• Hooi! (:


    Er is genoeg gedoe aan de hand thuis, en leuk is het allemaal niet. Maar laat ik eens wat dingen opsommen die afgelopen tijden gebeurt zijn en wél leuk zijn! Want positiviteit is er lang niet genoeg, right? ^^

    Dus... Zoals jullie wellicht weten heb ik heel veel last van tics. Dusdanig veel dat ik geen auto meer rij, en werken ook niet bepaald een optie voor me is. Mijn thuissituatie maakt het er allemaal niet beter op. Ik moet eigenlijk uit huis, maar dat gaat helaas nog lang niet gebeuren.
    Enfin, 99.9% kans dat ik Gille de la Tourette heb. Ik ben er 100% van overtuigd en de experts die ik via de Tourette Facebookgroep heb gesproken zijn dat ook 100% met mij eens. Eind juni wordt ik dr voor getest en krijg ik waarschijnlijk een officieel label, wat mij hopelijk een stapje dichterbij maakt naar eigen geld. Maar goed, een of ander iets heeft geld gekregen om een uitwisseling te doen voor mensen met Tourette naar Finland. 10 mensen van Nederland, 10 van Duitsland, 10 van Noorwegen en 10 van Finland gaan in juli een week naar Kannonkoski - jongerencentrum Piispala- om daar allerlei leuke activiteiten te doen en groepsgesprekken en dat je dus mede-Touretters leert kennen en een weekje stressvrij door het leven kunt. Er wordt ook echt per persoon persoonlijk gekeken naar wat hij/zij nodig heeft om het een topweek te maken.
    Zo snel als mogelijk heb ik mij hiervoor aangemeld, nadat ik had overlegd of ik er inderdaad voor in aanmerking zou komen. Maar een officieel label was niet nodig en na een gesprek kwam eruit dat ook de organisators van deze reis er volledig van overtuigd waren dat ik Tourette heb (zijn inmiddels de zoveelsten) en vonden dat ik écht wel mee mocht. Dus ik heb mij ingeschreven en uiteindelijk na veel gedoe en wachten MAG IK MEE NAAR FINLAND!!!!! _O_ Bijna alles is ook gewoon freaking betaald! Dus echt ideaal! Ik ben ook nog nooit op vakantie geweest, wat me echt super excited maakt!!! _O_

    En gisteren kwam er een oproep dat ze in augustus mensen een zeilcursus willen geven bij t Ijsselmeer. En mn pa vond dat ik mij daar direct voor moest opgeven en dat ik me financieel geen zorgen hoefde te maken over zowel Finland als deze zeilervaring. EN OOK DAAR MAG IK AAN MEE DOEN! OMG! _O_

    Ik ben echt suuuuuuuuper happy erover!

    Verder ben ik afgelopen weekend naar een optreden van Vincent van Amsterdam geweest. Hij speelt echt súper goed accordeon, maar ik ben inmiddels wel erg blij dat ik een digitale accordeon speel en ben er weer eens achter dat ik toch wel erg blij ben niet naar het conservatorium te zijn gegaan, de genres zijn niet mijn ding. (A)

    En verder is mijn nieuwe telefoonhoesje binnen, woohoo! En ik heb weer puppyfoto's gemaakt van de 4 nestjes die we momenteel hebben. _O_

    Other than that alleen maar ergernissen eigenlijk, maar dit was allemaal wel eventjes heel erg leuk en wilde ik met jullie delen.

    Wat voor positiefs hebben jullie onlangs meegemaakt of gaan jullie meemaken? ^^

    Liefs!



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ontzettend leuk dat je naar Finland mag en dat op die reis echt word gekeken naar wat jij nodig hebt zodat het een top week word! Het zeilen klinkt ook leuk. Tof dat je mee mag. Is dat een weekend of is dat ook voor een week?

    En die puppies op de foto's zijn zo schattig. Wat een dropjes, hoop dat er snel mensen komen die ze een goed thuis kunnen bieden.


    Physics is awesome

    Wat veel goeds! Geweldig leuk! Alvast superveel plezier gewenst in Finland en het IJsselmeer. (flower)

    Ik had vandaag de crossloop met gym en mijn eindsprint voelde echt gaaf! Alsof mijn benen mij niet bij konden houden...


    Als je altijd jong bent, heb je nooit een jeugd.

    Wat leuk om te zien dat je je ook focust op de positieve dingen Yolanda ^^ ik hoop dat de reis naar Finland alles wordt waar je op hoopt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dankjullie! 😊

    @Carlyle
    Het zeilen is drie dagen. ^^
    En dankjewel! Ik kan niet wachten tot de pups hun oogjes open hebben en oortjes en ze echt actief beginnen te worden. 😍

    @Muizlet
    Dankjewel! En oeh,geweldig gedaan! Fijn, zo'n overwinningsgevoel! 💪

    @Bes
    Thank you! :3 ik voel me voornamelijk kut, maar denken aan de leuke dingen kan natuurlijk geen kwaad.^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooh wat ontzettend tof, Yo! Die uitwisseling klinkt echt onwijs tof!

    En zeilen in 't IJsselmeer, kom je even hoi zeggen dan? (cool)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wat gaaf, gefeliciteerd! Super tof dat je naar Finland gaat, het schijnt een prachtig land te zijn!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Bedankt! ❤

    @Natas hahah kom langs en zwaai me uit als ik vertrek! XD volgens mij spendeer ik namelijk le drie de dagen op die boot.
    O God hoe zal dat gaan met naar ds wc gaan en douchen? O.o uh oh... Besef komt nu even binnen oeps.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk allemaal en wat goed dat je je zo focust op de positieve dingen! Ik hoop dat je een fijne tijd gaat hebben, zowel in Finland als bij de zeilcursus (flower) en wat zijn die puppies ontzettend lief, jeetje

    Ik ben lekker op vakantie, dat is al een hele positieve ervaring op zich!


    Spinning around, I'm weightless.

    Afgelopen twee dagen super veel positiefs! Ik ben geslaagd voor mijn praktijkexamen! Mijn week kan niet meer stuk haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik kwam er gisteren achter dat een band die ik leuk vind een tweede album heeft, terwijl ik dacht dat ze er maar 1 hadden^^


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Wat fijn om te horen, Yo! *O*


    Wat super! Ik ben echt heel blij voor je! ❤️❤️❤️


    26 - 02 - '16