vrij waren in indonesië ofzo, dat ik dan langs kon gaan. Ik hoopte van wel, want waar de andere jongens nog een show hadden in de buurt van hun geliefden, stond die bij mij nog op losse schroeven. Stomme orkaan.

    Nick Dean Turner
    Ik grinnikte bij zijn verontwaardiging. Hij kon er niet zo goed tegen als ik grappen maakte over zijn lengte. Ach, daar kwam hij wel weer overheen. Ik trok het dekentje iets verder over mijn naakte lichaam en keek naar mijn vriendje op mijn mobiel terwijl mijn laptop opstartte. Zijn woorden deden mijn gezicht oplichten. "Dat zou echt geweldig zijn. Wij willen wel komen, maar dat gaat niet met Aio haar werk." Het was misscbien raar dat het aan mijn broer z'n vriendin lag of ik naar Harry toe kon, maar het was nou eenmaal zo. Mijn broer en ik konden niet zonder elkaar en hij wilde niet zonder Aio. Dus ik kon niet weg, zelfs als ik zou willen. Slapen zonder mijn broer ging namelijk nogsteeds niet goed, ookal waren we bijna 22. Vanaf onze geboorte sliepen we stil en rustig hand in hand, maar zodra dat niet zo was ging het mis. Ik lag te woelen en te draaien zonder Greg en volgens Aio hij ook zonder mij. Dat werd straks nog lastig met hun huwelijksreis en omdat ze wilden gaan samenwonen. Ik glimlachte weekjes bij zijn antwoord op mijn vraag. "Dat is niet zo mooi. Met mij gaat alles prima, wat gestrest, maar het komt wel goed. Met Aio en Greg is ook alles goed. Ze zijn van plan over twee maanden te gaan trouwen, voordat Aio's buik zichtbaar wordt." Mijn gezicht lichtte op. Nu pas herrinderde ik me dat hij het nog niet wist. "Aio is namelijk zwanger." zei ik vrolijk stuiterend. Ik vond het echt heel erg leuk. "Is er trouwens nog iets interessants gebeurt aan die kant van de wereld?" Vast wel, want in zijn leven gebeurde veel meer dan in het mijne.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 10:48 ]


    Bowties were never Cooler