• Er zijn legendes over stammen in het bos, de mensen daar kunnen veranderen in wolven. Niemand mag ooit weten dat deze waar zijn...

    Het bos word verdeelt door meerdere stammen. De wolven stam is de meest hechte gemeentschap van alle en iedereen gaat goed met elkaar om, maar er zijn regels. 1. iedereen heeft zijn eigen taak en wijk daar niet van af. Zo houd je iedereen in leven. 2. Respecteer de natuur goden. 3.De jongens moet een gezellin (vriendin) vinden voor het einde van hun 16e zomer. Natuurlijk zijn alle regels belangerijk maar er is nog maar 1 week voor het einde van de zomer! Geen van de jongens heeft tot nu toe de moed gehad een van de meiden te vragen, maar als ze het niet doen worden ze verbanne dus de tijd dringt...

    Dit RPG speeld zich af in een tijd van jagen en verzamelen, houd daar rekening mee. Dit betekend: Geen mobiel, Geen ipod
    Er word gejaagd, gevist, en gekookt boven een vuurtje. Mensen wonen in eenvoudige hutten zodat deze makkelijk kunnen worden afgebroken en mee genomen naar hun volgende verblijfplaats.

    Goden:
    In de tijd van het jagen en verzamelen geloofde mensen in natuur goden. Zo ook deze mensen.

    Goden van de jacht.
    Het is heel erg belangerijk bij het vangen van een dier dat je het niet verspilt. Alles van het dier moet gebruikt worden. Alleen het hart moet geofferd worden aan de goden van de jacht.

    Natuur goden.
    Natuurlijk kan iedereen vragen om goed weer maar het is erg belangrijk dat je daarbij iets offert om de goden tevreden te stellen.


    Rollen invullen:

    naam:
    leeftijd:
    innerijk:
    uiterlijk: PICCA
    extra:
    beetje geschiedenis:
    kleur als wolf:
    door:

    meiden: 3/3

    Naam: May
    Leeftijd: 19
    Innerijk: Lief en zachtaardig, is graag vrienden met iedereen, nogal onzeker.
    Uiterlijk: foto
    Extra: tattoo van 2 poten op haar borst (mens vorm)
    Beetje geschiedenis: Haar moeder is bij haar geboorte overleden en ze heeft helemaal geen goede band met haar vader
    Kleur als wolf: Rood bruin
    Door:lilaloesie

    naam: Elanore Elijah Woodward.
    leeftijd: 19. 13"12.
    innerijk: in rpg~
    uiterlijk: foto
    extra: x
    beetje geschiedenis: Heeft zelf haar beide ouders omgebracht.
    kleur als wolf:
    door: Pwettyness // Lizz.

    Naam: Noah Black.
    Leeftijd: 19.
    Innerlijk: In RPG.
    Uiterlijk:
    Extra: Ze is een erg grote wolf. En heeft 1 tatoeage: Deze heeft ze op haar rechterschouder en deze tattoo is haar erg dierbaar:
    Beetje geschiedenis: Noah haar ouders zijn gescheiden, ze kan het goed vinden met haar moeder en vader maar ze is vaker in het bos. Ze brengt vaker tijd door met vrienden dan met haar ouders.
    Kleur als wolf:
    Door: CrazyGirlxx

    jongens 2/3

    Naam: Alex Leto
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Hij kwam uit een ander volk en heeft pas ondekt dat hij wolf is. Hij vindt het allemaal stom en is niet blij met zijn nieuwe leven. Over zijn oude leven doet hij geheimzinnig en weten de andere niet veel.
    Uiterlijk: Stevig lichaam, brede schouders. Blond haar en diepe bruine ogen. (sorry geen pic)
    Extra:
    Beetje geschiedenis: Alex komt uit een ander volk en is er op zijn 19e verjaardag achter gekomen dat hij wolf is. Hij wilde het zijn familie niet aandoen, dus liep hij weg en zocht hij of er een volk was dat net als hem wolf was.
    Kleur als wolf: Wit, met vlekken in de zelfde kleur als zijn ogen.
    Door: OhSoAria

    naam: Sentis Gaizz
    leeftijd: 16
    innerijk: Zachtaardig persoon en gewaagd om dieren te vangen. Is ook niet bang voor bloed.
    uiterlijk: Komt
    extra: komt
    beetje geschiedenis: Zijn ouders waren verdronken tijdens het vissen. Hij woont nu enkel bij de sjamaan van de stam.
    kleur als wolf: Husky achtig kleur
    door: LyraPhoenix

    naam: Zalúr Darsúm
    leeftijd: 21
    innerijk: Zalúr is een jongen die zijn roedel met al zijn kracht zal beschermen, net zoals de mensen die hij lief heeft.
    Hij is iemand die het liefst de geheimen van de roedel in de roedel behoudt dan dat het in de buiten wereld terecht komt.
    Zalúr is ook iemand die het liefst mysterieus blijft, voor zijn roedel en voor de buiten wereld. Hierdoor lijkt het soms alsof die liever op zichzelf wilt zijn dan bij andere mensen.
    Maar in tegen stelling tot dat, is hij liever bij de roedel dan in de buiten wereld, hij vertrouwt mensen niet vanwege het verleden wat hij heeft mee gemaakt.
    - Rest is voor de RP zelf -
    uiterlijk:
    extra: Zalúr zijn ogen zijn verschillend van kleur, daarnaast heeft Zalúr ook aardig veel littekens over zijn lichaam zitten.
    Zalúr is ook de Alpha van de roedel.
    beetje geschiedenis: Zijn familie zelf heeft hij nooit gekend, hij was opgegroeid in een weeshuis, maar voelde zich daar nooit thuis, daardoor was die vaker in de bossen dan dat die in het huis zelf was. Toen hij erachter kwam wat hij daad werkelijk was, is die volledig verhuist naar het bos zelf waar die jaren lang gewoond heeft, tot dat die een jaar lang opgejaagd werd door jagers.
    Dit kwam doordat hij liever al een wolf rond liep dan als een mens.
    Vanwege dit feit, heeft Zalúr verschillende littekens over zijn lichaam zitten, maar de gene die het meest zichtbaar is, is de gene op zijn gezicht.
    kleur als wolf:
    door: Paddo

    May

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 13:31 ]


    yeaaaahh!

    naam: Elanore Elijah Woodward.
    leeftijd: 19. 13"12.
    innerijk: in rpg~
    uiterlijk:


    extra: x
    beetje geschiedenis: Heeft zelf haar beide ouders omgebracht.
    kleur als wolf:


    door: Pwettyness // Lizz.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Leuk dat je mee doet.


    yeaaaahh!

    Mag ik een meisje reserveren? ik ben dol op wolven RPG's :)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik een jongen reserveren? :)
    Trouwens een vraagje, wie is de Alpha van de roedel? :P

    Hopelijk kan het deze keer een meisje zijn ;)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Meisje is gereserveerd . @ GrazyGirlxx

    Jongen is gereserveerd @ Paddo

    Naja iedereen is nogal jong. Ik dacht er over om gewoon een Stamleider te spelen. Maar dat is dan meer om het verhaal op te starten.


    yeaaaahh!

    Ik wil best de alpha zijn, als dat mag :)
    Heb al een x zo'n RPG gedaan, waar ik de alpha in was ^^
    Dus weet hoe ik het moet doen :)

    Okej is goed. Maar hou je dan alsjeblieft wel goed aan de verhaallijn. Niet dat je gaat powerplayen of mensen gaat koppelen. Het moet wel vrij blijven voor iedereen.
    (Ik weet niet hoe jij speelt maar het is me gewoon een keer overkomen, sorry)


    yeaaaahh!

    lilaloesie schreef:
    Okej is goed. Maar hou je dan alsjeblieft wel goed aan de verhaallijn. Niet dat je gaat powerplayen of mensen gaat koppelen. Het moet wel vrij blijven voor iedereen.
    (Ik weet niet hoe jij speelt maar het is me gewoon een keer overkomen, sorry)


    haha ik snap wat je bedoelt hoor :)
    wees gerust, de alpha (stamleider) beschermt zijn stam en zorgt voor het voedsel waarna die ook zijn eigen ding doet ;)
    dus ik ga niemand dwingen om dingen te doen enz hoor ;)

    Okej top. Nou dan benoem ik je hierbij stamleider!
    CONGRATZ


    yeaaaahh!

    lilaloesie schreef:
    Okej top. Nou dan benoem ik je hierbij stamleider!
    CONGRATZ


    thanks ^^
    ik zal als ik thuis ben mijn rol maken ;)

    Kan ik ook een jongen reserveren.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ja natuurlijk @ LycraPhoenix

    Maar dan hebben we dus nog maar 1 jongen nodig en dan kunnen we gaan beginnen.


    yeaaaahh!

    naam: Sentis Gaizz
    leeftijd: 16
    innerijk: Zachtaardig persoon en gewaagd om dieren te vangen. Is ook niet bang voor bloed.
    uiterlijk:


    extra: In zijn wolvengedaante is hij wat aan de klunzige kant
    beetje geschiedenis: Zijn ouders waren verdronken tijdens het vissen. Hij woont nu enkel bij de sjamaan van de stam.
    kleur als wolf: Husky achtig kleur


    door: LyraPhoenix

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 19:07 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    naam: Zalúr Darsúm
    leeftijd: 21
    innerijk:

    Zalúr is een jongen die zijn roedel met al zijn kracht zal beschermen, net zoals de mensen die hij lief heeft.
    Hij is iemand die het liefst de geheimen van de roedel in de roedel behoudt dan dat het in de buiten wereld terecht komt.
    Zalúr is ook iemand die het liefst mysterieus blijft, voor zijn roedel en voor de buiten wereld. Hierdoor lijkt het soms alsof die liever op zichzelf wilt zijn dan bij andere mensen.
    Maar in tegen stelling tot dat, is hij liever bij de roedel dan in de buiten wereld, hij vertrouwt mensen niet vanwege het verleden wat hij heeft mee gemaakt.

    - Rest is voor de RP zelf -

    uiterlijk:



    extra:

    Zalúr zijn ogen zijn verschillend van kleur, daarnaast heeft Zalúr ook aardig veel littekens over zijn lichaam zitten.
    Zalúr is ook de Alpha van de roedel.

    beetje geschiedenis:

    Zijn familie zelf heeft hij nooit gekend, hij was opgegroeid in een weeshuis, maar voelde zich daar nooit thuis, daardoor was die vaker in de bossen dan dat die in het huis zelf was. Toen hij erachter kwam wat hij daad werkelijk was, is die volledig verhuist naar het bos zelf waar die jaren lang gewoond heeft, tot dat die een jaar lang opgejaagd werd door jagers.
    Dit kwam doordat hij liever al een wolf rond liep dan als een mens.
    Vanwege dit feit, heeft Zalúr verschillende littekens over zijn lichaam zitten, maar de gene die het meest zichtbaar is, is de gene op zijn gezicht.

    kleur als wolf:



    door: Paddo