• Hi.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Treaty schreef:
    Ik vind ook dat mensen moeilijk lopen te doen hierover. Bc Gab zag het berichtje gewoon over het hoofd, en er zullen vast meer zijn die hetzelfde hadden. -ik namelijk ook-


    Reality's overrated.

    Botje schreef:
    (...)

    Dat is het enige liedje dat ik ken van Bastille en ik vind het een leuk lied :3

    Ja het is echt een super goed lied! Je moet echt hun album gaan luisteren!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    All day, everyday is a holiday and we're alright. 24/7.

    Treaty schreef:
    (...)
    Ja het is echt een super goed lied! Je moet echt hun album gaan luisteren!


    Zal ik een keer gaan doen. Niet nu, ik kijk nu half aynil. Ik doe het vanavond wel als ik op bed lig. Hoe heet het album?

    Botje schreef:
    (...)

    Zal ik een keer gaan doen. Niet nu, ik kijk nu half aynil. Ik doe het vanavond wel als ik op bed lig. Hoe heet het album?

    Bad Blood. En All This Bad Blood, die heeft 2 cd's. (als je op spotify luistert)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik zal zo even googlen en liedjes downloaden c:

    Botje schreef:
    Ik zal zo even googlen en liedjes downloaden c:

    ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Whoop whoop. Hoeveel mensen telt Bastille eigenlijk en wat voor instrumenten worden er gespeeld door de bandleden? Ik ken ze daadwerkelijk niet.

    De 'best friend boyfriend'. In principe wil ik rrn beetje dominant type, gezien ik dat zelf ook wel ben en ik het leuk vind als 'ie eem beetje de overhand neemt. Ghehe.


    Reality's overrated.

    Ik weet niet echt wat ik van een jongen verwacht. Heb nog niet het idee dat het nu een serieus iets gaat worden met mij en een eventuele jongen xd

    Kerberos schreef:
    De 'best friend boyfriend'. In principe wil ik rrn beetje dominant type, gezien ik dat zelf ook wel ben en ik het leuk vind als 'ie eem beetje de overhand neemt. Ghehe.

    oeh hehe. ^^ Is Mick dat?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Botje schreef:
    Whoop whoop. Hoeveel mensen telt Bastille eigenlijk en wat voor instrumenten worden er gespeeld door de bandleden? Ik ken ze daadwerkelijk niet.

    4 denk ik. Ik ken alleen de zanger echt. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Nja, het maakt me ook niet uit. Als ik de muziek maar leuk vind (:

    Ik val wel echt op die typische 'populaire jongen', wat niet zo slim is hehehe.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik val op lief :3
    Nee, ik weet het niet xd