• Het verhaal.
    Alicante, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs, seks, prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de hoeren moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden is Los asesinos de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. El pavor de España. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren en je dan te laten werken als prostituee/slaaf of misschien wel als je sterk genoeg bent als bendelid. Ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?



    Extra Info.
    • De twee bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens en de bloederige oorlog begint.
    • In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoerd en gedoemd om als hoer, slaaf of bendelid te werken.
    • In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.
    • De drugsdealers wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor Los asesinos. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor El pavor de España.


    Rollen. - Vrouwen voorlopig vol + stop op het prostitutie gedeelte (pooiers) + bendeleden Los asesinos nodig -

    Bendeleden Los Asesinos. |Maximaal 20|
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos


    Bendeleden El pavor de España |Maximaal 20|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    Pwettyness • Crake Evan Blake Mullingford
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez

    Prostituees |Oneindig|
    Lorum • Amaryllis 'Amy' Felice Davis
    Pwettyness • Elanore Duvessa Woodward
    Deryth • Alvera Varinia Fuensanta
    Feaser • Valentina 'Vall' Coco Rodriquez

    Pooiers: |Maximaal 10|
    RonaIdo • Tyler Jay Lopez
    KilIian • Elijah Conroy • Alano
    Morticia • Sal Conroy
    RonaIdo • Joshua Cameron Lopez
    Lethe • Female

    Drugsdealers |Oneindig|
    Feaser • Rosamaria 'Rosa' Jaimica diAngelo
    Inamabilis • Destina Maria Rodriguez Santos

    Noorderlingen |Maximaal 15|
    RonaIdo • Savannah Catalina Castilla-Martinez
    Lorum • Alessandra 'Alessa' Cyrill Castilla-Martinez


    Regels.
    • Minimaal 200 woorden.
    • Reserveringen blijven vier dagen staan.
    • Maximaal vier rollen per persoon.
    • Huisregels van Q.
    • Niet beledigen/ruzieën in het praattopic/speeltopic.
    • Graag normaal ABN.
    • Topics worden geopend door Buzolic en Lorum.


    Invullijstje.
    • Rol:
    • Naam:
    • Leeftijd:
    • Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    • Welke bende? |Alleen voor bendeleden|
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Extra:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:12 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Alsnog twijfel ik om eraan mee te doen. Mede doordat ik eigenlijk best weer eens een vrouw wil spelen - ik offer het zowat elke keer op om een man te spelen.
    Maar prima, ik neem nog wel een man. Een pimp.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 16:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:

    Pardon?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het verwijderd omdat het best wel erg was wat ik zei. Hoewel het gemeen was, was het wel de waarheid voor mij, maar goed. Nevermind.


    Al wil ik nog steeds wel een uitzondering voor je maken hoor :'D

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 16:15 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Ik heb het verwijderd omdat het best wel erg was wat ik zei. Hoewel het gemeen was, was het wel de waarheid voor mij, maar goed. Nevermind.

    Was dat naar mij bedoelt? Zo ja; zeg het dan eerlijk tegen mij, desnoods doe je dat in PB/GB. Voor zover ik weet heb ik het namelijk gewoon normaal gezegd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Was dat naar mij bedoelt? Zo ja; zeg het dan eerlijk tegen mij, desnoods doe je dat in PB/GB. Voor zover ik weet heb ik het namelijk gewoon normaal gezegd.


    Nah.

    Het was eerder een compliment naar jou en iets gemeens naar de andere - die hier niet aan meedoen en misschien later een vrouw wilde nemen - . Daarom dus :')

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 16:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)
    Nah.
    Het was eerder een compliment naar jou en iets gemeens naar de andere - die hier niet aan meedoen en misschien later een vrouw wilde nemen - . Daarom dus :')

    Nu ben ik juist nog meer benieuwd ernaar. Dat gemene zal toch wel mee vallen, of wat. Waarom liet je het niet staan als het een compliment was?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Nu ben ik juist nog meer benieuwd ernaar. Dat gemene zal toch wel mee vallen, of wat. Waarom liet je het niet staan als het een compliment was?



    Ik zei dat ik wel een uitzondering voor je wilde maken omdat je een goede RPGster bent, wat inhoudt dat ik andere mensen geen goede RPGers vind, of nou ja, minder goed. :')


    That is a perfect copy of reality.

    Rol: Prostituee
    Naam: Alvera Varinia Fuensanta
    Leeftijd: 22 jaar, ze verjaart op 23 juni
    Innerlijke: Alvera is geen preutse vrouw, iets wat ook helemaal niet kan of hoort in hetgeen wat ze doet. Ze kent geen schaamte voor andere, maar heeft wel haar grenzen waar ze zich heel stellig aan vast houdt; tot hier en niet verder. Ze mag dan een prostituee zijn en dus haar lichaam verkopen, buiten haar werkuren om laat ze hier zo min mogelijk van zien. Haar vrije uren zijn de enige momenten die ze volledig voor zichzelf heeft, en niet hoeft te delen met een klant die maar uit is op een ding; zij uit de kleren en hij op, onder, of achter haar.
    Door de jaren heen heeft ze flink van zich weten af te bijten, het zal namelijk niet voor het eerst zijn als een van haar klanten probeert haar regels te overtreden, en ze kan daardoor soms best hard en emotieloos overkomen. Dit is niet altijd zo geweest. Alvera had ergens ook een vriendelijke en lieve kant, een die hield van plezier maken en gek doen. Helaas is daar alleen niet zo heel vaak meer iets van te zien. Door de jaren die ze nu al op straat leeft is ze veel van die kant kwijt geraakt omdat je als een softie nooit deze harde wereld kan overleven. De weinige die het nog wel mogen meemaken zijn haar vriendinnen en enkele naaste familieleden die ze nog heeft. Dat zijn dan de momenten die ze enorm koestert, want ook al heeft ze gekozen voor dit leven en zou ze niet meer terug willen naar voorheen, op die momenten hoeft ze zich voor even geen zorgen te maken. Geen zorgen over pooiers die haar willen maken tot een van hun en geen ongeduldige klanten die hardhandig kunnen worden als het niet te snel naar hun zin gaat.
    Alvera heeft veel wijze lessen geleerd op straat, een daarvan is dat een man in haar ogen alleen maar uit is op geweld, drugs en seks. Vrouwen zijn bestemd voor maar een doel en dat is waar zijzelf, en andere meiden bij haar op de straat, hun van voorzien. Een man op persoonlijk vlak vertrouwen zal ze daarom ook niet zomaar doen, een van de redens dat ze zo wanhopig uit de klauwen van pooiers probeert te blijven.
    Uiterlijke:



    Met haar licht getinte huid en bruin gekleurde ogen, die op sommige momenten dwars door je heen lijken te kijken, is Alvera van een volledig Spaanse afkomst. Haar donkere, bijna zwarte lokken, vallen met een lichte slag tot halverwege haar rug. Haar haar is echt haar trots, daar waar ze het vroeger tot heel kort heeft afgeknipt mag nu er niemand met een schaar bij in de buurt komen, mits het alleen voor de punten is. Haar ogen worden omlijst door een paar dikke, volle wimpers die ze licht aanzet met zwarte mascara. Behalve oogschaduw, eyeliner en wat lippengloss draagt ze verder geen make-up. Ze houd niet van dik en zwaar opgemaakt, zelfs niet voor in de wereld waarin ze leeft.
    Op haar linker heup heeft ze een grote draken tattoo staan, waardoor sommige nieuwe klanten haar ook nog weleens het drakenmeisje willen noemen, een kleintje op haar pols en een wat grotere op de binnenkant van haar rechterpols.
    Ze heeft een normaal, slank postuur die ze zo goed mogelijk in vorm probeert te houden en is 1.71 groot.
    Extra: Alvera was 17 toen ze in aanraking kwam met prostitutie, een van haar vriendinnen werkte daarin en het maakte Alvera erg nieuwsgierig vanwege de hoeveelheid geld ze er mee kon verdienen. Op haar 18de werd ze er zelf een en sindsdien verdient ze haar geld op deze manier. Een andere levensstijl kan ze zich, hoe gek dat ook mag klinken, niet meer voorstellen. Hoewel Alvera in het begin wel voor een pooier heeft gewerkt, doet ze dat de laatste 2 jaar niet meer. De pooier waar ze bij begon is vermoord waardoor zij en nog zo'n kleine 12 andere meiden zonder kwamen te zitten.
    Sindsdien is het voor haar wel een stuk gemakkelijker geworden, ze hoeft haar geld niet meer af te staan en kan het volledig besteden aan haarzelf. Toch weet ze dat het wel oppassen is, er lopen inmiddels genoeg andere pooiers rond die hun groepje prostituees met alle liefde vergroten en daarom dus ook niet zullen aarzelen om bij twijfel haar mee te nemen.
    Haar ouders hebben haar verstoten, willen op geen enkele manier geen contact meer met haar omdat ze zich schamen voor haar. Haar ouder broer en jongere zusje zijn de enige twee van het gezin die ze nog wel af toe spreekt, of ziet. Ze zijn niet blij met waar hun zus mee bezig is maar hebben het weten te accepteren, al doet haar zusje af en toe nog steeds een poging om haar over te halen iets anders te doen.


    Ik hoop dat ze goed is, mijn inspiratie werkte niet helemaal mee (:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 15:54 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lorum schreef:
    (...)


    Ik zei dat ik wel een uitzondering voor je wilde maken omdat je een goede RPGster bent, wat inhoudt dat ik andere mensen geen goede RPGers vind, of nou ja, minder goed. :')


    Ik vind dat iedereen in zijn of haar eigen manier goed is.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    Ik vind dat iedereen in zijn of haar eigen manier goed is.


    Daarom zei ik ook dat het nogal erg was en heb ik het weggehaald.


    That is a perfect copy of reality.

    Bij deze 'claim' ik al het loverboy-typetje pooier. c:
    Ik ga m'n personage een loverboy maken, haha.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 22:36 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    KilIian schreef:
    Bij deze 'claim' ik al het loverboy-typetje pooier. c:
    Ik ga m'n personage een loverboy maken, haha.

    FUUUUUUU.

    Ik ga je PB'en. D:<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    • Rol:
    Noordeling
    • Naam:
    Alessandra 'Alessa' Cyrill Castilla-Martinez
    • Leeftijd:
    17
    • Bendelid/Pooier/Prostituee/Noordeling/Drugsdealer.
    Noordeling
    • Innerlijk:
    Alessandra is het typische meisje waar de loverboys op afgaan. Alessandra is zeer onzeker wat haar uiterlijk betreft. Dit komt omdat ze zichzelf steeds vergelijkt met haar tweelingzus Savannah die slanker is dan haar. Ze vindt dit persoonlijk vreselijk en het wordt er niet beter op dat mensen in haar omgeving dat ook nog is zeggen. Dat maakt haar onzekerheid het er niet beter op. Ze is ook van mening dat Savannah een veel mooier gezicht heeft, maar dat is iets wat ze voor haarzelf houdt. De reden waarom Alessandra zo naïef is, is omdat ze heel snel iemand gelooft en heel snel overtuigd kan worden. Hierdoor is ze ook in het spelletje van Elijah - voor haar Alano - getrapt. Alessandra ziet ook vaak alleen maar het goede in mensen en denkt de slechte dingen die ze hebben gedaan weg. Ze weet zeker dat mensen echt veranderen, waardoor ze mensen keer op keer een kans blijft geven. Ze heeft gewoon niet door dat mensen slechte bedoelingen hebben. Ze is daardoor een makkelijke prooi voor de pooiers in het westen. Verder is Alessandra een lief meisje en kan je goed met haar praten en lachen. Alessandra heeft ook iets waardoor ze snel vrienden kan maken, maar ze ook zo snel weer kan kwijtraken. Alessa heeft er een handje van om de verkeerde dingen te zeggen op het verkeerde moment waardoor mensen boos op haar worden en niet meer met haar willen praten. Alessandra is net zoals Savannah ook opzich wel een flirter. Alleen gaat ze niet zoenen of flirter met random jongens, maar kiest ze die zorgvuldig uit. Alessandra kan nogal koppig zijn en zal protesteren als ze iets niet wil doen en haar gedwongen wordt het te doen.
    • Uiterlijk:


    Alessandra heeft lang, donkerbruin, stijl haar. Net zoals haar zusje. Savannah en Alessandra hebben bijna hetzelfde uiterlijk alleen heeft Alessandra een iets groter gewicht dan Savannah en is Savannah wat langer dan Alessandra. Met het feit dat Savannah wat langer is zit Alessandra niet zo mee. Alessandra is 1M71 lang. Alessandra heeft een lichtgetinte huid en donkerbruine ogen. Alessandra zal je nooit zien in jurkjes of rokjes, aangezien ze die krengen haat met heel haar hart. Als je haar dwingt die dingen aan te trekken zal ze je eerst uitlachen om daarna te gaan protesteren. Nee, ze zal er alles aan doen om die krengen niet aan te hoeven.
    • Extra:
    Savannah is haar tweelingzus en ze heeft een 'relatie' met Elijah. Alessa denkt dat het echt een relatie is terwijl Elijah andere plannen heeft, de gladjakker :'D.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:39 ]


    That is a perfect copy of reality.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered