• Ik heb sinds kort (25-01-2014) een vriendje. Alleen ik heb geeeeeeeen idee wat we gaan doen met valentijn.
    Of we wel of niet een cadeautje kopen. Ik weet dat hij niet heel veel tijd heeft die vrijdag.
    Maar ik wil hem wel wat geven omdat hij een super mooi armbandje heeft gegeven voor mijn verjaardag. ^^
    Ik weet alleen niet wat..
    Hebben jullie leuke ideeën?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Een auto (pirate)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niet lullig bedoelt, maar ik zou niet een super cadeau aan hem gegeven. Jullie zijn nog maar een week samen tenslotte. Ik ga gewoon allemaal doosjes chocolade kopen en inpakken. Mijn vriend eet graag chocolade dusja. En ik heb nog nooit iets gekregen voor valentijn, dus ik ga nu ook geen zotte dingen kopen. Al heeft hij gezegd dat hij iets gaat doen met mij die dag en stiekem vermoed ik en hoop ik dat we naar Ellie Goudling gaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fonseca schreef:
    Een auto (pirate)
    Ik heb dat eens voor mijn vriend zijn verjaardag gedaan. Had hem autosleutels gegeven en voor de deur had ik dan een miniatuurautootje gezet. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fonseca schreef:
    Een auto (pirate)


    Hoest jij het even op? (Het geld)


    26 - 02 - '16

    Zyra schreef:
    (...)Ik heb dat eens voor mijn vriend zijn verjaardag gedaan. Had hem autosleutels gegeven en voor de deur had ik dan een miniatuurautootje gezet. :W
    Lol :'D


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zyra schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar ik zou niet een super cadeau aan hem gegeven. Jullie zijn nog maar een week samen tenslotte. Ik ga gewoon allemaal doosjes chocolade kopen en inpakken. Mijn vriend eet graag chocolade dusja. En ik heb nog nooit iets gekregen voor valentijn, dus ik ga nu ook geen zotte dingen kopen. Al heeft hij gezegd dat hij iets gaat doen met mij die dag en stiekem vermoed ik en hoop ik dat we naar Ellie Goudling gaan.


    Ik ben ook niet van plan om een mega cadeau te kopen. Ik vind het wel leuk om hem iets te geven.
    En als je naar Ellie Goudling gaat super veel plezier! Ik ben jaloers haha


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Hoest jij het even op? (Het geld)
    *kuch kuch*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fonseca schreef:
    (...)Lol :'D


    Hahhaahhahaha wauw, hoe keek hij toen hij dat zag? ^^


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Fonseca schreef:
    (...)*kuch kuch*



    Ik wil ook wel een auto dan hahaha


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Fonseca schreef:
    (...)*kuch kuch*



    Oké, wow.
    Dat verdient gewoon een applausje.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Oké, wow.
    Dat verdient gewoon een applausje.

    Ach, het is niks, je moet me eens een olifant zien ophoesten :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Infinito schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet van plan om een mega cadeau te kopen. Ik vind het wel leuk om hem iets te geven.
    En als je naar Ellie Goudling gaat super veel plezier! Ik ben jaloers haha
    Welja ik ben ook jarig volgend weekend en ik vroeg om een te gaan eten met mijn verjaardag of valentijn en hij zei dat valentijn niet ging omdat we dan al plannen hadden en Ellie Goulding speelt de dag en ik heb hem echt wel vaak duidelijk gemaakt dat ik daar heen wou, dus fingers crossed. Heb ook nog nooit iets gekregen, dus daarbij zou hij al zijn jaren valentijn wel inhalen. Lol :p

    Ik zou voor eten gaan, de liefde van de man gaat tenslotte door zijn maag. ;D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fonseca schreef:
    (...)Lol :'D
    Hij keek eerst verdwaast van uh wat geeft die nu, zeker omdat hij dan ook nog mijn vriend niet was en we elkaar nog geen volledig jaar kenden. Maar hij moest wel lachen toen hij dan dat autootje zag staan. Het staat trouwens nog steeds op zijn raamkozijn. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    (...)Welja ik ben ook jarig volgend weekend en ik vroeg om een te gaan eten met mijn verjaardag of valentijn en hij zei dat valentijn niet ging omdat we dan al plannen hadden en Ellie Goulding speelt de dag en ik heb hem echt wel vaak duidelijk gemaakt dat ik daar heen wou, dus fingers crossed. Heb ook nog nooit iets gekregen, dus daarbij zou hij al zijn jaren valentijn wel inhalen. Lol :p

    Ik zou voor eten gaan, de liefde van de man gaat tenslotte door zijn maag. ;D


    Ja misschien ga ik een hartjes cake maken, of cakejes hmmm..


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Zyra schreef:
    (...)Hij keek eerst verdwaast van uh wat geeft die nu, zeker omdat hij dan ook nog mijn vriend niet was en we elkaar nog geen volledig jaar kenden. Maar hij moest wel lachen toen hij dan dat autootje zag staan. Het staat trouwens nog steeds op zijn raamkozijn. :p


    hhahahhaa, super leuk!


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.