• sinds vandaag het 6e uur op school. er is een basketball opgekomen en wat zegt mijn gymleraar dan : ''stel je niet aan!'' o_o ik kon dat botje van mijn vingrkootje erso uitduwe o_o en toen is da paar x gebeurd toenk de bal had en da deed fcking pijn! en nu ben ik dankbaar dat ik alleen typ met mijn wijsvingers :D


    We can only learn to love by loving.

    mwaha pijnlijk x'D maar ik vind het er altijd zo leuk uitzien als iemand dan zijn vuist bald. Dan zie je zo'n vinger uitsteken x'D

    oi:O klinkt pijnlijk
    hoop dat nhet snel betergaat(flower)
    xx(H)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    mwaha pijnlijk x'D maar ik vind het er altijd zo leuk uitzien als iemand dan zijn vuist bald. Dan zie je zo'n vinger uitsteken x'D


    O_o gestoord wijf
    mijn pink staat nu sgeeff :'( en hij doet auw


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O_o gestoord wijf
    mijn pink staat nu sgeeff :'( en hij doet auw
    als hij er scheef staat EHBO? =O

    En ja ik ben gestoord (A)

    dat heb ik ook gehad en da doet zeer niet normaal

    (...)als hij er scheef staat EHBO? =O

    En ja ik ben gestoord (A)


    ^^ was nie nodig voor hem en idd kim dadoet tering seer ik ga egt dood denk ik o_o [/overdrijft]


    We can only learn to love by loving.

    ik heb dat gehad met mijn beide duimen (niet tegelijk) ik had samen met 1 van mijn duimen mijn ringvinger gekneusd van de zelfde hand o_o

    Damn kind ik ook vinger gekneusd hebben 2e uur gebeurt met gym er kwam een basket bal op :3

    Damn kind ik ook vinger gekneusd hebben 2e uur gebeurt met gym er kwam een basket bal op :3
    ]
    TWINPOWER x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ooit mijn vinger gekneusd toen die tegen mijn computermuis aan ging =| En nog wel mijn middelvinger. Dus als ik mijn vuist balde werden mensen boos op mij.

    (...)]
    TWINPOWER x3

    JAA x3

    Mijn vinger is Blauw oO

    Omg, beterschaap voor je vinger<3
    En bij ons hadden 2 meiden in dezelfde basketballes een vinger gebroken :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb ooit mijn vinger gekneusd toen die tegen mijn computermuis aan ging =| En nog wel mijn middelvinger. Dus als ik mijn vuist balde werden mensen boos op mij.


    whaha lol

    @Renee
    die vn mij nie o_o die vn mij is krom en scheef en da bovenste stukje lijkt wel los te sitte o_o egt heel raar mr sit helemaal scheef nog schever dan de rest


    We can only learn to love by loving.

    Pijnlijk! Ik heb vroeger 2 keer mijn neus gekneust xD Omdat mijn zus de schommel tegen mijn neus aan gooidexD


    T O K I O H O T E L < 3