• Vlak nadat ik mijn naam veranderde kwam iemand (rapunzeI) met het idee om de L in de bezette naam te veranderen in een hoofdletter I. Helaas moest ik nog een maand wachten voor ik eindelijk mijn naam kon veranderen in AIpha, de naam die ik al heel lang wilde. Dus daarom zijn nu alle "voorzetsels" voor Alpha weg en ben ik nu alleen AIpha. Dus daarom is het niet langer DutchAlpha

    Aangezien we dit topic nuttig moeten houden en mijn naamwijziging niet interessant genoeg is:
    Stel dat een vliegende eenhoorn je per ongeluk aan zou raken met zijn hoorn, wat is dan je eerste reactie?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 21:18 ]


    ©1998

    Dat vind ik best komisch met het nieuwe topic over de hoofdletter i haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Dat vind ik best komisch met het nieuwe topic over de hoofdletter i haha.


    Wacht wat dat heb ik gemist... mag het niet?


    ©1998

    Lol, eerste dag dat ik weer is kijk na een lange tijd op Quizlet, kom ik dit tegen.
    Das best grappig.


    Hoo-Haa!

    Ik zou pijn hebben.
    En de crew + heel veel andere users hebben liever niet meer de hoofletter 'i', omdat dat verwarring kan leveren bij wedstrijden en dat soort dingen.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Caprino schreef:
    Ik zou pijn hebben.
    En de crew + heel veel andere users hebben liever niet meer de hoofletter 'i', omdat dat verwarring kan leveren bij wedstrijden en dat soort dingen.


    O gosh, dat heb ik gemist en ik heb er ook nog eens de hele maand opgewacht :|


    ©1998

    Ik wil best mijn naam voor je veranderen xD
    Ik wil hem toch eigenlijk niet meer xD


    Hoo-Haa!

    Alpha schreef:
    Ik wil best mijn naam voor je veranderen xD
    Ik wil hem toch eigenlijk niet meer xD


    Als je je naam verandert, blijft 'ie van jou.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Als je je naam verandert, blijft 'ie van jou.

    Seriously? Das wel jammer.


    Hoo-Haa!

    Lol, twee Alpha's


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Lol, twee Alpha's


    Snap het probleem nu ja...


    ©1998

    Het is niet verboden hoor. Je mag nog steeds gewoon de i als l gebruiken, het is alleen een beetje onhandig en daar hebben de mods net vandaag een topic over aangemaakt om mensen daarop opmerkzaam te maken. Maar je hebt niets verkeerd gedaan.

    Anyway, ik ben persoonlijk geen groot fan van de i's, maar ik vind Alpha wel een erg leuke naam. ^^
    En als een eenhoorn me zou raken met zijn hoorn zou ik me als eerste afvragen waar die eenhoorn opeens vandaan kwam. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan