• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo










    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :
    Ravenclaw - jaar - Newton



    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Campbell Saunders - Leora

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Avery Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^





    Praattopic
    Speeltopic
    story

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 21:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zou graag een meisje bij Slytherin, jaar 5 en tweede beater willen en een jongen bij Ravenclaw, als klassenoudste en seeker, jaar 6. (:


    everything, in time

    Jeej! Ik wil meedoen
    Hmmm... Even denken... Wie wil ik... Ik wil iets origineels, maar dat ben ik niet... Is Scorpius Malfidus al weg?

    En mag ik de wachter van Ravenklauw , jongen 5de jaars

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:06 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een 6e jaar ravenklauw meisje? :3
    Damn you Meraki, ik wilde ook een Ravenclaw-seeker (A)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Ik ben erover uit, mag mijn personage toch klassenoudste zijn? :Y)


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Sorry, maar kan ik mijn jongen nog veranderen naar een vijfdejaars? En zou hij dan ook een beater mogen zijn?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    - Naam + achternaam: Isabelle Railey Crowley. Wordt door haar broer ook wel eens Black Angel genoemd. Dit wordt nog wel duidelijk.
    - Leeftijd: Isabelle is 15 jaar oud.
    - Leerjaar: Het vijfde leerjaar.
    - Afdeling: Zwadderich.
    - Vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG): Ze heeft een oudere broer Rowan Crowley. Verder heeft ze 1 vriendin en 2 vrienden. En is ze bekend in Zwadderich. Zij en haar broer zijn ook een soort van beste vrienden. Haar ouders zijn overleden. En Rowan neemt de zorg over haar.
    - Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte Kunsten en toverdranken.
    - Slechtste vakken: Bezweringen en kruidenkunde.
    - Innerlijk: Isabelle is een erg brutale meid. Ze toont haar mening en geeft comentaar. Als ze iets niet wilt, hoor je dat meteen. Een groot zelfvertrouwen is niet te missen bij dit meisje. Ze kan je leven tot een hel maken als ze je niet mag. Omdat ze een volbloed heks is haat ze modderbloedjes. Isabelle zou nooit van haar leven bevriend raken met een van dat soort. Isabelle kan arrogant over komen. Wat ze ook wel is. Ze wordt erg snel boos. De enige die haar dan kan kalmeren is Rowan. Bij haar vriendinnen is Isabelle echter een aardigere meid, met wie je grote lol kunt beleven. Samen met Rowan haalt ze wel eens grappen uit. Die de andere afdelingen en de docenten niet zo leuk vinden. Maar achter dit zit een meisje die niet weet wat haar gevoelens zijn. Die totaal in de war is. Die lief is. Niemand kent deze kant. Je moet erg speciaal zijn om deze kant te kennen, zelfs haar broer kent deze kant niet. Het is ook erg moeilijk om erachter te komen. Door het verleden vertrouwt ze mensen bijna niet meer. Het lijkt alsof ze geen gevoel heeft maar dat heeft ze zeker wel.
    - Uiterlijk:




    Lily Collins
    Isabelle haar haren zijn bruin rood. Zelf vindt ze het meer richting de rood gaan. Haar ogen zijn honing bruin met mosgroen. De ogen worden omringd met zwarte mooie wimpers. Haar lichtrode volle lippen komen mooi in combinatie met het bruin rode haar van haar. Isabelle is ongeveer 1 meter en 64 centimeter lang. Net zoals haar broer heeft ze een erg lichte huid.
    - *Zwerkbal functie:Ja, ze is de seeker.
    - *Klassen oudste:Ja, ze is klassenoudste.

    - Naam + achternaam: Rowan Raymond Crowley. Wordt door zijn zusje ook wel eens Raff. Hier komen jullie nog wel achter.
    - Leeftijd: Rowan is 16 jaar oud.
    - Leerjaar: Het zesde leerjaar.
    - Afdeling: Zwadderich.
    - Vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG): Hij heeft een jonger zusje Isabelle Crowley. En 1 goede vriend. Ook is hij bekend in Zwadderich. Hij en zijn zusje zijn ook een soort van beste vrienden. Zijn ouders zijn overleden. En hij heeft de zorg over Isabelle.
    - Beste vakken: Toverdranken en gedaanteverwisseling.
    - Slechtste vakken: Bezweringen en kruidenkunde.
    - Innerlijk: Rowan is een agressieve en relaxte jongen. Hij trekt zich er niets van aan wat anderen van hem vinden. Zijn woede kan hij erg goed behersen, ook al lukt het hem niet altijd. Zijn emoties toont hij enkel bij zijn zusje, voor wie hij zou willen sterven. Bij zijn vrienden is hij een erg gezellige en vrolijke jongen. Hij haat modderbloedjes niet heel erg, maar wilt niet met ze om gaan. Rowan haalt met Isabelle streken en grappen uit die de andere afdelingen en de docenten niet erg leuk vinden maar dat maakt hem niets uit. - Kan worden aangepast.
    - Uiterlijk:




    Jamie Campbell Bower
    Rowan zijn haren zijn blond. En ook best lang. Zijn ogen zijn ijsblauw met stormgrijs. Zijn huid is net als dat van zijn zusje erg licht. Rowan is 1 meter en 80 centimeter lang. Hij is gespierd en ook lichamelijk sterk. Een paar meiden vinden hem wel knap, maar dat boeit hem niet. Hij gaat de deur niet uit als zijn haar niet goed zit. Hij heeft licht roze lippen. Op zijn gezicht heeft hij een paar kleine littekens.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 11:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wall schreef:
    Mag ik een 6e jaar ravenklauw meisje? :3
    Damn you Meraki, ik wilde ook een Ravenclaw-seeker (A)


    Haha, zeg maar gewoon Marleen hoor. (:
    Jouw personage mag wel seeker zijn, mijn personage is ook al klassenoudste. (cat)


    everything, in time

    Clary en jace


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Clary en jace


    Jupp! I love the mortal instruments city of bones. (:
    I like them!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Meraki schreef:
    (...)

    Haha, zeg maar gewoon Marleen hoor. (:
    Jouw personage mag wel seeker zijn, mijn personage is ook al klassenoudste. (cat)


    Haha dankje Marleen (A). I think I like your boy.


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Feaser schreef:
    (...)

    Jupp! I love the mortal instruments city of bones. (:
    I like them!


    haha ik ook


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Jeej! Ik wil meedoen
    Hmmm... Even denken... Wie wil ik... Ik wil iets origineels, maar dat ben ik niet... Is Scorpius Malfow al weg?

    En mag ik de wachter van Ravenklauw , jongen 5de jaars


    Edit: als ik Scorpius mag spelen wil ik hem in Huffelpuf zetten enkel om zijn vader te pesten xD

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:37 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Aiden Josh Mccloud
    Leeftijd: 17 jaar
    Leerjaar: 6de jaar
    Afdeling: Slytherin
    Vrienden/familie: Aiden komt van een volbloed tovenaars familie. Zijn vader zat in Slytherin en zijn moeder heeft gestudeerd aan een andere Tovenaarsschool. Aiden is bekend op school en vele jongeren jaars durven hem ook niet voor de voeten te lopen omdat hij 1) Een Slytherin is. 2) Een zesde jaars en 3) Hij is sinds vorig jaar Klassenoudste geworden. Aiden is in zijn eigen afdeling dus ook erg bekend.
    Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    Slechtste vakken: Kruidenkunde

    Karakter: Aiden is een vrolijke jongen die erg veel van grappen maken houd. Hij is erg sociaal en vriendelijk naar de mensen die hij graag mag. Aiden is een jongen die alles voor zijn geliefden doet, maar kan ook heel arrogant overkomen naar de mensen waar hij echt niets van moet hebben. Aiden is ook redelijk brutaal en wilt af en toe nog eens een streek uithalen. Ook kan Aiden erg sluw zijn, maar is ook heel trouw aan zijn vrienden en beschermt de mensen waar hij veel om geeft. Aiden kan soms nog een beetje verwaand overkomen en heeft ook een beetje een grote dunk van zich zelf. Aiden denkt vaak dat hij veel meisje kan krijgen, en dat hij iedereen aankan.

    Uiterlijk: Aiden heeft diep blauwe ogen en donker bruin haar dat in een warrig model zit. Wanneer hij lacht zijn er kuiltjes te zien in zijn wangen. Aiden staat bekend om zijn ondeugende grijns die de harten steelt van vele meisjes. Aiden heeft een lichtelijke gespierde bouw die niet overdreven is, maar toch wel te zien. Hij is ongeveer 1.78 lang en heeft een uitstekende conditie.

    Zwerkbal functie: Keeper
    Klassen oudste: Ja









    Naam: Amy Lynn Winchester
    Leeftijd: 17 jaar
    Leerjaar: 6de jaar
    Afdeling: Ravenclaw
    Vrienden/familie: Audrey komt van een volbloed tovenaars familie. Haar vader zat in Slytherin en haar moeder in Ravenclaw. Audrey is redelijk bekend op school omdat zij sinds vorig jaar Klassenoudste is geworden. Maar ondanks dat zij bekend is bij naam, is zij niet zo zeer populair omdat Audrey zich liever afzonderlijk houd van grote groepen mensen die veel aan hen status werken. Zij houd zich daarom het liefst zo min mogelijk met Slytherins bezig. Er zijn maar enkele Slytherins die zij aardig vindt. Voor de rest kan Audrey het prima vinden met de leerlingen van de andere afdelingen.
    Beste vakken: Toverdranken
    Slechtste vakken: Astronomie

    Karakter: Audrey is erg slim en ook een beetje verlegen. Ondanks dat Audrey nogal verlegen is en daarom ook stil in het bijzijn van vreemden, kan ze toch heel vriendelijk en grappig zijn. Wanneer ze zich bij iemand op haar gemak voelt kan ze ontzettend veel plezier beleven met die persoon. Audrey is erg serieus, maar kan ook best tegen een grap zo nu en dan. Ze is erg behulpzaam en wilt graag iedereen helpen. Audrey vertrouwt mensen niet snel en is daarom jegens vreemden erg wantrouwig. Audrey kan soms een beetje betweterig overkomen omdat zij erg van perfectie houd. Ze corrigeert mensen daarom ook vaak op hun fouten.

    Uiterlijk: Audrey heeft diep blauwe ogen en lang, golvend licht bruin haar. Wanneer zij lacht zijn er kuiltjes te zien in haar wangen. Audrey staat bekend om haar serieuze blik die heel dreigend kan zijn, maar toch de aandacht van vele jongens trekt. Audrey heeft een slank figuur en is lenig. Zij is ongeveer 1.73 lang en heeft een redelijke conditie.

    Zwerkbal functie: Geen
    Klassen oudste: Ja

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 1:55 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik faceclaim Kristina Bazan (cat)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:30 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.