• Ik heb sinds kort (25-01-2014) een vriendje. Alleen ik heb geeeeeeeen idee wat we gaan doen met valentijn.
    Of we wel of niet een cadeautje kopen. Ik weet dat hij niet heel veel tijd heeft die vrijdag.
    Maar ik wil hem wel wat geven omdat hij een super mooi armbandje heeft gegeven voor mijn verjaardag. ^^
    Ik weet alleen niet wat..
    Hebben jullie leuke ideeën?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Zyra schreef:
    (...)Welja ik ben ook jarig volgend weekend en ik vroeg om een te gaan eten met mijn verjaardag of valentijn en hij zei dat valentijn niet ging omdat we dan al plannen hadden en Ellie Goulding speelt de dag en ik heb hem echt wel vaak duidelijk gemaakt dat ik daar heen wou, dus fingers crossed. Heb ook nog nooit iets gekregen, dus daarbij zou hij al zijn jaren valentijn wel inhalen. Lol :p

    Ik zou voor eten gaan, de liefde van de man gaat tenslotte door zijn maag. ;D


    Meh, ik heb een heleboel lekkere pizzas gekregen van de pizzabakker toen ik in Italië woonde, maar ik ben nooit verliefd op hem geworden 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik raad altijd aan om iets persoonlijks te geven, maarja :'D
    Uhm, samen iets gaan doen ja? Neem hem ergens mee naartoe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    Ik raad altijd aan om iets persoonlijks te geven, maarja :'D
    Uhm, samen iets gaan doen ja? Neem hem ergens mee naartoe.


    Ik woon in een woonplaats waar dus geen zak te beleven is (atm). Leuke suggesties?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Ik woon in een woonplaats waar dus geen zak te beleven is (atm). Leuke suggesties?


    Als het mooi weer wordt, kan je buiten gaan picknicken ofzo. Maar die kans zit er niet echt in :') samen naar een restaurantje 's avonds? Gaan ontbijten is ook leuk maar het is op een maandag en ik neem aan dat jullie naar school moeten.
    Of je neemt hem mee naar de film. Niet zo origineel maar het kan nog steeds romantisch zijn (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Infinito schreef:
    (...)

    Ja misschien ga ik een hartjes cake maken, of cakejes hmmm..
    Dat is een leuk idee. maak zelf iets lekkers voor hem. Jullie zijn ook nog maar net samen, het is niet dat je een hele welnessbeurt voor elkaar moet gaan kopen. Ik denk ook dat hij dat niet verwacht eigenlijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Okammy schreef:
    (...)

    Meh, ik heb een heleboel lekkere pizzas gekregen van de pizzabakker toen ik in Italië woonde, maar ik ben nooit verliefd op hem geworden 8D
    Quizlet heeft jou een halve vrouw gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Chip schreef:
    (...)

    Als het mooi weer wordt, kan je buiten gaan picknicken ofzo. Maar die kans zit er niet echt in :') samen naar een restaurantje 's avonds? Gaan ontbijten is ook leuk maar het is op een maandag en ik neem aan dat jullie naar school moeten.
    Of je neemt hem mee naar de film. Niet zo origineel maar het kan nog steeds romantisch zijn (:


    Ik vind het uber awkward om te eten waar hij bij is haha :s Dus ontbijten wordt het waarschijnlijk niet. De bios is wel een leuk idee, maar dan moet er wel een leuke film draaien. Ik heb niet echt een film die ik perse moet zien.. Misschien download ik wel een leuke film en gaan we dan bij mij thuis een film kijken.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Zyra schreef:
    (...)Dat is een leuk idee. maak zelf iets lekkers voor hem. Jullie zijn ook nog maar net samen, het is niet dat je een hele welnessbeurt voor elkaar moet gaan kopen. Ik denk ook dat hij dat niet verwacht eigenlijk.


    Nee dat denk/hoop ik ook niet. Hahaha, we kennen elkaar al wel langer dan een jaar en we zijn ook een poos vrienden geweest. Dus dat maakt het net wel wat specialer dan alleen maar een week (en 2 *kijkt trots* hahaha).


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Ik vind het uber awkward om te eten waar hij bij is haha :s Dus ontbijten wordt het waarschijnlijk niet. De bios is wel een leuk idee, maar dan moet er wel een leuke film draaien. Ik heb niet echt een film die ik perse moet zien.. Misschien download ik wel een leuke film en gaan we dan bij mij thuis een film kijken.


    Is ook een goed plan (: en dan samen met die cupcakes die je wou maken.. lijkt mij de perfecte date, zeker als jullie relatie nog zo pril is ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    (...)

    Is ook een goed plan (: en dan samen met die cupcakes die je wou maken.. lijkt mij de perfecte date, zeker als jullie relatie nog zo pril is ^^


    Nu alleen nog dekens, kussens, cake-mix, cake-vormpjes, een romantische spotify lijst, kaarsjes (zodat ik het huis in de fik kan steken) en een leuke film. Hahaha, sounds perfect.

    Iemand suggesties voor een leuke film?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Nu alleen nog dekens, kussens, cake-mix, cake-vormpjes, een romantische spotify lijst, kaarsjes (zodat ik het huis in de fik kan steken) en een leuke film. Hahaha, sounds perfect.

    Iemand suggesties voor een leuke film?


    Titanic :Y)

    Of die film die net uit is op DVD, About Time? Die lijkt mij zelf wel heel erg leuk, heb de trailer eens in de bios gezien en die was al leuk :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Titanic :Y)

    Of die film die net uit is op DVD, About Time? Die lijkt mij zelf wel heel erg leuk, heb de trailer eens in de bios gezien en die was al leuk :)


    Titanic word hem niet ahha, heb hem ooit eens geprobeerd te kijken met een vriendin. Toen hebben we doorgespoeld naar het stuk dat tie zinkt. Zinkt, en weer drijft, zinkt, drijft, ect. Zo ging het door hahaha. Maar ik zal die trailer eens kijken! Dankjewel haha


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    About time is zeker een aanrader, maar ik weet niet of hij hem wil zien aangezien hij een beetje lijkt op een meiden film hihi.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    http://www.quizlet.nl/quiz/397614/wat-is-het-valentijnscadeau-voor-jouw-vriendjevriendin/

    Dit kan misschien ook helpen. Sommige dingen zijn aan de dure kant, maar misschien vind je toch een goedkoop en leuk ideetje :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zyra schreef:
    (...)Quizlet heeft jou een halve vrouw gemaakt.


    Psh, dat was jaaaaaaaren voordat ik quizlet kende. Tien jaar terug, toen jullie allemaal nog blerend in je luiers poepten :D


    quidquid excusatio prandium pro