• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Noctis
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Focus
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Quaintrelle
    Céline - Vitalncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Starkey
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Chocolata
    Anne - Elwood


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 20:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Witchking schreef:
    Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar hoe rood (natuurlijke / onnatuurlijke kleur) haar mij zou staan. En welke tint het beste. Maar om dan daadwerkelijk echt een keer mijn hele haar te verven durf ik dan weer niet. Ik ben bang dat ik dan spijt krijg dat ik mijn eigen haar kleur niet meer zie.


    Probeer kleurshampoo, als het echt tegenvalt, ben je op een week en belachelijk veel wasbeurten alles weer kwijt. Valt het beter mee, dan hou je het een maandje en ga je voor permanente kleuring.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noctis schreef:
    Probeer anders eens je haarkleur te veranderen met photoshop?

    I tried, het wil niet echt lukken. :'D Krijg er niet de goede kleur voor.

    En dat met dat uitwasbare haarverf lijkt me eigenlijk niet wat... Hm dunno.

    Eugh.. Ik ben ineens verwijderd, door een meisje die ik best wel erg mocht, op facebook. Nu zal je wel denken, Erieka stelt zich weer aan hoor, maar als je eens wist wat er verder speelde... Een vriendin, die ik al bijna m'n hele leven ken, begint steeds meer met een ander meisje om te gaan terwijl ons contact verwaterd. Ik ben bang dat ik m'n beste vriendin kwijtraak )':


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    Eugh.. Ik ben ineens verwijderd, door een meisje die ik best wel erg mocht, op facebook. Nu zal je wel denken, Erieka stelt zich weer aan hoor, maar als je eens wist wat er verder speelde... Een vriendin, die ik al bijna m'n hele leven ken, begint steeds meer met een ander meisje om te gaan terwijl ons contact verwaterd. Ik ben bang dat ik m'n beste vriendin kwijtraak )':


    Schat toch. laat het contact niet verwateren!
    *Huuuuug*


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...


    Sheila ligt wel lekker.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Schat toch. laat het contact niet verwateren!
    *Huuuuug*


    Ik doe m'n best, maar ik heb 't ook best wel druk en ze lijkt wel altijd leuke dingen te doen met die meid. Als wij dingen samen doen zijn het altijd de oppervlakkige dingen zoals skeeleren en films kijken. Met die andere meid gaat ze shoppen, samen naar de EO-jongerendag..


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    Ik doe m'n best, maar ik heb 't ook best wel druk en ze lijkt wel altijd leuke dingen te doen met die meid. Als wij dingen samen doen zijn het altijd de oppervlakkige dingen zoals skeeleren en films kijken. Met die andere meid gaat ze shoppen, samen naar de EO-jongerendag..


    Misschien kan je eens meegaan? Jullie hoeven elkaar niet per se af te wisselen, misschien kunnen jullie ook wel goed met elkaar overweg?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noctis schreef:
    (...)

    Ik doe m'n best, maar ik heb 't ook best wel druk en ze lijkt wel altijd leuke dingen te doen met die meid. Als wij dingen samen doen zijn het altijd de oppervlakkige dingen zoals skeeleren en films kijken. Met die andere meid gaat ze shoppen, samen naar de EO-jongerendag..


    Heb je het al eens met haar bepraat? Misschien heeft ze er wel een goede reden voor of bedoelt ze het helemaal niet zo om jou in de steek te laten en weet ze nu dat ze wat meer tijd aan jou moet besteden.

    *hugs you* Het komt wel goed.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Misschien kan je eens meegaan? Jullie hoeven elkaar niet per se af te wisselen, misschien kunnen jullie ook wel goed met elkaar overweg?


    Ik wil me niet opdringen en ik vind de EO-jongerendag niet zo leuk, omdat ik niet gelovig ben. Ook heb ik al gecheckt wat voor artiesten er komen en geen van die artiesten ken ik, of lijken me leuk.


    26 - 02 - '16

    Kaa schreef:
    (...)

    Heb je het al eens met haar bepraat? Misschien heeft ze er wel een goede reden voor of bedoelt ze het helemaal niet zo om jou in de steek te laten en weet ze nu dat ze wat meer tijd aan jou moet besteden.

    *hugs you* Het komt wel goed.



    Ik ben bang dat ze het verkeerd opvat, want ik vind het echt moeilijk om zulk soort dingen goed te brengen.


    26 - 02 - '16

    Noctis schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat ze het verkeerd opvat, want ik vind het echt moeilijk om zulk soort dingen goed te brengen.


    Is het een idee om al je gedachtes en gevoelens even op papier te schrijven en dan op een ander papiertje neer te zetten wat je tegen haar vertellen wilt? Eerst puntgewijs (als je dat zo spelt..) en daarna in een verhaalvorm op een manier waarvan jij vind dat het een goede manier is om het aan je vriendin over te brengen.
    Dan weet je hoe je het je vriendin vertellen wilt, en weet zij ook hoe jij je voelt. En mocht je niet uit je woorden komen, dan kun je je vriendin dat briefje geven waar alles op staat, en dan snapt ze het alsnog. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:


    Sheila ligt wel lekker.


    Yootje je hondje is zó schattiggg :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Yootje je hondje is zó schattiggg :3


    Bijna naamgenoot: Yootje? :'D

    Maar jaaaaaaaaa she is!! _O_ Alleen houdt ze van schoenen, iets wat niet altijd even fijn is. :'D hahaha maar ze is inderdaad echt een schatje!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat ik morgen eindelijk maar eens verder ga met schilderen. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kaa schreef:
    (...)

    Bijna naamgenoot: Yootje? :'D

    Maar jaaaaaaaaa she is!! _O_ Alleen houdt ze van schoenen, iets wat niet altijd even fijn is. :'D hahaha maar ze is inderdaad echt een schatje!


    Haha het klonk beter in mijn hoofd :'D

    Haha ik ken het. De jack russeltjes van mijn schoonouders die gaan altijd op je voeten of schoenen zitten. Misschien vinden ze de grond te koud of zo ik weet het niet haha :'D.
    Ze is echt een droppie! <3 (jouwes he)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]