• Ik heb sinds kort (25-01-2014) een vriendje. Alleen ik heb geeeeeeeen idee wat we gaan doen met valentijn.
    Of we wel of niet een cadeautje kopen. Ik weet dat hij niet heel veel tijd heeft die vrijdag.
    Maar ik wil hem wel wat geven omdat hij een super mooi armbandje heeft gegeven voor mijn verjaardag. ^^
    Ik weet alleen niet wat..
    Hebben jullie leuke ideeën?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Infinito schreef:
    (...)

    Titanic word hem niet ahha, heb hem ooit eens geprobeerd te kijken met een vriendin. Toen hebben we doorgespoeld naar het stuk dat tie zinkt. Zinkt, en weer drijft, zinkt, drijft, ect. Zo ging het door hahaha. Maar ik zal die trailer eens kijken! Dankjewel haha
    Haha geloof me Titanic wilt ie zeker niet zien. Misschien een Marvel film?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niets. Valentijnsdag is commercieel gedoe. Waarom zou je alleen op deze dag laten zien dat je van iemand houdt? Een verrassing op elke andere willekeurige dag is veel leuker en spontaner dan precies op een commerciële dag. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Niets. Valentijnsdag is commercieel gedoe. Waarom zou je alleen op deze dag laten zien dat je van iemand houdt? Een verrassing op elke andere willekeurige dag is veel leuker en spontaner dan precies op een commerciële dag. ;)
    Dit.

    Ik geef mijn vriend steeds spontaan cadeautjes. Heb 'm laatst nog een 30 euro shirt gekocht en iets kleins van 2 euro, nog een menu gekocht voor hem bij de Mac.

    Fuck valentijnsdag. Als je iets wil doen, doe gewoon iets kleins. Ga niet ineens super lovey dovey doen alleen op die dag. Hij zei ookal van fuck die shit tegen mij, je krijgt niks of iets kleins zoals chocola of bloemen, haha. Ik geef hem ook maar iets kleins. Als ik niks kan vinden, geef ik niks.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn vriend is 13 februari jarig dus Valentijnsdag is dan sowieso al de dag waarop we wat voor zijn verjaardag gaan doen haha. Dus ik hoef zelf ook nooit na te denken over Valentijdsdag, omdat ik dan denk aan zijn verjaardag haha :')

    Maar ik zou sowieso niet zoiets groots geven gezien jullie nog maar zo kort samen zijn. Gewoon een kaart met iets moois erin geschreven en wat chocolade of zo. En als je echt iets samen wil doen, zou ik ergens gaan eten/naar de bioscoop gaan.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    nerveus schreef:
    Niets. Valentijnsdag is commercieel gedoe. Waarom zou je alleen op deze dag laten zien dat je van iemand houdt? Een verrassing op elke andere willekeurige dag is veel leuker en spontaner dan precies op een commerciële dag. ;)
    Niks die zegt dat je enkel op Valentijnsdag iets moet kopen. En commercieel of niet, ik kan uit ervaring zeggen dat het alles behalve leuk is om op Facebook allemaal foto's te zien van kleffe dingen terwijl jouw vriend nog niet eens de moeite doet om een bloemetje te kopen. Het is tenslotte een dag gericht naar koppels en geliefden, dus met een klein gebaar kan je dus best ook wel tonen dat je elkaar graag ziet op een commerciële dag ook al is dat met een bloemetje of een doosje chocolade.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 8:17 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Niet lullig bedoelt, maar ik zou niet een super cadeau aan hem gegeven. Jullie zijn nog maar een week samen tenslotte. Ik ga gewoon allemaal doosjes chocolade kopen en inpakken. En ik heb nog nooit iets gekregen voor valentijn, dus ik ga nu ook geen zotte dingen kopen.

    Dit.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Zyra schreef:
    (...)Niks die zegt dat je enkel op Valentijnsdag iets moet kopen. En commercieel of niet, ik kan uit ervaring zeggen dat het alles behalve leuk is om op Facebook allemaal foto's te zien van kleffe dingen terwijl jouw vriend nog niet eens de moeite doet om een bloemetje te kopen. Het is tenslotte een dag gericht naar koppels en geliefden, dus met een klein gebaar kan je dus best ook wel tonen dat je elkaar graag ziet op een commerciële dag ook al is dat met een bloemetje of een doosje chocolade.


    Dat kan ze zelf ook wel bedenken. Wat maakt het uit, je hoeft je niet lonely te voelen op Valentijnsdag, want het is allemaal maar opgeblazen gedoe. Een dag zoals elke andere dag. Dan zou ik toch eens met je vriend gaan praten als je een bloemetje wilt hebben... Persoonlijk zou ik het veel leuker vinden als hij me op elke andere willekeurige dag zou verrassen. Dat is veel origineler dan op een dag waar iedereen het al op doet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zyra schreef:
    (...)Niks die zegt dat je enkel op Valentijnsdag iets moet kopen. En commercieel of niet, ik kan uit ervaring zeggen dat het alles behalve leuk is om op Facebook allemaal foto's te zien van kleffe dingen terwijl jouw vriend nog niet eens de moeite doet om een bloemetje te kopen. Het is tenslotte een dag gericht naar koppels en geliefden, dus met een klein gebaar kan je dus best ook wel tonen dat je elkaar graag ziet op een commerciële dag ook al is dat met een bloemetje of een doosje chocolade.

    Dat is een geheel persoonlijke mening, want ik vind het namelijk totaal niet erg als ik allemaal dingen op facebook zie of dergelijken, terwijl wij (mijn vriend en ik) helemaal niks doen.
    En zoals ik al in een ander topic zei (ook over Valentijnsdag): elke dag die mijn vriend en ik met elkaar doorbrengen, vieren we op onze eigen manier met leuke dingen te doen, of iets anders. Of het nu een gezellig avond bankhangen is of een romantisch diner bij kaarslicht.


    Deep inside, I've never felt alive

    Valentijnsdag is misschien wel een beetje commercieel, maar waarom niet op deze dag ook iets leuks aan elkaar geven?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Valentijn is idd wel commercieel maar ik zou wel iets kopen. Het maakt niet echt uit wat, ookal is het klein of iets onnozels, het gaat om de gedachte die erachter zit, dat je het heeft aan een persoon die je graag ziet om duidelijk te maken hoe belangrijk hij voor je is.
    Zelf zou ik wel iets persoonlijks kopen en niet gewoon zoiets cliché als chocolade ofzo, daarom niet minder leuk maar als ik een lief had zou ik gewoon proberen om iets speciaals voor hem te vinden of te maken wat echt bij hem past.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Ik ga iets voor mijn beste vriendin kopen, een kettinkje of zoiets. Ik weet dat zij ook iets voor mij haalt en dat mijn beste vriend een Mars voor me meebrengt, aangezien ik verslaafd ben aan chocolade. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ja, valentijn is commercieel maar zo kun je alles commercieel noemen. Natuurlijk moet je altijd aan degene laten zien dat je van hem/haar houdt maar valentijn vieren is ook gewoon leuk. Ik zie het meer als een extra soort feestdag voor mijn vriend en mij.
    Ik heb voor hem een parfum pakket gekocht van de parfum die hij heel graag wilde.


    "Ignite, my love. Ignite."