• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin en DarkSavior! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en heel erg welkom. Verder is het ook weer mogelijk om naar ons te sms'en! We zullen jullie SMS'jes voorlezen op de radio en natuurlijk ook beantwoorden.

    We zijn nu ook op Facebook
    Quizlet Radio is nu ook beschikbaar op FB. Als je de pagina liked weet je zeker dat je niks mist en heb je ook kans om als gast op de radio mag komen.

    Informatie over verzoekjes
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is een pagina die er zo uitziet: deze.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Dus geen M4A's, MP4's, etc.

    Let op
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiest al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.


    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of klik op "Chat" bovenaan de pagina.


    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.
    Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.

    Afgespeelde liedjes
    -      Lady Antebellum - Just a Kiss
    -      Foreground Eclipse - You May Not Want To Hear This But
    -      Survivor - Eye of the Tiger
    -      Travie McCoy - Rough Water
    -      Lil' Wayne ft.Young Money & Lloyd - Bed Rock
    -      Queen - 'Who Wants To Live Forever'
    -      Culture Club - Karma Chameleon
    -      Kansas - Carry On My Wayward Son
    -      Plain White T`s - Hey there Delilah
    -      Imagine Dragons - Monster
    -      Billy Talent - Pins And Needles
    -      Hadouken! - M.A.D.

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:55 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    BastiIIe schreef:
    Oh, dus hij is toch offline. Er stond wel een current lijstje, dus dacht dat het weer eens aan mijn PC lag. Die vertoont de laatste tijd namelijk al kuren :Y)


    Dat was nog van de vorige keer, denk ik.


    Your make-up is terrible

    We reageren in de chat, geloof ik ;p

    Zippy wilde niet, verzoekje :Y)

    (MP3skull werkt bij mij ook altijd wel tof, dus hopelijk bij jullie ook)

    Edit; Gooi het ook wel in de chat.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 20:06 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ah why not, zie maar of jullie het doen of niet :]

    Verzoekje


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    De laptop wordt nog even door mn zus gebruikt, maar als ze eraf is, kom ik luisteren :Y)


    Stenenlikker

    Verzoekje


    Physics is awesome

    Ik krijg hem niet verder geopend. Dus hierbij mijn soort van verzoekje.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kan niet luisteren vanavond.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Verzoekje dannnn!


    We're all mad here.

    Mijn ode aan Mitch!


    We're all mad here.

    DOE HET.


    We're all mad here.

    Ik wil deze graag horen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Verzoekje


    Take risks and conquer your fears.