• I'd move anywhere in the world for love in a heartbeat.


    De jongen van One Direction reizen de hele wereld over. Ze hebben alle plekken wel eens gezien, worden overal geadoreerd door duizenden fans en zijn 10 van de 12 maanden per jaar van huis. Veel tijd voor de liefde hebben ze dus niet. Maar wat als de bezienswaardigheden in het buitenland niet de enige schoonheden zijn die de jongens tegenkomen. Wat als elke jongen verliefd wordt in een ander land, een ander continent zelfs. Gewoon op straat, of in een lokale kroeg of in het zwembad van het hotel. Wat zal er gebeuren met de band? Zal de liefde de band uit elkaar rukken? Of worden het extreem lange afstandsrelaties? Of vinden de jongens een manier om toch vaker bij hun geliefden te zijn?



    Rollen:
    Jongen / Meisje
    [Land van Herkomst[tijdsverschil met London / minimale vliegtijd naar London] - Naam[Geliefde] - Speler]
    De band:
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Harry Edward Stylesblue]Nick[/blue - Bergling
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Liam James Paynepink]Daniëlla-Luisa[/pink - Presley
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Louis William Tomlinsonpink]Amélie[/pink - Eighties
    Ierland[0uur / 1,5uur] - Niall James Horanpink]Juanita[/pink - Dulce
    Groot-Brittannië[0uur / 0uur] - Zayn Javvadd Malikpink]Fiona[/pink - KiliOfDurin

    De liefdes: (mogen ook jongens zijn)
    Frankrijk[1uur later / 1uur] - Amélie Ariane Wallaceblue]Louis[/blue - CrazyGirlxx
    Filippijnen[8uur later / 16uur] - Fiona Candira Rosalesblue]Zayn[/blue - Snowqeeun
    Nieuw Zeeland[13uur later / 27uur] - Nick Dean Turnerblue]Harry[/blue - KiliOfDurin
    Argentinië[3uur eerder / 21uur] - Juanita Alessandra Cartilloblue]Niall[/blue - Lucille
    Mexico[6uur eerder / 9uur] - Daniëlla-Luisa Adrinde María Araceliblue]Liam[/blue - Lucille

    Extra familieleden, vrienden, etc.:
    -


    Lijstje:
    Naam:
    Leeftijd: (leeftijd en geboortedatum. De liefdes zijn MINIMAAL 19. Ze mogen ook ouder zijn dan de jongens)
    Geboorteplaats: (stad en land)
    Uiterlijk: (foto en minimaal 4 regels beschrijving)
    Innerlijk: (minimaal 7 regels)
    Voorkeur voor Geliefde:
    Extra: (zoizo voor de liefdes waar ze de jongens hebben ontmoet. NIET bij het concert of meet n greet)



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit en je bent niet van de ene op de andere dag 8 maanden zwanger zonder dat iemand het weet. Ook ben je niet zonder slag of stoot binnen een uurtje van New York in London zonder jetlag.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang winter als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. De verval datum staat achter de reservatie, dus je krijgt GEEN nieuwe herrindering
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Praattopic
    Rollentopic
    Speeltopic

    Het Begin:
    Het is een uurtje of 12 's middags maandag 13 Januari en alle leden van One Direction zitten samen in het appartement van Harry in London. Alle drukte met familie en feestdagen zijn over en iedereen is terug naar hun normale leventje van school en werk. De jongens hebben norgteeds vrij en besluiten contact te zoeken met de toch wel heel leuke jongen en meisjes die ze op tour hebben ontmoet. Sommigen zullen op school zitten, anderen zullen net wakker worden, of net naar bed zijn. Dat is nou net het lastige met de andere tijdzones, waar de jongens niet aan hebben gedacht.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 22:16 ]


    Bowties were never Cooler

    Nick Dean Turner
    Toen hij begon over hierheen komen begonnen mijn ogen te glimmen en werd mijn glimlach nog breder. "Meen je dat echt? Tuurlijk mag dat. Maar je moet alleen komen als je okay bent met het delen van een eenpersoonsbed, want de logeerkamer is eerder een rommelhok dan een kamer waar je in kan slapen en de bank ligt niet lekker." Hij zou natuurlijk ook in een hotel kunnen blijven, maar dan kon hij net zo goed niet komen, want we wilden allebei de relatie uit de spotlights houden, volgens mij, en zodra hij in een hotel zou zitten zouden we no way meer ongezien met elkaar om kunnen gaan, laat staan dingen buiten doen in Wellington. Als hij hier zou blijven kon ik nog wel wat voor elkaar krijgen. Zeker s avonds met een beany of niet-permanente haarverf voor hem in een van de studentenkroegen. Het idee dat hij hier binnen een week kon zijn deed mijn hoofd tollen en me als een malloot grijnzen van geluk, al wist ik dat het best onredelijk was om er hoop op te vestigen. Hij bleef een popster en dat kon het nog wel eens moeilijk maken voor hem om hierheen te reizen. Toen Semeio zijn kop op mijn schoot legde veranderde ik het onderwerp toch maar. Ik kon het eigenlijk namelijk niet laten eraan te denken. Ik grinnikte bij zijn woorden, maar kreeg toch wel een pruillipje, die over ging in een stoute grijns bij zijn zachtere woorden. "Daar houd ik je aan, pukkie. Maar alsjeblieft wel op een beetje normaal tijdstip ook voor mij, want ik denk niet dat m'n moeder het leuk vind om waker te woorden met gekreun van mij. Met Greg en Aio doet ze daar ook al moeilijk over." zei ik niet te hard. Mijn moeder had volgens mij nog niet helemaal door dat Greg en ik allebei volwassen jongens waren met een gezond tot lichtelijk hoog seksleven voor onze leeftijd. Ik wist alleen wel dat hij gezelschap had en hier was het na middernacht, dus allebei moesten we niet over de top gaan met het volume. Dan maar morgen overdag... Misschien waren mijn ouders en Aio dan werken en zat Greg op school. Ik hoefde gelukkig niet meer, alleen nog een paar verslagen schrijven, maar dat zou ik wel doen terwijl ik op Harry's telefoontje wachtte.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Gelijk zag ik hem opbloeien toen ik voorstelde om gewoon een van de eerste vliegtuigen daarheen te nemen. Ik was bloedserieus, als hij toestemde had ik vanavond mijn koffers nog gepakt en vertrok ik morgen. "Natuurlijk meen ik dat, en dat lijkt me geen probleem, aangezien ik toch weiger zonder jou naast me te slapen," grijnsde ik breed. Dit keer kon de paparazzi me niks schelen en ging ik gewoon doen wat ik wilde, zonder bang te zijn over de verhalen die in tijdschriften tevoorschijn konden komen. Daarbij kon ik een aantal fans daar heel gelukkig maken, zo vaak liep ik er niet rond in mijn vrije tijd en tijdens de tour waren we er ook zeer kort. "Zal ik dan morgen het vliegtuig pakken? Dan heb ik nog de tijd om wat kleine dingetjes te regelen." Nu had ik eenmaal het idee in mijn hoofd gekregen, dan ging ik het afmaken ook. Al nadenkend wat ik mee ging nemen draaide ik een losgesprongen krul om mijn wijsvinger en beet op mijn lip. Sowieso een aantal persoonlijke dingen, tandenborstel en zo, kleren, verder kon ik niet echt iets belangrijks verzinnen dus hield ik er maar mee op. De tweede reden was het onderwerp dat was opgekomen. Een halve grijns speelde rond mijn lippen en ik grinnikte zachtjes. "Ik ga proberen eraan te denken, maar je kent me dus ik kan niks beloven," mompelde ik weer op zacht volume, als iemand me hier hoorde ging ik het nog een eeuwigheid aanhoren, waar ik dus echt geen zin in had. Dan moest het vanavond, of vannacht zelfs maar. Al zat er misschien niet in, als ik morgenvroeg moest vertrekken, maar dan kon het tenminste in real. Nou ja, als ik van mijn jetlag af was dan. Zuchtend ging ik weer wat achterover zitten, want ik was onbewust iets omhoog gekomen. Ik zat dan wel rustig nu, vanbinnen gierde de adrenaline door me heen door alle plotselinge gewijzigde plannen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nick Dean Turner
    Ik glimlachte breed en met glinsterende ogen bij zijn woorden. Ik vond dit echt geweldig. "Je kan niet eens maar een fractie van de hoeveelheid geluk bevatten die je me hiermee bezorgt." zei ik stralend. Ik moest mijn volume inhouden doordat het hier het holst van de nacht was, maar het liefst wilde ik mijn geluk van de daken gillen. Bij zijn woorden dacht ik even na terwijl ik op mijn onderlip kauwde. Morgen was al erg vroeg, maar nu ik me bedacht dat er 13 uur verschil tussen ons zat, dus dat ik 13 uur extra had voor zijn morgen en dat de vlucht minimaal 27 uur zou duren, zou ik genoeg tijd hebben om het hier op te kuisen voor hij er was. "Klinkt perfect" zei ik met een glimlach terwijl ik naar zijn uber sexy denkgezicht keek. Ik besloot hem maar uit gedachten te halen met een ander onderwerp. Dit was alleen hetgeen wat altijd lastig te plannen was door de tijdsverschillen. Soms hadden we beiden nog wel een redelijke tijd, maar nu was het ofwel voor hem ofwel voor mij vroeg in de ochtend. niet echt een slim plan leek me dat dus, al vond ik het natuurlijk altijd heerlijk om zijn licht schorre stem te horen. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden. "Doe het anders maar niet. Je moet wakker genoeg zijn om morgen met je koffer en al op het vliegtuig te stappen." zei ik met een glimlach. Zo erg was het niet, want dan zou hij hier over 2 dagen en een paar uur zijn. Zijn jetlag zou wel groot zijn, maar hopelijk zou hij niet te moe zijn om naar ofwel het strand ofwel de bergen te gaan voor iets van een rustige picknick ofzo. Ik typte wat in op mijn laptop en stuurde Harry een link door. "Morgen ochtend om half 11 vertrekt er een vliegtuig van Air New Zealand via LA naar Aukland. Daar kan je overstappen op een ander vliegtuig naar Wellington, want er is niet tegenop te rijden. Ik sta je daar om half 6 op te wachten als je deze route neemt." zei ik met een glimlach. De vlucht was ook nog niet compleet vol, dus als hij geluk had kon hij nog gewoon mee en zou ik hem snel weer in mijn armen kunnen sluiten.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het was onmogelijk voor me om nog te kunnen stoppen met grijnzen in een situatie als deze, vooral omdat het zo volmaakt leek. Alles was ook al veel te lang geleden, wat me alleen maar meer opgewonden over het idee maakte. Waarschijnlijk was mijn stem een stuk verheft als ik nu ging spreken, dus knikte ik alleen maar heftig. Dan schopte ik straks de jongens er wel uit, zodat ik in alle rust kon inpakken en nadenken wat ik verder nog vergeten kon zijn. Daar had ik namelijk soms nog wel eens de neiging tot, om net het belangrijkste te vergeten dat ik mee had willen nemen, waar ik pas achter kwam zodra ik in het vliegtuig zat. Het volgende beantwoordde ik maar zachtjes, de rest hoefde dit niet mee te krijgen, dacht ik zo. Hoewel dit voor mij ook al te lang geleden was, was het beter om het uit te stellen, anders was ik al helemaal brak en lag ik drie dagen op bed. Dat vond ik oneerlijk voor Nick, dus was het beter mijn rust iets op te sparen. Ik rekte me nogmaals uit en geeuwde even, om vervolgens de link te bekijken die me werd toegestuurd. De kaartjes waren minder duur dan ik had verwacht, en het leek me verstandiger het nu alvast te kopen voor de vlucht helemaal vol zat. "Een seconde," mompelde ik, om de laptop voor me op te bank te zetten en overeind te krabbelen, de zoektocht naar mijn creditcard beginnend. Hij zat zoals gewoonlijk in mijn portemonnee, die ik heel handig in mijn jaszak had laten zitten waar hij prima gestolen had kunnen worden. Met het ding in mijn handen ging ik terug naar de bank en trok een been op, maar zette de laptop niet terug op mijn schoot. De blauwe plekken van het getackeld worden vorige week waren waarschijnlijk goed in beeld, al kon het me niet schelen. Vlug maakte ik de betaling af en keek triomfantelijk op. "Geregeld," grijnsde ik, om onbewust kort over de plekken op mijn been te wrijven. Het was gelukkig niet heel pijnlijk meer, behalve als erop gedrukt werd.


    Because I love him, do I need another reason?

    [LuciIle went Oceanus.]


    "Family don’t end in blood”

    [LucilIe went Malcolm.]


    Reality's overrated.

    Nick Dean Turner
    Ik knikte toen Harry zei dat ik even geduld moest hebben. Toch zat ik bijna weer te stuiteren op de bank. De enige die me tegen hield was de hond op mijn schoot. Ik aaide dus maar over zijn rug terwijl ik Harry vanalles zag doen voor het beeld. Toen opeens zijn bont en blauwe schenen in beeld kwamen werden mijn ogen groot, zeker toen hij erover wreef. Wat zou er gebeurt zijn. Zijn woorden drongen me langzaam binnen terwijl ik dacht aan wat het kon zijn. Hij kon natuurlijk wat ruw voetbal hebben gespeelt, of zijn gevallen, of vreemdgaan, al hoopte ik dat laatste natuurlijk niet. "Fijn, liefje. Maar wat is er in hemels naam met je schenen aan de hand? Heb je de vloer lopen schrobben ofzo?" zei ik dan toch met een scheve glimlach. Ik wist dat hij dit waarschijnlijk fout ging opvatten, maar dan zou ik in elk geval het echte verhaal horen. Harry zijn perverse brein was namelijk in elk geval zijn eerlijke brein. "Harry, kan je het geluid iets minder hard zetten als je met je vriendje bezig bent? Ik hoef niet te weten wat jullie met elkaar willen doen." hoorde ik een grom met een duidelijk accent uit de kamer komen, waarschijnlijk van een van zijn bandmaten. Daarom deed hij dus ook zo zacht en niet alleen omdat hij blijkbaar nog niet echt uitgeslapen was. "Ik zou het stuk van LA naar Aukland slapen als ik jou was. Dan heb je het minste last van de jetlag." zei ik in de hoop hem nog een beetje rust van zijn bandmaten te gunnen. Ik snapte ook wel dat die onze gesprekken was beu waren, maar hij kon toch niet de enige zijn die met zijn vriendje of vriendinnetje op zo'n manier belde, toch? Of was dit nou echt heel vreemd tussen twee volwassenen in een langeafstandsrelatie? Ach, het boeide me weinig, maar als hij hier toch binnekort zou zijn, kon het ook tot dan wachten. dat was in elk geval minder ongemakkelijk voor hem en een nacht met meer slaap voor mij... Al konden we net zo goed de hele nacht door praten en dan had ik straks een grotere jetlag dan hij, terwijl ik hier al mijn hele leven woonde en nooit in een ander land, behalve Australie, was geweest.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:37 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Met een klein beetje geluk had ik net een van de laatste plekken kunnen bemachtigen, maar mijn triomfantelijke grijns verscheen al snel door zijn woorden die volgden. Ik trok een wenkbrauw op, om vervolgens nog een blik op mijn gehavende benen te werpen. Hier en daar zat ook nog een kras, maar niet erg veel. "Ik had vorige week toch verteld over mijn aanvaring met de paparazzi? Nou, zie hier het resultaat," zei ik schouderophalend. Het was niet alsof het niet vaker gebeurt was, voor mij was het niks bijzonders meer. Door een plotselinge uitspraak van iemand keek ik giftig op van het scherm richting Zayn, die de opmerking gemaakt had. Dat was nog altijd zijn probleem, niet het mijne. "Houdt je kop. Dat jullie nu altijd zo nodig bij mij thuis moeten komen is niet mijn probleem, het is mijn huis, dus mijn regels," bitste ik terug, waarna ik een wat geïrriteerd geluidje maakte. Volgens mij was dat echt niet zo moeilijk te begrijpen, en verder was er sowieso geen tot weinig privacy binnen de band. We wisten letterlijk alles van elkaar, tot aan de details die niemand eigenlijk wilde weten. Zuchtend richtte ik me weer op het scherm en glimlachte verontschuldigend. Hij had een punt en misschien was het wel beter om te doen. "Weet ik, maar heb jij ooit geprobeerd te slapen in een vliegtuig? Het ligt echt verschrikkelijk en aan het eind heb je last van je rug. Dus als je nog iets aan me wilt hebben..." Ik maakte mijn zin niet af, dat kon hij zelf wel invullen. Mij kennende begreep hij waar ik op doelde, en op deze manier kon ik geen gezeur krijgen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nick Dean Turner
    Ik zuchtte bij zijn uitleg, maar mijn wangen kleurden ook wat rood van schaamte. Ik was te druk geweest om het te onthouden en mijn haat teenover de paparazzi werd door het zien van zijn verwondingen alleen maar groter. "Zal ik maar een bus niet permanente zwarte haarverf in huis halen? Dan kunnen we misschien zonder die aasgieren op onze hielen over straat." zei ik. Nee, ik kon echt niet geloven wat dit kon verantwoorden. Normale nieuwsreporters mishandelden de personen waar hun nieuws over ging toch ook niet? Daarbij snapte ik zoizo niet wat er leuk was om te weten wat een beroemdheid allemaal in zijn of haar vrije tijd deed, maar dat wist Harry ook. Hij wist hoe ik hier over dacht. Gedachten die er ook voor zorgden dat ik beroemdheden niet anders behandelde dan jan en alle man. Een van zijn bandleden maakte een scherpe opmerking en Harry hoorde ik bijna direct een bitcherige opmerking terug maken. "Rustig, lief. Jullie zijn allemaal denk ik wat van slag door een tekort aan dat soort aandacht." Hij had me volgens mij wel eens vertelt dat een aantal van hun liefjes ver weg woonden. Gelukkig zou ik hem snel weer zien. Over een paar dagen als als alles ging volgens het net bedachte plan. Ik stelde hem maar voor dat hij tussen LA en Aukland moest gaan slapen. Hij kaatste wat terug en ik rolde met mijn ogen bij zijn implimentatie. "Dat heb ik niet, want het verste dat i ooit ben gegaan is Sydney en dat is nog geen 2 uur vliegen. Maar ik heb ook niets aan je als je meer dan 24 uur niet hebt geslapen. Dus dan denk ik dat ik liever je rug masseer dan dat je hier eerst een complete dag op mijn bed ligt te slapen voor we iets kunnen gaan doen." Ik haalde een hand door mijn krullen. Toen bedacht ik me iets bij het zien van zijn trui en mijn blote bast. "Vergeet je zonnebrand en zwembroek niet. het is hier namelijk zomer. Extreem warm is het niet maar 20 graden met een zonnetje kan het toch zeker wel worden." Nee, echt warm werd het in Australie, maar ik vond dit eerlijk gezegt veel fijner dan dat echt hete weer, want dan deed je echt niets. Ik in elk geval niet.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Gelijk schudde ik mijn hoofd bij het voorstel dat hij bracht. Het was onnodig vond ik. "Dat heeft geen zin, heb ik al vaker geprobeerd. Vroeg of laat komen ze er toch wel achter, daarbij heb ik geen enkele geheimen en niks sappigs voor ze om tegen me te gebruiken." Misschien in hun ogen wel, maar dat was een heel ander verhaal. Ik ging nergens meer over liegen of dingen ontkennen, dat was ik ondertussen spuugzat geworden. Wat management daar van vond hoorde ik later wel, dat gezeik kreeg ik eenmaal weer thuis toch, hoe het ook mocht lopen. Na mijn ontzettend valse opmerking terug naar Zayn richtte ik me weer op het scherm. "Weet ik wel, maar dat betekent niet dat hij er zich mee mag bemoeien," zeurde ik, als een klein kind dat zijn gelijk wilde krijgen. Ach ja, als het een beetje meezat was dat tekort over een paar dagen weg en kon ik de rest daarmee irriteren. Ergens had hij wel een punt mede woorden die volgden, maar alsnog, het was geen pretje. "Ik ga het proberen, maar dan moet je het me niet kwalijk nemen als ik dan nog steeds kapot ben. Want als er maar een klein beetje turbulentie is gaat het hem niet worden," mompelde ik als tegenoffensief. Daar kon ik namelijk echt niet tegen. Een keer was het zelfs zo erg dat ik geen oog dicht kon doen en een paar uur later compleet doodop het podium op moest. Ze wilde het nog voor me cancelen, maar dat kon ik niet maken. "Nee, dat vergeet ik vast niet. Waarschijnlijk zit het zelfs nog steeds in mijn koffer van toen ik een paar weken geleden naar Miami ging," grinnikte ik zachtjes. Met al dat gure weer hier snakte ik naar wat hetere temperaturen en meer zon, de regen werd je op een gegeven moment ook zat.


    Because I love him, do I need another reason?

    Nick Dean Turner
    Ik was aan de ene kant wel blij dat hij zich niet wilde verstoppen nu hij hierheen kwam, maar aan de andere kant had ik geen zin om met alles wat we zouden doen achtervolgt te worden door paparazzi. Gelukkig waren sommige plekken best onbegaanbaar, dus wat tijd alleen kon ik denk ik wel voor elkaar krijgen. Dat zou wel erg fijn zijn. Mijn relatie wilde ik niet verduisteren, maar ik hield van mijn privéleven en hield die ook graag privé. Dat ging vast niet helemaal als je vriendje Harry Styles heette, maar ik kon het altijd nog proberen. Niet veel later bitchte Harry met een van zijn bandmaten. Ik zei dat hij het zich niet zo moest aantrekken. Harry gedroeg zich wat als een klein kind, maar ach, dat deed ik ook. "Rustig, lief. Over een aantal uur zit je op het vliegtuig hierheen." zei ik met een glimlach. Ik stelde hem voor om maar in het vliegtuig te slapen. Hij vond het geen slim plan, maar ik wel. Ik glimlachte een beetje. "Het komt wel goed. We kunnen als je hier bent gewoon gaan picknicken ofzo. Dan kan ik je het Nationale Park laten zien." Ik hoopte dat hij kon blijven zitten op een paard. Ach, dat kwam vast goed. Te paard was namelijk het makkelijkst om door het park te gaan. Voor ik het vergat stelde ik wel voor dat hij zijn zwembroek en zonnebrand meenam. Ik rolde mijn ogen bij Harry's woorden. "Luxe paardje." zei ik grinnikend. Ik haalde nog eens een hand door mijn krullen. "Ik hou wel van je hoor, schat." Ik opende naast het gesprek een word documentje met wat ik nog moest doen voor hij hier was. Dingen als het huis opruimen, mijn kamer opruimen en mijn bed verschonen. Ook moest ik het nog aan mijn moeder vertellen dat hij hierheen kwam. Ze zou het vast leuk vinden, net als Greg en Aio. Ik drukte een kus op de kop van de hond, die even opkeek. "Is er nog iets waar ik echt rekening mee moet houden voor als je komt?" vroeg ik met het word document voor me. Als hij bijvoorbeeld allergisch was voor pinda's was dat wel handig om te weten.


    Bowties were never Cooler