• Wanneer het leger de radioactieve straling ontdekt die rond het kalme stadje Phannis in de lucht hangt, wordt meteen iedere volwassene, oudere en kind geëxuteerd. De enigen waarvoor dit niet geld zijn de jongeren. Zij worden in een gigantisch bos geplaatst, waar de camera's overal zijn en een technologische koepel ze afsluit. Deze jongeren worden ervan verdacht paranormale gaven te ontwikkelen, en om ze te kunnen bestuderen moeten zij zichzelf zien te redden. Er zijn primitieve hutjes met oude, gerafelde kleden en kleffe kussens, en dat is het. Het leger houdt ze streng in de gaten, en stuurt levensbedreigende uitdagingen het bos in. Alleen de sterksten kunnen overleven. Of misschien wel alleen degenen die met radioactieve straling in aanraking waren gekomen.

    We only were really challenged when we came across ourselves

    Er zijn mensen die verbonden met elkaar zijn doormiddel van hun gaven. Samen kunnen zij een speciale kracht creeeren, die ongelofelijk sterk is. Zij zijn als het ware soulmates. Deze paren zijn gemaakt en staan op pagina 5 in het rollentopic.

    Rollen:
    - Harry Edward Styles • Tomles
    - Louis William Tomlinson • KiliOfDurin
    - Liam James Payne • Kendizzzzle
    - Zayn Javadd Malik • KiliOfDurin
    - Niall James Horan • Act
    - Jenna Amarens Jackson • Act
    - Lecille Nyk Fowell • SiIhouette
    - Andrea Saunders • Pompeji
    - GEZOCHT
    - Clarissa Amelia Bond • Woodley


    Regels:
    * Minimaal 150 woorden per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary Stu's.
    * Geen supersnel ontwikkelende gaves.
    * Hou het realistisch.
    * Liever geen bromances.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.

    Begin
    Het leger valt het kalme, afgelegen dorpje Phannis aan, en alle jongeren worden naar een groot hok van ijzeren spijlen getrokken, terwijl voor hun ogen hun familie wordt geexecuteerd. Daarna worden ze in de koepel gegooid ter observatie, en ze moeten zien te overleven.
    Let op!: Er zijn meer jongeren dan alleen deze tien, maar zij zijn NPC's en zullen na een tijdje sterven aan de zware omstandigheden.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 11:49 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam Payne.

    Ik was rustig aan het praten met mijn familie tot de deurbel ging. Mijn vader liep naar de deur, en wij praatte niets vermoedend verder, tot we een geweerschot hoorde. Ik stond op, en rende bijna naar de deur. Daar lag mijn vader zijn levenloze lichaam. En voor ik het wist waren mijn zussen en mijn moeder vastgegrepen, en werden in een rij opgesteld. 'What are you gonna do with them' vroeg ik kwaad. Een van de mannen grijnsde gemeen. Mijn moeder had alles al door, terwijl ik gewoon niet kon bevatten dat mijn vader er niet meer is, en de rest van mijn familie waarschijnlijk straks ook niet meer. "Liam, I love you. Promise me you will be fine, and take care of your self." zei mijn moeder, en ik keek haar met waterige ogen aan. 'I love you too mom. But your not going anywhere.' zei ik, en wou boos naar de mannen met geweren lopen, maar daarna werd ik zelf hardhandig bij mijn polsen gegrepen. "And where are you going?" vroeg de man die me vast greep, en hield zijn geweer dreigend tegen mijn slaap aan. "I love you." zei mijn moeder, en een paar seconden later lag haar lichaam levenloos op de grond. 'No!" schreeuwde ik en probeerde me los te wurmen uit de greep van de man. "Stop it! And if you don't I'll shoot them too" zei de man. Ik keek hulpeloos naar mijn zussen, die ook nog zeiden dat ze van me hielden, maar ik hoorde helemaal niets meer, en zag niets meer, ik zag alleen maar een zwart gat. En voor ik het wist lagen mijn zussen ook dood op de grond. Mijn tranen bleven maar stromen, de sterke jongen die er ooit was, was nu helemaal verdwenen. Ik had geen kracht meer om terug te vechten, ik was volkomen verslagen, en liet me dan ook meevoeren naar een of andere kooi met zo'n beetje alle jongeren van het dorp. Ik liet mezelf er in gooien, en ging ergens zitten, nadenken over dingen die eigenlijk niets boeien, maar mijn leven boeit me nu ook niet meer, ik ben niets zonder mijn familie.


    How far is far

    Alle jongeren worden nu naar de koepel gebracht, waar de combinatie van natuur en techniek hun krachten stimuleert. Zij zullen dus hun eerste ervaring hebben met hun kracht in de koepel. Sorry voor degenen die nog niet gepost hebben, maar ik wil graag het tempo er in houden zodat het topic niet doodloopt. Jullie kunnen de arrestatie en in de koepel terechtkomen in 1 post verwerken.

    Jenna Amarens Jackson.
    Toen zowat alle volwassenen, kinderen en ouderen in de gigantische dodenkuil lagen, en de kooi volledig volgepropt zat met mensen, werd de kooi de lucht in getild. Je hoorde allemaal meisjes gillen, maar ik keek omhoog door de spijlen en zag een helikopter, maar het stelde me niet gerust. Ik gilde niet, mijn ogen bleven alleen gericht op het kleine figuurtje van mijn opa, die uiteindelijk volledig uit mijn zicht verdween. Een laatste traan viel naar beneden, de verre diepte in. De tocht leek eeuwen te duren, maar uiteindelijk naderden we de grond. De kooi werd neergezet en viel open, en de helikopter vloog weer weg. Ik keek op, en zag op een gegeven moment een paarsachtig iets voor een paar seconden in de lucht verschijnen. Daarna was het weg, maar ik had het gezien. Heel veel jongeren dachten dat ze bevrijd waren en renden de kooi uit, maar behoedzaam bleef ik staan. En jawel hoor. Vanuit het niets sprongen gigantische beesten op de eersten die uit de kooi waren gekomen af en namen ze mee, ons achterlatend. Schichtig liep ik de kooi uit, en wachtte op degene die de leiding zou nemen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Clarisse Amelia Bond

    Ik haalde diep adem en keek rustig naar buiten vanuit mijn vensterbank. Het leek zo rustig totdat er een groep militairen ons huis binnen stormden. Ik zat nog perplex in mijn vensterbank, waarna een militair mij naar beneden sleepte. "Let me go!" Riep ik en keek hem gepikeerd aan. Mijn moeder keek me met een waterige glimlach aan en knikte. Ze pakte de hand van mijn vader en keek toen naar de grond. Wat gebeurde er? Mijn vader zat in de regering.. Hij moest hiervan weten? "Goodbye Clare." Wat? Mijn ogen werden groot. Ik keek mijn ouders wanhopig aan en probeerde uit de grip van de militair te komen. "Mum? Dad? What's happening?" Mijn vader keek me met een zwakke glimlach aan. "We love you. Goodbye." Met die woorden werd ik ruw gespiltst met mijn ouders en ik spartelde tegen. "Mum!" Ik hoorde een schot en twee lichamen die op de grond vielen. Nee. Mijn ouders konden niet dood zijn. Ik beet op mijn lip, zuchtte diep en liep toch maar mee met het leger. Waarom had mijn vader me niet gewaarschuwd en waarom deed hij niks? Ik werd in een grote kooi geduwd, die kort daarna werd gesloten en in de lucht werd getild. Ik friemelde met mijn vingers terwijl ik naar mijn huis keek. Dit was zo raar en nutteloos. De kooi werd weer op de grond neergezet en een paar jongeren waren te enthousiast, maar ze werden meegenomen door grote beesten. Wat was dit? Ik keek omhoog. Paarsachtig rook die snel verdween. Ik haalde mijn schouders op en liep de kooi uit, nogal bang dat er nog een paar van de beesten waren en me mee zouden nemen. "What do we have to do?" Mompelde ik zacht in mezelf. Ik was wanhopig aan het worden.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 11:45 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Het spijt me, maar ik schrijf me uit, ik heb het erg druk]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Louis Tomlinson
    Er kwam een helicopter, maar ik merkte het niet eens. Ik was helemaal verzonken in mijn eigen wereldje met het kettinkje en de knuffel. Ik hoorde en voelde een plof toen de kooi werd neergezet en toen keek ik pas op. We waren ergens en ik had geen idee waar. Ik maakte mijn moeder's ketting om mijn nek vast en hing die onder mijn shirt. De knuffel stopte ik veilig weg in mijn jaszak. Ik keek rond. Er liepen grote beesten, maar raar genoeg was ik niet bang voor ze. Misschien ook omdat ze alleen de delen van de kooi wegnamen. Ik liep wat rond, tot opeens mijn moeder voor me verscheen. Ik schrok er zo van dat ik plof middenin de armen van mijn backup plan, Harry Styles. Altijd als ik niemand had gevonden om na mijn werk mee naar huis te gaan kon ik bij hem aankloppen. Niets romantisch of moeilijks en hij leek het ook prima te vinden. Daarnaast was hij toch nog echt wel mijn beste vriend. Maar nu was ik gewoon bang. Ookal was het mijn moeder, ze was anders. Bleker en minder tastbaar leek ze. Ik keek weer haar kant op en ze was weer weg. Ondanks dat hyperventileerde ik nogsteeds. Ik keek naar de krullenbol met de paniek nogsteeds in mijn ogen. Ik klampte me dan ook echt als een baby aan hem vast. Een doodsbange baby, dat zeker wel. Ik was op dit moment zo bang en verward dat ik niet echt druk meer was. Of vrolijk.

    Zayn Malik
    Ik zat stil in de kooi en keek naar de mensen om me heen. Velen rouwden en waren in paniek. Zelf zat ik doodstil met Harley in mijn armen. Rouw kwam later... als ik alleen was. Nu kwam er een helicopter die de kooi meenam... Mee... Weg van onze geliefden die dood in een kuil werden gegooit. Ik hield de grijze hond nog iets dichter tegen me aan en hij likte troostend mijn gezicht. Ik zuchtte met een lichte trilling in mijn stem. De kooi werd uiteindelijk ergens neergezet en de wanden vielen neet. Al snel renden er een aantal jongeren weg. Zelf bleef ik stil zitten terwijl monsters de kooidelen weg kwamen halen. Harley ging onder dat taffereel beschermend voor me staan en ik glimlachte. Ik drukte me rustig omhoog en liep een eindje weg naar een donker plekje onder een boom. Harley kwam tegen me aan liggen toen ik me tegen de stam liet zakken. Ik haalde een van mijn schetsblokken uit mijn tas en aaide teder over het popje van mijn zusje. Daarna ritste ik mijn tas weer stevig dicht. uit het voorvakje haalde ik een potloot en ik trok mijn benen op zodat ik kon gaan tekenen. Ik ging helemaal op in mijn eigen wereldje van grijze lijnen op papier: Een portret van mijn zusje, maar toch kon ik het af en toe niet laten mijn verdriet eruit te laten door op een ander blad duistere hersenspinsels te tekenen, waarvan ik niet merkte dat sommigen in het bos om me heen verschenen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 14:18 ]


    Bowties were never Cooler

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    | Ik reageer straks, ben nu nog in de sporthal |


    That is a perfect copy of reality.

    Samantha Abramson || Shapeshifter

    'You're never gonna get me!' riep ik vol plezier naar beneden, waar mijn twee broertjes een hopeloze poging deden de grote eikenboom in te klimmen. Het was een prachtige dag en we speelden een spelletje waarbij de twee mij te pakken moesten krijgen en zodra dag gelukt was, zouden de rollen omdraaien. Ik was echter snel en lenig, waardoor ik met gemak de boom in klom, iets waar mijn broertjes wat meer moeite mee hadden. Ik wist ook donders goed dat ze erover zouden gaan zeuren, dat ze zouden gaan zeggen dat het niet eerlijk was, maar daar genoot ik was. Ik was nou eenmaal een plaaggeest. En ja hoor, daar begon Timothy al, de oudste van de twee.
    'That's unfair, Sam. You know we can't climb that high!' Ik draaide mijn hoofd in hun richting, stak mijn tong uit en toen hoorde ik het, het gegil. Uit schrik liet ik per ongeluk de takken los en donderde ik naar beneden. Drake lachte mij zachtjes uit, maar Timothy had het geluid ook gehoord en keek mij met grote ogen aan. 'Did you hear that too?' vroeg hij mij, waarop ik snel overeind krabbelde en behoedzaam om mij heen keek.
    'Yes, yes I did.' Ik greep de polsen van de twee vast en begon ze richting huis te sleuren. 'Come on, I have to get you save inside,' mompelde ik. Gelukkig snapten ze de ernst van de zaak en stribbelden niet tegen. Toch hadden ze dat beter wel kunnen doen, want thuis was het niet veilig. Daar waren ze juist. Ik wist dat alleen pas, toen ik het schot hoorde, vlak voor ik via de achterdeur binnen wilde lopen. Bam, schot één, waarna een hartverscheurende schreeuw van mijn moeder door het huis klonk. Het duurde echter niet lang voor een tweede schot haar de mond snoerde. Als verstijfd bleef ik staan, niet wetend wat ik moest doen. Mijn ouders waren neergeschoten en ik had geen idee hoe ik mijn broertjes moest beschermen tegen de daders.
    'Miss, you have to come with us. We'll take it from here.' Geschrokken draaide ik mij om naar de drie mannen achter mij. Ik wilde protesteren en zeggen dat ik mijn broertjes moest beschermen, maar één van de twee pakte mij vast en trok mij bij de twee vandaan. De andere twee mannen pakten mijn broertjes ruw beet en richtten hun geweren op hen. Ik schopte, krapte en sloeg de man die mij vast had, terwijl ik hard gilde dat hij mij los moest laten. Een harde elleboogstoot tegen zijn neus, zorgde ervoor dat hij mij losliet, maar precies op dat moment, klonken de laatste twee knallen en zakten Drake en Timothy ineen.
    'No!' riep ik en ik strekte mijn armen naar ze uit om ze op te vangen, maar ik werd ruw meegesleurd. Blijkbaar was de man niet zo blij dat ik hem een bloedneus had geslagen, want hij kneep mij nu haast fijn. Het kon mij echter geen zier schelen wat hij allemaal vond. 'You've killed them! How could you? They were just kids,' jammerde ik, waarna de tranen over mijn wangen begonnen te stromen. Verdriet en woede vulde mij. 'I'm gonna kill you, if it is the last thing I will do. You're gonna regret this,' sneerde ik, waarna ik in een kooi vol met leeftijdsgenoten gegooid werd. 'Do you hear me? I will make your life a living hell and then end it myself, after you begged me to kill you!' schreeuwde ik. Ik had amper door dat de kooi gesloten werd en opgetild werd door een helikopter. Mijn blik was gevestigd op de mannen die mijn ouders en broertjes gedood hadden en ik nam mijzelf voor mij aan de dingen die ik zojuist gezegd had te houden. Ik zou wraak nemen.
    Toen de mannen uit mijn beeld waren, keek ik om mij heen. Een heleboel mensen waren aan het huilen, anderen leken in shock. Ruw veegde ik de tranen af en probeerde te tellen met ze hoevelen te waren. Ik raakte echter al gauw de draad kwijt en gaf het op. Geduldig wachtte ik tot we midden in een bos weer neer werden gezet en de kooi werd geopend. Ikzelf bleef behoedzaam staan, maar een aantal kinderen snakten zo naar vrijheid, dat ze meteen de kooi uitrenden. Twee tellen later werden ze verslonden door dieren. Het deed mij vrij weinig na het zien van de moord op mijn broertjes en ik begon langzaam naar de opening van de kooi te lopen.
    Zelf was ik niet helemaal achterlijk, dus toen ik de kooi uitwas, nam ik de spijlen in mijn handen en begon aan een klimtocht. Daar had ik minder kans om gepakt te worden door weet ik veel was. Het ging allemaal verassend soepel en daarbij gepaard met een vreemd tintelend gevoel. Binnen een paar seconden stond ik wat wankel op de kooi en bekeek verbaasd mijn huid. De lichte blanke kleur had plaatsgemaakt voor een felle donkerblauwe schubbige huid en mijn kleren waren verdwenen. Met mijn handen raakte ik mijn gezicht aan, dat dezelfde structuur had.
    'What the...' Juist, ik was nu dus blauw. Ik zuchtte en besloot er later maar over na te denken hoe dit kon. Nu moest ik eerst weten wat er gebeurd was en moesten we ervoor zorgen dat we niet allemaal verslonden werden. Dit ging samenwerken worden. Ik bekeek de groep, wat prima ging van bovenaf. Er waren een aantal mensen harder gaan huilen, waarschijnlijk doordat ze nog meer mensen dood hadden zien gaan en een handje vol mensen leek nog steeds in shock te zijn. Er waren nu meer mensen de kooi iets uitgelopen. Ik was benieuwd wat dit allemaal te betekenen had en vroeg mij af of ik als blauwe freak beter mijn mond kon houden, of juist de leiding moest nemen. Even afwachten wat de rest deed, leek mij het verstandigst.

    (Ghehe, hij is wel heel lang geworden :') )

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 17:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    | Silhouette --> Lorum |


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles
    Veilig zat ik opgekruld op mijn bed op het kleine zolderkamertje. Het enige wat hier stond was een bed en een boekenkast, niet veel, maar ik was het gewent en zou niet meer nodig hebben. Afwezig bladerde ik wat door het boek dat ik al sinds mijn tiende had, een soort dagboek eigenlijk. Het boek was gerafeld en gescheurd door de ouderdom en dat ene glas melk dat ik er ooit overheen had laten vallen. Ik had het kunnen maken, al moest ik er heel voorzichtig mee doen. Plots schrok ik me kapot door een harde knal die beneden plaatsvond, gevolgd door gegil en daarna niets meer. Doodsbang hield ik me stil, dan vonden de dingen die beneden schoten me misschien niet. Ik wist niet wat er aan de hand was, maar goed was het niet. 'The boy is upstairs, he can't get away,' hoorde ik een zware stem zeggen, waarna ik voetstappen op de trap hoorde. Twee militairen stonden in de deuropening, die naar me toe kwamen en me stevig bij mijn armen grepen. 'Where is my mom? Where is Gemma?' schreeuwde ik ze toe, al wist ik dat ik geen antwoord ging krijgen. Eenmaal beneden stokte mijn adem in mijn keel. Mijn moeder en Gemma lagen levenloos op de vloer en er was overal bloed. Geruisloos stroomden de tranen over mij wangen, het boek nog steeds stevig in mijn handen geklemd. Dit kon niet waar zijn, het was vast een slechte droom en ik zou zo wakker worden. De gebeurtenissen die volgden kreeg ik niet echt mee, ik had me afgesloten van alles en zat stilletjes op de vloer van de levensgrote kooi. Ik kwam pas uit die staat, wat waarschijnlijk gewoon de shock was, toen Louis half achterover in mijn armen tuimelde. Hij hyperventileerde en keek me in paniek aan, terwijl de tranen nog steeds over mijn wangen liepen wilde ik hem sussen en zeggen dat het allemaal wel goed kwam, al verstoorde iets dat. 'You saw what? A ghost? Of your mom?' vroeg ik verward, tot ik besefte dat hij het helemaal niet hardop had gezegd. Uit het niets hoorde ik tientallen stemmen in mijn hoofd, allemaal door elkaar. Schreeuwend, huilend en vooral de paniek. Ik kneep mijn ogen dicht en drukte mijn handen tegen mijn oren aan. Het bezorgde me een hoofdpijn waarvan ik dacht dat ik zou sterven, het deed pijn, veel pijn. 'Make it stop! It hurts Louis! It hurts,' gilde ik, door de stemmen kon ik mezelf niet eens horen schreeuwen. Wat gebeurde er in godsnaam met me?


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik was helemaal in blinde paniek en door Harry zijn woorden werd dat zeker niet minder. Ik had namelijk niets gezegd over geesten, of mijn moeder. Hoe kon hij dat weten? Hij moest ze ook wel zien. Ik keek hem verward aan met nogsteeds grote paniek in mijn ogen. "Did you see them too?" vroeg ik, mijn stem was zelfs wat hoger dan normaal... En normaal was die al zeker niet laag. Plots kneep Harry zijn ogen uit pijn dicht en liet me vallen om zijn handen op zijn oren te drukken, waardoor ik op de grond viel. Ik keek hem nog veel angstiger aan. Nu was ik niet meer bang voor mezelf, maar voor Harry. Wat zou er zijn? Had hij geesten in zijn hoofd? Zelf zag ik er velen, maar pijn deden ze me niet. Ze leken verloren, gepijnigd, maar niet agressief, de meesten in elk geval. Toen hij begon te schreeuwen werd ik echt doodsbang, maar ook vastberaden om hem te helpen. Ik sprong op en sloeg mijn armen om de lange krullenbol heen. "Shhh, Hazza. Everything will be fine. Let's go somewhere without all these people." Ik slikte even toen ik zag dat er overal geesten waren. Ik was doodsbang. Echt. Ik trilde over mijn hele lichaam, maar ik kon mijn beste vriend zo niet laten. Toen zag ik plots een eekhoorntje die zei dat ik mee moest komen. Ik snapte het totaal niet. Was ik aan het hallucineren? Toch ging ik mee en het kleine pluizenbolletje leidde ons weg van de mensen en de geesten, tot alleen wij tweeën, het eekhoorntje en Anne, Gemma, mijn moeder en mijn zusjes nog hier waren. Ik keek doodsbang naar ze. Wat zouden ze willen? Wel hield ik Harry nogsteeds dicht tegen me aan in de hoop dat zijn pijn minder zou worden en hij zou helpen met de geesten van onze families.


    Bowties were never Cooler

    Jenna Amarens Jackson.
    Ik keek zorgelijk naar Harry en Louis, twee jongens die ik wel goed kende. Harry leek volledig in paniek te raken, waarna Louis naar een eekhoorntje leek te luisteren. Ik trok verbaasd een wenkbrauw op, en volgde ze stilletjes. Maar dit leek me niet al te vriendelijk over te komen, dus ik gaf mezelf prijs. 'Louis? Harry? What's the matter?' Mijn ogen werden getrokken naar het riviertje wat aan de zijkant kabbelde, en ik werd er naartoe getrokken. Mijn vingers gleden door het water, en ik glimlachte kleintjes. Maar toen ik opstond en terug wilde lopen, voelde ik dat mijn hand nog steeds in het water zat. Ik keek, en sloeg een hand voor mijn mond om niet te gillen. Het water zat om mijn hand, als een soort handschoen. Ik probeerde het weg te krijgen, maar het bleef om mijn vingers zitten. Met een zorgelijke blik keek ik naar ze. 'What is happening?' vroeg ik angstig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles
    Ik schudde verward mijn hoofd om zijn vraag. In eerste instantie dacht ik dat hij het zelf had verteld, maar hij had helemaal niet gesproken. Werd ik gek? Veel tijd om na te denken had ik niet, want een explosie aan stemmen veroorzaakte een stekende en bonkende pijn in mijn hoofd. Ik kreeg heel veel zin om met mijn hoofd tegen de dichtsbijzijnde boom of de spijlen aan te rammen, in de hoop dat het stopte. Toch deed ik het niet, het deed teveel pijn om ook maar een stap verzetten. Ik kalmeerde iets toen ik merkte dat Louis zijn armen om me heen had geslagen, ook al verlichtte het de pijn absoluut niet. Trillend deed ik mijn ogen open en liet langzaam mijn armen weer zakken. Ik knikte vlug, ik wilde hier heel snel vandaan. Om een of andere reden waarover ik de kans niet kreeg om na te denken volgde de jongen een eekhoorn, die ons verder het bos in leidde. Eenmaal weg van de menigte werd het iets rustiger in mijn hoofd en de pijn ebde wat weg, tot ik alleen nog zo'n vijf stemmen hoorde inclusief die van mezelf. Blijkbaar werkte het dus met afstanden. Ik fronste even en dacht dat ik hem iets had horen zeggen. 'Did you just say something about my mom and sister?' vroeg ik verward, en merkte dat ik het alweer gehoord had zonder dat hij iets hardop had gezegd. Toen viel het kwartje. 'Louis, I think I can read minds,' zei ik verbluft. Jenna was ons blijk gevolgd en vroeg wat er aan de hand was. 'I... I can read people's mind,' herhaalde ik weer. Geschrokken keek ik haar aan toen het water waar ze mee bezig was rond haar hand bleef zitten. Ik voelde haar angst en verwarring, wat nogal vreemd was. 'I'm not sure, but I think we all have a sort of... power,' zei ik wat twijfelachtig.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Mijn ogen schoten van de doorzichtige bleke gedaantes naar Harry bij zijn woorden. Hoe kon hij dat weten? Ik was doodsbang en er was iets aan de hand wat ik niet snapte. "How did you know, Haz? I never told you." zei ik met grootse angst in mijn stem. Ik snapte er niets van. Ik keek verbluft en verward naar Harry bij zijn woorden en keek toen nogsteeds verward naar Jenna. Ik snapte er allemaal niets meer van. Harry was gek geworden en Jenna was aan het spelen met water. Opeens voelde ik een koele tinteling tegen mijn wangen. Ik werd uit mijn gedachten gesleurd en keek recht in mijn moeder's vervaagde ogen. Ik stond uit doodsangst aan de grond genageld. 'You're not going crazy, Boobear. You are special, that's why you are still alive. Don't give up. The girls and I will always be there for you when you need us. You are never alone, Boobear, and you never will be. Even though we're not alive any longer. You'll never be alone. Ever.' Ze gaf me nog een kus op mijn voorhoofd, wat mijn huidliet tintelen, maar toen ik haar een knuffel wilde geven was ze weg. "Mum." piepte ik. Daarna keek ik weer naar Harry en Jenna. Jenna speelde nogsteeds met water, maar ze had het om haar hand gevlochten. Was het echt waar. 'Yes, Boobear. It is true.' hoorde ik een konijntje zeggen voor ik nogsteeds wat verloren om me heen keek. "I don't get it. I really don't. But I think I'm able to comunicate with and see departed souls and animals..." piepte ik zacht terwijl mijn oren gevult werden door het geklets van de dieren. Door de shock had ik het niet eerder gemerkt, maar het was echt een gigantische herrie hier. Ik snapte dat Harry koppijn kreeg, want mijn oren begonnen nu ook al te suizen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 23:00 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik haalde mijn schouders op bij de vraag van Louis, ik wist het zelf ook niet precies. Even later keek ik hem wat verontwaardigd aan. 'I'm not crazy, okay?' sneerde ik hem toe, waarna ik hem toch wat schuldig aankeek. 'Sorry, I'm just confused and tired. And sore,' verontschuldigde ik me. Ik wilde nog iets zeggen, maar de adem werd me benomen door het beeld van het bos dat ik via hem zag, zijn moeder. Lichtelijk beangstigd luisterde en keek ik mee naar wat er gebeurde, tot ze weg was. 'That was the creepiest thing that ever happened,' mompelde ik, waarna ik me wat besefte. 'Are... Are my mom and Gemma here?' vroeg ik voorzichtig, maar toch hoopvol. Als de kans er alleen maar was dat ik ze het laatste afscheid kon geven waarvoor ik de kans niet had gekregen zou ik hem daar eeuwig dankbaar voor zijn. Ik klemde het leren boekje wat steviger in mijn handen, het gaf me rust. De angst en verlorenheid waren in Louis' stem te horen, waardoor een kort lachje over mijn lippen rolde. Hij had niks om bamg voor te zijn, hij werd letterlijk geholpen door de doden en dieren. Dan moest je wel veilig zijn. 'You're Louis Tomlinson, you always survive no matter what's going on. Either way it's a something or someone, you survive,' zei ik schouderophalend. Om die reden had ik ook altijd naar hem opgekeken, niet letterlijk natuurlijk. Behalve om het feit dat hij zowat het hele dorp had gehad bewonderde ik hem om zijn doorzettingsvermogen, wat ik dus absoluut niet had. Ik gaf op zodra het me te heet onder de voeten werd.


    Because I love him, do I need another reason?