• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zyra schreef:
    Ik kan soms toch echt vals zingen. Amai zeg. Haha. :'D

    Whahaha, same here


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Kennen jullie die reclame van zo'n slush ding en dan kun je r sap in doen en knijpen en dan wordt het ijs? Whahah die heb ik dus nu ben ik bevroren sinas aan het eten.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    Kennen jullie die reclame van zo'n slush ding en dan kun je r sap in doen en knijpen en dan wordt het ijs? Whahah die heb ik dus nu ben ik bevroren sinas aan het eten.


    Oh, dat lijkt me zo gaaaf!


    Your make-up is terrible

    Witchking schreef:
    Het is de hele dag al zo dood op Q. Waar is iedereen? Heb ik iets gemist? Een zombie apocalyps?


    -

    AnnaxElsa schreef:
    Kennen jullie die reclame van zo'n slush ding en dan kun je r sap in doen en knijpen en dan wordt het ijs? Whahah die heb ik dus nu ben ik bevroren sinas aan het eten.

    Oh, dat moet heerlijk zijn. Ik eet vaak bevroren druiven xp


    -

    Ik heb best wel honger tbh.
    En omdat het eindelijk weer een beetje goed met mezelf lijkt te gaan, heb ik mezelf op dit getrakteerd:


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Ik heb best wel honger tbh.
    En omdat het eindelijk weer een beetje goed met mezelf lijkt te gaan, heb ik mezelf op dit getrakteerd:


    Ooh, gimme that! Dat smaakt hemels gewoonweg. :9~


    -

    Jezus, ik heb vandaag ontdekt dat een van mijn beste vriendinnen zichzelf snijdt. En ze is nog maar twaalf. o_o Maar wat me vooral schokt, is dat ze er het ene moment zo luchtig over lijkt te doen en het andere op het punt staat in huilen uit te barsten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms lijkt het net of karma/god/andere macht mij ontzettend haat. :c


    26 - 02 - '16

    ik moet vanavond naar atletiek maar ik heb er echt geen zin in.. Meh. *klaag klaag klaag*


    I dress to kill, but tastefully

    M'n goede vriend lag al weer op mijn kamer op me te wachten. Wat is het toch een schatje (:


    26 - 02 - '16

    Oke, ik ben op zich wel blij hiermee. Eerst hadden we een behoorlijk kút rooster, en dat is nu veranderd. Helaas wel maandag en dinsdag tot 15:50, maar vrijdag wel om 12:50 uit in plaats van 15:50 :'D

    @ Erieka, naww, je kat blijft zo leuk c:
    Zoveel leuker dan de zwarte kater die ik heb gehad D: Dat was me een stuk onbeschoft zeg.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 17:17 ]

    Die oreo chocolade is zo jummie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het hier echt saai geworden op Q. Jammer dat het zo dood wordt. :c Ik mis de goede oude tijd dat er hele discussies waren, nu wordt alles zo strikt gehouden. Bleh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    BAM. 17 fouten van de 100. *.* En dat zonder het leren van alle vakken. Nu nog twee weken wachten tot 't uiteindelijke cijfer.


    "I shut my eyes in order to see.'