• Het verhaal.
    Alicante, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden is Los asesinos de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. El pavor de España. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren en je dan te laten werken als prostituee/slaaf of misschien wel als je sterk genoeg bent als bendelid. Ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?



    Extra Info.
    • De twee bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens en de bloederige oorlog begint.
    • In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoerd en gedoemd om als hoer, slaaf of bendelid te werken.
    • In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.
    • De drugsdealers wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor Los asesinos. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor El pavor de España.


    Rollen. - Vrouwen voorlopig vol + stop op het prostitutie gedeelte (pooiers) + bendeleden Los asesinos nodig -

    Bendeleden Los Asesinos. |Maximaal 20|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos


    Bendeleden El pavor de España |Maximaal 20|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Pwettyness • Crake Evan Blake Mullingford
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez

    Prostituees |Oneindig|
    Lorum • Amaryllis 'Amy' Felice Davis
    Pwettyness • Elanore Duvessa Woodward
    Deryth • Alvera Varinia Fuensanta
    Feaser • Valentina 'Vall' Coco Rodriquez

    Pooiers: |Maximaal 10|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    KilIian • Elijah Conroy • Alano
    Morticia • Sal Conroy
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez
    Lethe • Female

    Drugsdealers |Oneindig|
    Feaser • Rosamaria 'Rosa' Jaimica diAngelo
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos

    Noorderlingen |Maximaal 15|
    RonaIdo • Savannah Catalina Castilla-Martinez
    Lorum • Alessandra 'Alessa' Cyrill Castilla-Martinez


    Regels.
    • Minimaal 200 woorden.
    • Reserveringen blijven vier dagen staan.
    • Maximaal vier rollen per persoon.
    • Huisregels van Q.
    • Niet beledigen/ruzieën in het praattopic/speeltopic.
    • Graag normaal ABN.
    • Topics worden geopend door Buzolic en Lorum.


    Invullijstje.
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    • Welke bende? |Alleen voor bendeleden|
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn pimp is klaar, hij staat op pagina 4!
    Tenzij hij nog, net als Elijah, een schuilnaam moet, want dan moet ik effe nadenken. Maar voor de rest is hij eigenlijk done.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    Mijn pimp is klaar, hij staat op pagina 4!
    Tenzij hij nog, net als Elijah, een schuilnaam moet, want dan moet ik effe nadenken. Maar voor de rest is hij eigenlijk done.


    Wie heb je voor zijn uiterlijk? Hij komt me echt heel erg bekend voor +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)
    Wie heb je voor zijn uiterlijk? Hij komt me echt heel erg bekend voor +.+

    Ik had hem bij de weheartit van mijn zus lol, hij heet iets van Hurlee of zo Hurley? I dunno :"D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Net wanneer ik weer inspiratie heb voor de rol, moet ik slapen D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Deryth -> Eavan ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lethe schreef:



    Naam: Félice Maréchalle
    Leeftijd: 21
    Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer: "Assistent-pooier/madam"
    Innerlijk: Wat mensen vaak op het eerste gezicht niet bij Félice verwachten, is dat ze erg intelligent is. Ze zou redelijk gemakkelijk naar een hoogstaande universiteit kunnen. In het wereldje waar ze nu in zit gaat dacht echter niet. Ze gebruikt haar intelligentie dan ook niet om te studeren, maar meer om mensen te manipuleren door ze om haar vinger te winden, wat meestal gemakkelijk gaat doordat ze een erg charismatische uitstraling heeft en goed weet wat ze moet zeggen, meestal tenminste. Het is niet zozeer dat manipuleren in haar aard zit, het is meer een vorm van zelfverdediging. Wanneer je in het wereld je van seks, drugs en bendes zit, overleef je het simpelweg niet als je te zachtaardig bent. De enige tegen wie ze zachtaardigheid zal tonen, is tegen "haar" prostituees, omdat ze zelf in dezelfde positie heeft gezeten en hoe zwaar het soms kan zijn. Zo leert ze hen trucjes waardoor je meer geld af kan troggelen voor de klanten en een deel daar van voor zichzelf kunnen houden, voor het geval ze het ooit nog nodig hebben. Tevens helpt ze af en toe Sal's prostituees stiekem. Zo zal ze hen bijvoorbeeld stiekem wat geld voor schieten wanneer ze niet genoeg verdiend hebben, zodat ze niet in de problemen komen.
    Félice is daarnaast en erg flirterig persoon, dat is ze altijd al geweest en dat is eigenlijk ook de oorzaak dat ze ooit in deze hele bende is beland. Vaak flirts ze zelfs onbewust met mannen, of met vrouwen, het maakt haar allemaal niet uit. Op dit gebied ergert ze zich vaak ook dood aan Sal, aangezien hij het lang niet altijd kan hebben als ze met een onenightstand thuis komt. Daarom gaat ze steeds vaker met de onenightstand mee naar zijn - of haar - huis toe, aangezien Sal dan wel kan zeuren, maar haar pleziertje niet weg kan sturen. Op hetzelfde gebied is ze echter ook weleens blij dat ze bij Sal "hoort". Félice heeft namelijk niet altijd zin om "verder te gaan" en vaak is het genoeg om slechts Sal's naam te noemen, om er voor te zorgen dat een man met hangende pootjes weg zal druipen.
    Soms wordt er weleens van haar gedacht dat ze ADHD heeft, aangezien veel moeite heeft met stil zitten. Daarnaast is ze ook erg slecht in serieus zijn en kan ze zelfs in lachen uitbarsten wanneer iemand boos op haar is. Ze is ook iemand die niet graag de regeltjes volgt en liever haar eigen weggaat, wat ook komt doordat ze erg koppig en tegendraads is. Slordig is ze zeker, maar ze probeert dat zoveel mogelijk tot haar kamer te beperken.
    Likes: Eten, zon, drank,
    Dislikes: 'S ochtends opstaan, stille mensen
    Uiterlijk: Door haar lichte blonde lokken en hemelsblauwe ogen valt Félice erg op in Alicante, aangezien niet veel mensen daar eruitzien zoals haar. Haar lichtblonde lokken zitten vaak nogal warrig, wat erg logisch aangezien ze niet veel aan haar haar doet, op borstelen en wassen na. Je zal haar nooit met een staart in ziet en slechts zelden met een knot of vlecht. Ze heeft nog wel regelmatig haar voorste lokken naar achter gestopt met speldjes.
    Ze heeft vrijwel een egale huid en enkele sproetjes op haar gezicht door de zon. Ze heeft redelijke volle, zachtroze lippen en erg rechte tanden doordat ze vroeger een beugel droeg. Haar neus is recht en iets smaller dan de gemiddelde neus. Ze is zo'n 1.70 meter lang, misschien ietsjes langer, en heeft een erg vrouwelijk lichaam met veel vormen. Ze heeft zeker cup C, sommige BH's zelfs cup D. Ook heeft ze mooi gevormde, ronde billen. Félice weet dat haar figuur er zeker mag zijn en ze vindt er plezier is om er mee te lopen "pronken". De kleding die ze draagt is vaak dan ook een mix tussen sexy en stoer. Qua make-up draagt ze mascara en eyeliner, waardoor haar ogen nog blauwer lijken, en ze heeft ook regelmatig rode lippenstift op.
    Félice let redelijk op haar figuur en hoewel ze veel eet - ze houdt van eten-, compenseert ze dat met veel bewegen.
    Extra: Félice is door Sal in het wereldje duistere wereldje van Alicante beland en diep van binnen haat ze hem er nog steeds om. Het begin vond ze verschrikkelijk, want ze houdt dan wel van seks, maar niet wanneer ze ertoe geforceerd wordt. Ze heeft zich echter op weten te werken en hoeft geen prostitutiewerk meer te doen.
    Ze woont bij Sal en Elijah in hun huisje/appartement.
    Er is één ding waarvoor Félice echt bang is: dat Sal er achterkomt dat zij één van zijn prostituees, Maritza, heeft geholpen te ontsnappen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Speeltopic 1


    That is a perfect copy of reality.

    Alessa en Amy zijn finally af c:


    That is a perfect copy of reality.

    Valentina haar innerlijk is veranderd.
    Zou je btw niet een lijstje kunnen doen met welke pooier welke prostituee heeft?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Valentina haar innerlijk is veranderd.
    Zou je btw niet een lijstje kunnen doen met welke pooier welke prostituee heeft?


    Jahoor.

    Valentina - Tyler/Joshua
    Amy - Sal
    Elanora - Elijah, wordt later van Joshua geloof ik.
    Alvera - Eljiah
    [Alessa - Elijah]


    That is a perfect copy of reality.

    Elijah krijgt het druk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sal heeft namelijk helemaal geen emoties en gevoelens, Amy wel.

    Sal heeft agressiviteit. :Y).

    Wat ik je nog wilde vragen; hoe lang is zij al een prostituee van hem?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Sal heeft agressiviteit. :Y).

    Wat ik je nog wilde vragen; hoe lang is zij al een prostituee van hem?


    Eh eh. Enkele maanden?

    En ik moest Sal erbij halen, hij was het perfecte voorbeeld :3


    That is a perfect copy of reality.

    Lethe schreef:
    Elijah krijgt het druk :')


    I know lol. Als je het zo allemaal op een rijtje ziet, lijkt hij het inderdaad erg druk te hebben. Daarom zou het goed zijn als die switch van Elijah naar Joshua snel zou gebeuren. ;p Ben trouwens benieuwd hoe Sal, Elijah en Félice daar op gaan reageren, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Awh poor Ella xdd


    Yeah, and people in hell want Slurpees.