• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn school is echt zo kut. Je moet dus 80% aanwezig zijn elke periode, en als je daar onder zit heb je zogenaamd een probleem. Het stomme is enkel; ze rekenen de geoorloofde afwezige uren ook mee. :') Dus ik heb al veel afwezigheid door mijn autotheorie en dergelijke, dus ik zit al lang onder die 80 want dat gaat heel snel.
    En de vorige keer met het tien minuten gesprek begon mijn mentor helemaal tegen mijn ouders te klagen dat ik belachelijk veel afwezig was (viel reuze mee, ik was een paar keer ziek geweest - menig kind uit mijn klas is zo een hele week weg) en hij vroeg zelfs hoe dat kwam. Terwijl ik me gewoon ziek had gemeld... die kerel denkt zeker dat ik spijbel.

    Zucht oké ik haat mijn school met zijn stomme regeltjes gewoon.

    SherIock schreef:
    Oh nee, zojuist een mail naar de hele klas gestuurd in plaats van alleen naar mijn mentor. Het is niet eens míjn klas. Shiiit. Sorry dat ik er ineens zo tussendoor kom, trouwens.

    ://// kuuutt


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dit topic is van mij, en nu ga ik eventjes zeuren. xd


    Belt de kinderbescherming meneer die iedereens verhaal opschrijft zodat de rechter alle kanten van de situatie weet. Ja, er komt een rechtszaak, maar wanneer is nog niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat als ik in mei/juni niet wordt aangenomen op het conservatorium, we failliet zullen zijn omdat ik (of wij, mijn ouders.) sowieso een straf krijgt. Iets wat helemaal niet klopt. Maar het is nou eenmaal standaard om straffen uit te delen, zelfs al zou het helemaal niet nodig zijn, zoals in mijn geval. Hoezo nu pressure. Uuugh! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Dit topic is van mij, en nu ga ik eventjes zeuren. xd


    Belt de kinderbescherming meneer die iedereens verhaal opschrijft zodat de rechter alle kanten van de situatie weet. Ja, er komt een rechtszaak, maar wanneer is nog niet duidelijk. Wat wel duidelijk is, is dat als ik in mei/juni niet wordt aangenomen op het conservatorium, we failliet zullen zijn omdat ik (of wij, mijn ouders.) sowieso een straf krijgt. Iets wat helemaal niet klopt. Maar het is nou eenmaal standaard om straffen uit te delen, zelfs al zou het helemaal niet nodig zijn, zoals in mijn geval. Hoezo nu pressure. Uuugh! :c


    Awh zeg. *knuffel* Ik vind die hele situatie van je gewoonweg kut en nogmaals kut voor je. Een hele heisa omdat gemeente moet laten zien hoeveel macht ze wel niet hebben.


    -

    Herrera schreef:
    (...)

    Awh zeg. *knuffel* Ik vind die hele situatie van je gewoonweg kut en nogmaals kut voor je. Een hele heisa omdat gemeente moet laten zien hoeveel macht ze wel niet hebben.


    Jup, ist ook. Pfff, kutzooi. ;p
    Ik ben niet eens een probleemkind en wordt wel gewoon gestraft. Of naja, mijn ouders worden geloof ik gestraft. Met kans op tijdje gevangenisstraf als me ouders geen boete betalen als we die krijgen als ik het goed heb gehoord. Bleeegh :c ik wil vloeken, maar dat doe ik maar niet. :') dieptrieste situatie dit gewoon. Hoewel de kinderbescherming ons wel snapt en eigenlijk ook vind dat we geen straf horen te krijgen, maar ze moeten wel straf geven ofseu. Heel dom gewoon.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    23 met Flappy Bird, YES.
    FINALLY. LOLOL.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    23 met Flappy Bird, YES.
    FINALLY. LOLOL.


    Verveling? :'D Ik kom maar tot 3 x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Verveling? :'D Ik kom maar tot 3 x)

    Whaha, boks


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Whaha, boks


    Yeah! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bied ik ook eens aan mijn zusje voor school te helpen. Komt ze hier totaal onvoorbereid aan. Great.


    I am an idiot, I move.

    Ik moet nog een hele hoop geschiedenis leren, ik heb er echt geen zin in.... Blegh.


    I dress to kill, but tastefully

    Wanneer gaat dat stomme lesrooster eens online komen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is de hele dag al zo dood op Q. Waar is iedereen? Heb ik iets gemist? Een zombie apocalyps?

    Witchking schreef:
    Het is de hele dag al zo dood op Q. Waar is iedereen? Heb ik iets gemist? Een zombie apocalyps?


    Dat vroeg ik me ook al af. D:


    Your make-up is terrible

    Ik kan soms toch echt vals zingen. Amai zeg. Haha. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?