• De trailer van deze film heb ik gezien, maar ik twijfel of hij wel echt leuk/spannend is. Tot nu toe heb ik nog geen Nederlands talige review ervan kunnen vinden. Helaas heeft mijn favoriete reviewer (een youtuber) juist over deze film geen review.

    Dus ik vroeg mij af of iemand deze film heeft gezien en wil vertellen wat hij/zij ervan vind.

    (Als er al een topic over deze film is, dan zou ik dat graag willen weten zodat ik daar kan kijken)


    Physics is awesome

    De film is geweldig. Heel mooi gemaakt.
    Echt een aanrader.
    Ik zou hem gewoon gaan kijken als ik jouw was.

    Ik vind hem echt geweldig. Ik weet niet of je het boek al hebt gelezen, maar dat is ook zeker een aanrader. Tot nu toe heb ik van iedereen die hem heeft gezien alleen maar positieve reacties gehoord en daar sluit ik me zeker bij aan.


    -

    Pumbaa schreef:
    Ik vind hem echt geweldig. Ik weet niet of je het boek al hebt gelezen, maar dat is ook zeker een aanrader. Tot nu toe heb ik van iedereen die hem heeft gezien alleen maar positieve reacties gehoord en daar sluit ik me zeker bij aan.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik vond het een leuke film. Het verliep niet helemaal zoals het boek, maar ik vond het zeker de moeite waard.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ookal klopte sommige dingen totaal niet met het boek. De film is echt een aanrader want hij was echt geweldig. Heel mooi gemaakt en goed geacteerd !


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik was zelf een beetje teleurgesteld, maar dat kwam doordat mijn favoriete scènes anders waren dan in het boek. Het is het zeker waard om naar de film te gaan en ik heb er zelf erg van genoten.


    Take risks and conquer your fears.

    Pumbaa schreef:
    Ik vind hem echt geweldig. Ik weet niet of je het boek al hebt gelezen, maar dat is ook zeker een aanrader. Tot nu toe heb ik van iedereen die hem heeft gezien alleen maar positieve reacties gehoord en daar sluit ik me zeker bij aan.


    Ik heb het boek nog niet gelezen. Meestal kijk ik eerst de film en ga ik daarna pas de boeken lezen. Maar fijn dat hij toch goed is.


    Physics is awesome

    Avarosa schreef:
    Ik vond het een leuke film. Het verliep niet helemaal zoals het boek, maar ik vond het zeker de moeite waard.


    A girl who wonders.

    Avarosa schreef:
    Ik vond het een leuke film. Het verliep niet helemaal zoals het boek, maar ik vond het zeker de moeite waard.


    •*• Lululu •*•

    Ik raad je heel erg aan om eerst de boeken te lezen en dan pas de film te kijken, gezien de boeken heel veel beter zijn. Maar goed, dat vind ik dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik raad je heel erg aan om eerst de boeken te lezen en dan pas de film te kijken, gezien de boeken heel veel beter zijn. Maar goed, dat vind ik dan.


    Ik heb de film het eerst gezien en ik vind de film wel leuker.

    Dauth schreef:
    Ik raad je heel erg aan om eerst de boeken te lezen en dan pas de film te kijken, gezien de boeken heel veel beter zijn. Maar goed, dat vind ik dan.


    Maar het is een soort van traditie. Bij HP heb ik eerst de film gezien, toen ben ik de boeken gaan lezen. Hetzelfde geldt voor Twilight en The Hunger Games (hoewel ik over die twijfel). Ik snap het wel, want ik vind de boeken meestal ook beter.


    Physics is awesome

    Ik heb de boeken ook in huis. Heeft iemand toevallig ook een online (gratis) link naar de film? Maakt mij niet uit of hij geen ondertiteling heeft of wel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb de boeken ook in huis. Heeft iemand toevallig ook een online (gratis) link naar de film? Maakt mij niet uit of hij geen ondertiteling heeft of wel.


    Hij staat op youtube. Wel slechte kwaliteit tho.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Scribe schreef:
    Ik heb de boeken ook in huis. Heeft iemand toevallig ook een online (gratis) link naar de film? Maakt mij niet uit of hij geen ondertiteling heeft of wel.


    Wat vind je van de boeken?


    Physics is awesome